Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nyilván ez azért érdekes, mert ugye a németeknek ott lenne a Hensoldt mint hazai alternatíva, mag ugye az izraeliektől is előszeretettel vásárolnak. Aztán valahogy mégis az Arexis-t érezték a legjobbnak.Saab received the order from Airbus, which will equip 15 of the German Air Force’s Eurofighters for EW missions with solutions including Saab’s Arexis.
The contract period is 2024-2026. These aircraft will replace the German Air Force’s Tornado ECR, which are set to be decommissioned from 2030.
Nem lehet, hogy túl ferdén kellene tartani már a fejet? Tipikus telefonbámulós pozíció, ami nem tesz jót a nyaki csigolyáknak már 1G-ben sem.
A második oldal keretes leírása elég érdekes. A gép 15g per másodperccel tudja növelni a túlterhelést, tehát akkora energiafeleslege van, hogy fél másodperc alatt nyugalmi helyzetből 9g-t érjen el.
Ez nem semmi, de kérdem én, miért nem csinálnak félfekvő helyzetű katapult üléseket, olyan üléspozícióval, mint a műrepülő gépeknél? Ráadásul ebben az esetben még jobb is lenne, ha a rakétahajtómű továbbra is a hossztenelyre közel merőlegesen lőné ki az ülést, hiszen ebben az esetben a kivetés g vektora méginkább mellkas-hát orientációjú lenne, mint ahogy az űrajósoknál is van.
Az F-16-osnál, Drakennél, Gripennél az a baj, hogy az üléslap hátra van döntve, de a nyakat nem támasztja meg semmi.Nem lehet, hogy túl ferdén kellene tartani már a fejet? Tipikus telefonbámulós pozíció, ami nem tesz jót a nyaki csigolyáknak már 1G-ben sem.
Ez igaz, de a dogfight közbeni nézelődést is felvinnéd valahogy a VR szemcsire? Ha igen, hogyan? Valami egérféleséggel mozgatnád?Az F-16-osnál, Drakennél, Gripennél az a baj, hogy az üléslap hátra van döntve, de a nyakat nem támasztja meg semmi.
Ha félig feküdnél, a sisakba elhelyezett kijelzők korában, megtámasztott nyakkal a kijelzett adatokat is könyebben nézhetnéd.
Valamivel közelebb vinném az ülés+kabin kialakítását ahhoz a dizájnhoz, amit a műrepülőgépeknél láthatunk.Ez igaz, de a dogfight közbeni nézelődést is felvinnéd valahogy a VR szemcsire? Ha igen, hogyan? Valami egérféleséggel mozgatnád?