Azért számoltak csak az autók 25%-val, mert az is még legalább 10-15 év lesz Magyarország esetében.
Ennyi idő alatt meg illik a hálózatra is költeni szolgáltatóéknál, hisz ha lesz 1 millió autó plusz fogyasztó, az jelentős bevétel és profit növekedés nekik.
Bakker úgy panaszkodik itt mindenki azért, hogy nőni fog az áramfogyasztás, mintha a világ legnagyobb problémája lenne ez a szolgáltatóknak.
Hahó, az áramszolgáltató abból él, hogy áramot ad el. Az erőmű pedig abból, hogy áramot állít elő. Azzal mindkettő jól jár, ha egyre nagyobb lesz a piacuk.
Nehogy már azt találjátok mondani, hogy sírni fognak mert egyre nagyobb a kereslet az árujukra.
Mintha a Samsung azért panaszkodna, hogy egyre több Galaxyt vesznek, ezért új gyárakat kell építsen.
Az autókra meg kellene rakni egy eszközt, ami méri, mikor töltik. Ha éjszaka, akkor normál áron kapja az áramot, ha nappal, akkor adóztassák meg, mint az üzemanyagot. Ezzel el lehet érni, hogy többnyire éjjel töltsenek.
Ha pedig többnyire éjjel fognak tölteni, akkor megközelíti az éjszakai fogyasztás a nappalit, vagyis lehet újabb alaperőművet (remélhetőleg Paks 3-at) építeni és leállítani pár csúcserőművet, ami úgyancsak profitot hoz, hisz a csúcserőművek drágábban üzemelnek.