Átalány. Egy darab "L" betűvel, kb a közepén.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Átalány. Egy darab "L" betűvel, kb a közepén.
No,ez viszont már a humor rovetba illik.....Mindeközben:
Az EU-t elfelejtette értesíteni az energia-veszélyhelyzetről a magyar kormány
Az Európai Bizottság azt szeretné tudni, hogy Magyarországon veszélybe került-e az ellátás, ebben az esetben ugyanis szolidaritási mechanizmus lép életbe.hvg.hu
Szerinted ez csak Magyarországra igaz ? A csudás EU-ra nem ugye ?Vegyünk egy Nissan Leafot, amivel a gazdája naponta 2x25km-t ingázik, és ezt nyugis 80km/h-val teszi meg, évi 200 alkalommal, utazás közben 13kwh/100km fogyasztással.
200x0,5X13=1300kWh
Na, akkor olcsó-e az elektromos autózás Magyarországon?
Szerinted nem volt a KATA adója aránytalan a többihez képest ? A bújtatott foglakoztatás mekkora károkat okozott ? Kijönne belőle évente vagy 10 stadion ! Szép volt , jó volt (a vállalkozónak) de oda rakták ahová való .Ehhez még tedd hozzá, hogy ha valaki KATA alapján fizetett eddig adót-járulékot, szeptembertől az általányadó alá esik, akkor a többszörösét kell befizetnie az államnak, és utána jönnek ezek az árak...
Ez úgy igaz ha a törlesztő részlet a család jövedelmének nem több mint 1/3-a !Hazugság amit írsz. Igenis kapsz falusi CSOK-ot , ha van futó szabadfelhasználású hiteled.
Nekem az ilyen táblázatoktól leolvad a mechanikus agyam! Ennek mi értelme van???
A lényeg sztem annyi, hogy 210 kWh fellett 6,56-szor többet kell fizetni. Mondjuk nem tudom mi lesz azokkal, akik kedvezményes tarifával kapják az áramot és ezzel fűtenek.
Miért reszeltek...?Nekik reszeltek, de nem ők lesz a nagy baj, hanem egy átlag felhasználó valahol 2-300kwh közti havi fogyasztással. Ő nem a medencét fűti, meg ilyenek!
Nekik reszeltek, de nem ők lesz a nagy baj, hanem egy átlag felhasználó valahol 2-300kwh közti havi fogyasztással. Ő nem a medencét fűti, meg ilyenek!
Na akkor most számold át napelem+tároló megtérülését!Vegyünk egy Nissan Leafot, amivel a gazdája naponta 2x25km-t ingázik, és ezt nyugis 80km/h-val teszi meg, évi 200 alkalommal, utazás közben 13kwh/100km fogyasztással.
200x0,5X13=1300kWh
Na, akkor olcsó-e az elektromos autózás Magyarországon?
Akkor is az lenne, ha 600 Ft lenne, mert ennyiért is vinnék, mint a cukrot. Csak lenne import is és lenne valamiféle ellátásbiztonság.ÉS most keresi hülyére magát a kormány. Rekord bevétel lesz ebből.
Jó,ha számolgatni akarsz,akkor számold ki az áram előállitásának árrát (ződdotációk nélkül),hatékonyságát,a szállitás hatékonyságát,az aku töltési és delejleadási hatékonyságát és vesd össze ezt egy dizel/benzines autóéval.Na akkor most számold át napelem+tároló megtérülését!
Meg számold ki ugyan ezt 800Ft/l -es üzemanyagár mellett!
Nem hiszem, hogy vinnék. A lélektani határ az 500-550. Szerintem. Persze akinek nincs választása, pl munka miatt az venné.Akkor is az lenne, ha 600 Ft lenne, mert ennyiért is vinnék, mint a cukrot. Csak lenne import is és lenne valamiféle ellátásbiztonság.
Nem emlékszem már rá pontosan, de mivel a támogatás előfinanszírozott (vagyis előbb kifizeted te és utána visszakapod) nem biztos, hogy az 1/3 van.Ez úgy igaz ha a törlesztő részlet a család jövedelmének nem több mint 1/3-a !
Nem hiszem, hogy vinnék. A lélektani határ az 500-550. Szerintem. Persze akinek nincs választása, pl munka miatt az venné.
Nézd, lehet pro és kontra ezeket felhozni. Attól függ. Munkához kell? Akkor veszed. Nem kell, akkor meggondolod. Bp-en élsz? Akkor ülsz a dugóban. Vidéken? Akkor bringa vagy robogó. Mi itt vidéken sokkal talpraesettebbek vagyunk. Megoldjuk. Ja és ha kell gyalogolunk2010-es szinten áll a magyar benzinfogyasztás
2019 nyarára eljutottunk oda, hogy annyi benzint fogyasztunk, mint 2010 elején. A gázolajfogyasztás viszont már 30 százalékkal haladja meg az akkori mértéket.www.napi.hu
Ezeket a diagramokat kéne összenézni az árral és a gépjárművek számával.
Mióta az eszemet tudom lélektani határról beszéltek mindig, de a 2008-as nagy váltságot leszámítava és az akkori csóróságot gyakorlatialg nem látom hatását az árnak a forgalomra.
2012-2014 között bőven 400 feletti ár volt az előtte tartósan 300 alattihoz képest és mégis nőtt (!) a fogyasztás és egyre több kocsi került forgalomba.2010-es szinten áll a magyar benzinfogyasztás
2019 nyarára eljutottunk oda, hogy annyi benzint fogyasztunk, mint 2010 elején. A gázolajfogyasztás viszont már 30 százalékkal haladja meg az akkori mértéket.www.napi.hu
Ezeket a diagramokat kéne összenézni az árral és a gépjárművek számával.
Mióta az eszemet tudom lélektani határról beszéltek mindig, de a 2008-as nagy váltságot leszámítava és az akkori csóróságot gyakorlatialg nem látom hatását az árnak a forgalomra.
Gépjárművek száma.
Ja veszem észre, mégis nyavajognak egyesek, hogy nem tekernek, közben én tekerek napi 20 km-et a fővárosban...Nézd, lehet pro és kontra ezeket felhozni. Attól függ. Munkához kell? Akkor veszed. Nem kell, akkor meggondolod. Bp-en élsz? Akkor ülsz a dugóban. Vidéken? Akkor bringa vagy robogó. Mi itt vidéken sokkal talpraesettebbek vagyunk. Megoldjuk. Ja és ha kell gyalogolunk
A távhőt nem érinti, nem lesz változás.Távhős fűtést hogyan fogja ez érinteni? Minden hónapban kwh-t jelentek le, de ugye ez nem konkrét gázfogyasztás
A kormány tele kiváló elmékkel, nincs ebben semmi meglepő.No,ez viszont már a humor rovetba illik.....
Na, akkor viszont ez alapján akkor egy házközponti fűtést milyen eleven? Annak költséghatékonysága is igen magas. Mert 200+ lakásra egy kazán és közös HMV használat azért az elég komoly dolog.A távhőt nem érinti, nem lesz változás.