Ahogy én kivettem a leírásokból, párhuzamosan használja a rakéta az összes rendszerét. És az elektronika a különböző minták alapján rakja össze a cél adatait. Magyarul sokkal nehezebb becsapni a rakétát pl. egy füstgránáttal (ami már minden páncélozott célon manapság nagyjából alap)OK de akkor mire fogják használni a radart?
Ezt egy sima Hellfire-el is meg tidnák csinálni...
Hogy miért nem Hellfire? Hellfire nem olyan sokoldalú, mint a Brimstone, és én nem tudok 8km-nél nagyobb hatótávolságú Hellfireről. A Brimstone meg onnan indul. Ráadásul ahogy árakat találtam, a Brimstone nem annyival drágább, mint amennyivel többet tud.
Ezen a linken van egy elég részletes kivesézése a Brimstone-nak. Érdekesek a különböző verziók belőle.
Pl. szerintem amikor (2003-2004?) dobták a Lancer programot, akkor még csak a Brimstone 1 radarvezérelt verziója létezett, azt tesztelték. És szerintem pont ez a kudarc ösztönözte a SAL fejlesztéseket. (Ez csak kombináció részemről!)
Hja és már - a link szerint - folynak a Brimstone 3 fejlesztései. Lehet, hogy már azok kerülnének a PGZ járművére.
A 20-40km-es hatótávolság már az a kategória, amikor egy ilyen járgányt érdemes a hagyományos tüzérséggel egy lapon említeni, csak annál sokkal hatékonyabb, különösen mozgó és páncélos célok ellen.
Ez meg már külön sci-fi:
In addition to the semi-autonomous ability to decide its own targets, the Brimstone has the capacity to determine where on a target to best impact causing the most damage or resulting in elimination of the target. The missile's advanced sensor package includes its extremely high frequency millimetric wave radar, which allows the weapon to image the target and hence choose a target location. With as many as twenty-four missiles in the air, the missile's targeting system also required an algorithm to ensure that missiles hit their targets in a staggered order, rather than all simultaneously.
Brimstone can be fired in a number of attack profiles; direct or indirect against single targets, a column of targets or against an array of targets. The latter utilises a salvo attack capability for multiple kills per engagement. Once launched, the platform is free to manoeuvre away from the target area or engage another target array.