DCS World (Eagle Dynamics)

Most keresnek ED-nél RTS specialista developert. Gondolom dinamikus hadjárathoz, bár ezt sehol senki nem erősítette meg. AI újraíráshoz valszeg nem kéne kifejezetten ilyen előképzettség szóval szerintem más nem igazán lehet. Mondjuk mire ebből bármi lesz az szerintem minimum 2 év..
Whoa, erről infót hol találtál?
 
A Flanker-LockOn-DCS szimulatorokban mindig a repülési modelleket szerettem, főleg, mióta beköszöntött a PFM-ek kora. Az mondjuk kissé zavart, hogy az AI továbbra is standard flight mode-ban képes repülni, de mindent mindig nem lehet. A DCS program strukturája egy jókora kupleráj, a Bazar folderben még számos, Flanker 2.5-ből eredő file is van, mint régi MiG-29K, vagy F-117 skinek.

Mindettől függetlenül jópár, élőben és youtubeon látott manővert elő lehetett idézni akár a 21-essel, akár a Flanker két verziójával, vagy akár az F-15-össel is. És visszafele is igaz, a DCS kiváló volt arra, hogy az ember megértse, hogy egy típus egy demo közben mit és hogyan hajt végre. Vagy akár egy légikatasztrófa esetleges végbemenetelét is jól lehetett modellezni.

Csakhogy meguntam már az egészet...
 
  • Tetszik
Reactions: molnibalage
A Flanker-LockOn-DCS szimulatorokban mindig a repülési modelleket szerettem, főleg, mióta beköszöntött a PFM-ek kora. Az mondjuk kissé zavart, hogy az AI továbbra is standard flight mode-ban képes repülni, de mindent mindig nem lehet. A DCS program strukturája egy jókora kupleráj, a Bazar folderben még számos, Flanker 2.5-ből eredő file is van, mint régi MiG-29K, vagy F-117 skinek.

Mindettől függetlenül jópár, élőben és youtubeon látott manővert elő lehetett idézni akár a 21-essel, akár a Flanker két verziójával, vagy akár az F-15-össel is. És visszafele is igaz, a DCS kiváló volt arra, hogy az ember megértse, hogy egy típus egy demo közben mit és hogyan hajt végre. Vagy akár egy légikatasztrófa esetleges végbemenetelét is jól lehetett modellezni.

Csakhogy meguntam már az egészet...

Ezzel én is találkoztam, mikor elkeztem hivatásból repülni - mikor nem szórakozás már a repülés, máshogy nézel az egészre. Viszont ez az érzés minden játékra vonatkozott, így idővel rájöttem, elkezdett bedarálni az IRL, és az rettenetes.

Totál hülyének fogsz nézni, de ami engem visszatett a játékok élvezetébe, az a WoW lett. Pontosabban a klán, amihez csatlakoztam. A játékok maguk egy felnőttet annyira már nem kötnek le, mivel az élet teletömi az agyunkat, de ha ott van egy valóságtól elszakadt közösség, azért fogsz majd feljárni. Azért erősíted a geared, hogy le bírjátok csapni a raidet vagy azért gyakorolsz, hogy sikerüljön az alacsony támadás a többiekkel.
Azóta hülyülök meg megint a szimulátorozásért, mióta másokkal repülök, a klán/század, a bajtárisasság szimulálása miatt, amit mi teszünk bele (ha egyszer visszavonulok, benyel majd a VRMMORPGk világa XD).

Magában játszani felnőttként már nem nagyon megy - szóval keress egy hozzád hasonló elborult bandát és majd meglátod, alig várod, hogy felszállj és profi legyél a gépedben :D
 
Whoa, erről infót hol találtál?

https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=208586&highlight=rts+specialist

A leírás szerint én kb. arra tippelek, hogy most akarják létrehozni a dinamikus kampány motorját. Szóval ebből nem holnap lesz termék..

