Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Azért a cikkben van jó pár pontatlanság.
Azt nehéz lenne cserélni...!
<blockquote>Azt nehéz lenne cserélni...!
<blockquote rel="arbalest"><blockquote>Azt nehéz lenne cserélni...!
The problem was caused by the way rivet holes were drilled in part of the rear fuselage of the European warplane, which is operating in the air forces of six countries.
[...]
The German defence spokesman said the fuselage fault had been discovered in Britain where BAE Systems had identified drill holes "which do not meet design criteria".
[...]
Most of the fuselage is made by Premium Aerotec, a German subsidiary of Airbus Group, but the top part of the hull and the tail are made by BAE Systems, according to diagrams on the British defence contractor's website.
http://uk.reuters.com/article/2014/10/01/uk-aerospace-eurofighter-germany-idUKKCN0HQ3XK20141001
Elnézést, de ez hol szerepel? Azt írták, hogy kisebb intenzitással repülnek. A hír semmi másról nem szól...Tehát a lyukak miatt meggyengült a szerkezet, így az eddig elkészült méregdrága gépek élettartama a felére csökkent. "Zseniális!"
És ki fizeti a veszteséget? - Kis túlzással ebbe akár a program is belebukhat...!
A kérdéses F-15 gyártási hibás volt, a gép egyik teherviselő szerkezeti eleme nem érte el az tervek által előírt vastagságot. Az átvizsgálás során kiderült, hogy további hét gép sárkányszerkezetében megtalálható ugyanez a gyártási hiba. Dicséretes, hogy ennek ellenére csak több évtizedes szolgálat után okozott balesetet, és egyben mutatja azt is, hogy azért bőven van tervezési tartalék a vadászgépekben, ez teszi lehetővé a gépek élettartam- hosszabbítását is
A tervezési tartalékra nem ez az egyetlen gyakorlati példa. 1997-ben egy légibemutatót repülő F-117 csűrővezérlés bak rögzítő csavarjainak egy része hiányzott, és fél évet repült ezzel, mielőtt bekövetkezett volna a katasztrófa és akkor is csak nagy sebességű áthúzás közben nagy túlterhelésű manőverek után, amire bár tervezték a gépet, de nem ez a gépek jellemző igénybevétele.