Ezzel én is találkoztam, mikor elkeztem hivatásból repülni - mikor nem szórakozás már a repülés, máshogy nézel az egészre. Viszont ez az érzés minden játékra vonatkozott, így idővel rájöttem, elkezdett bedarálni az IRL, és az rettenetes.

Totál hülyének fogsz nézni, de ami engem visszatett a játékok élvezetébe, az a WoW lett. Pontosabban a klán, amihez csatlakoztam. A játékok maguk egy felnőttet annyira már nem kötnek le, mivel az élet teletömi az agyunkat, de ha ott van egy valóságtól elszakadt közösség, azért fogsz majd feljárni. Azért erősíted a geared, hogy le bírjátok csapni a raidet vagy azért gyakorolsz, hogy sikerüljön az alacsony támadás a többiekkel.
Azóta hülyülök meg megint a szimulátorozásért, mióta másokkal repülök, a klán/század, a bajtárisasság szimulálása miatt, amit mi teszünk bele (ha egyszer visszavonulok, benyel majd a VRMMORPGk világa XD).

Magában játszani felnőttként már nem nagyon megy - szóval keress egy hozzád hasonló elborult bandát és majd meglátod, alig várod, hogy felszállj és profi legyél a gépedben :D

Jól megragadtad a lényeget.. offline vagy akár egyedül multiplayerben is rendkívül hamar ki lehet égni a DCS-el. Én néhány hónapja kezdtem el komolyabban repülni megint kb. 2 éves szünet után. Kezd megint újra aktivizálódni az ezred, vannak újak is akik ügyesek és sokat repülnek. Még ha csak simán 2-en repülünk multiban és kitalálunk magunknak valami feladatot valamelyik féldinamikus kampányban, az is fantasztikus tud lenni.
 
Hát amíg nem lesz IFF meg amíg "bugos" a radar addig iskolakörre meg 80-as évekbeli bombázásra jó max. Befogsz valakit STT-be és ha rántasz egyet a gépen akkor elszáll a lock :D nem követi a célt a nyaláb mert azt minek, helyette a nyalábszélességet tudod állítani STT-ben (lol), tegnap sikerült feltolni 260 fokig.. :D mondjuk azt nemtudom, hogy ez csak az MFD bugja, vagy akkor az tényleg annyi.

Ezen a 2 dolgot kívül egyébként viszonylag jó, csak a featurek több mint fele hiányzik egyelőre.
 
Hát amíg nem lesz IFF meg amíg "bugos" a radar addig iskolakörre meg 80-as évekbeli bombázásra jó max. Befogsz valakit STT-be és ha rántasz egyet a gépen akkor elszáll a lock :D nem követi a célt a nyaláb mert azt minek, helyette a nyalábszélességet tudod állítani STT-ben (lol), tegnap sikerült feltolni 260 fokig.. :D mondjuk azt nemtudom, hogy ez csak az MFD bugja, vagy akkor az tényleg annyi.

Ezen a 2 dolgot kívül egyébként viszonylag jó, csak a featurek több mint fele hiányzik egyelőre.
Síkantennávall fizikai képtelenség ilyen nyalábot csinálni. A nyalábszélesség növelésnek is csak dogfight radar üzemmódok esetén van értelme. (HT összefoglalóban van idevágó rész.)
 
Síkantennávall fizikai képtelenség ilyen nyalábot csinálni. A nyalábszélesség növelésnek is csak dogfight radar üzemmódok esetén van értelme. (HT összefoglalóban van idevágó rész.)

Persze. De amennyire tudom STT-ben alapból nem tudod állítani, hogy mekkora a nyaláb. Ja és most a PRF-et sem tudod állítani egyik üzemmóodban sem :D
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Állítólag bekerült a szerdai open beta patchbe az új augmented PN (APN) az AIM-7M-be illetve az AIM-120B/C-be is. Kíváncsi vagyok, hogy mekkora difi lesz a viselkedésben, este talán ki tudom próbálni.

A 9X-et próbáltam múlt hétvégén, elég godmode on érzés.. és még a képalkotó szenzor le sincs modellezve :D
 
Hétvégén próbálgattam kicsit. Sajnos a viszonyítási alap hiányos mert korábban nem teszteltem részletesen.. viszont úgy tűnik, hogy az APN-el egyenletesebb a rávezetés.. az esetek nagy részében szinte a teljes utvonalat lerepüli a rakéta < 5 G-vel, végfázisban ha komolyabban manővereznek akkor láttam 10 G körüli értékeket néha de az is ritka volt.

Ami érdekesség, hogy azt figyeltem meg, hogyha a feltételezett HPRF körüli távon megszakadt a géppel való összeköttetés, akkor durván oszcillált a rakéta.. viszont ha MPRF távon belül akkor nem történt semmi. Viszont szerintem ez nem az APN hibája.

Notcholni viszont felettébb könnyű, mert még mindig nincs semmilyen memória a rakétában.. annyi elég, hogy átfordulsz a notchon valamelyik irányban és máris a semmibe repül a rakéta.. azt sem értettem, hogy sokszor amikor elveszti a lockot a rakéta, akkor vízszintbe akar állni (lehet ez csak véletlen volt), aztán amikor újra befogja akkor meg rángatózik (ez érthető). Csak amikor az AI ugyanabból az indítási scenarioból kb. 10-ből legalább 8x ugyanazzal a 2 G megforduló manőverrel ki notcholja a rakétát az kicsit a röhely kategória :D
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Pocok75
Eszméletlen lett a bemutató. Ami külön tetszett benne, hogy valami fantasztikus a hangzás és a személyzet kidolgozottsága / mozgása némi életet visz a játékba.

Csak lehetne már vele repülni.. :D
 
Azt láttam a demoban, hogy ez F-14B a GE hajtóművével, viszont a hajóról forszázzsal szállt fel, ami egyátalán nem volt jellemző. Anno a Leatherneck, illetve Heatblur azt írta, hogy ez F-14A és B is lesz, azaz két modell, nem egy. Ebből maradt volna meg csak a B?
 
Azt láttam a demoban, hogy ez F-14B a GE hajtóművével, viszont a hajóról forszázzsal szállt fel, ami egyátalán nem volt jellemző. Anno a Leatherneck, illetve Heatblur azt írta, hogy ez F-14A és B is lesz, azaz két modell, nem egy. Ebből maradt volna meg csak a B?
Egyelőre csak a B modellt mutatták meg videóban, ez nekem is feltűnt. Az, hogy egy szimben mit csinál egy repcsi az nem mérvadó sajnos sokszor. A valóságban lehet, hogy károsodott (?) volna a katapult full AB-n, ilyen mélységű modellezés nincs a DCS-ben sem.
 
Az F-14B-nél és még a jóval nehezebb D-nél is az F110GE400-asokkal csak maximál rezsimmel szálltak fel és még a fedélzetelhagyás után se kapcsoltak fáklyát (nem igaz, egy ilyen jelenetet láttam már).
Ami esetleg sokakat megtéveszthet az a hőtől felizzó lángstabilizátorok látványa alkonyati körülmények közt.

2.jpg
 
Az F-14B-nél és még a jóval nehezebb D-nél is az F110GE400-asokkal csak maximál rezsimmel szálltak fel és még a fedélzetelhagyás után se kapcsoltak fáklyát (nem igaz, egy ilyen jelenetet láttam már).
Ami esetleg sokakat megtéveszthet az a hőtől felizzó lángstabilizátorok látványa alkonyati körülmények közt.

2.jpg
Te is tudod, én is, sanszosan a készítők is, csak sanszosan erre nem figyeltek videózáskor. Ha volt utánégetős felszállás.
 
Az F-14A esetén kíváncsi leszek, hogy a hajtómű pompázs hajlama modellezve lesz-e.