Az F-18C repteljesímény görbé alapján M1.2 tája 25k láb felett menne, csak sok értelme nincs.
Halkan jegyzem meg, hogy az F-14 feetCAP konfiggal szintén nemigen tudta ezt érdemi hatótáv mellett... Az F-14A 2xAIM-7 + 2x AIM-54 + 2xAIM-9 + 2 póts fennmarad mellett 20k lábon tud kb. M1.22-őt. 30k-n M1.6-ot, 59 000 font teljes tömeg mellett. Csak a tömegből az jön ki visszafelé számolva, hogy itt sem volt más a realitás. Mert ahhoz, hogy a fentiek mellett 59k font tömeg legyen mikor már M1.6-tal megy... A Ps értékek alapján a gyorsulás meg trágya.
Az egész anyagomat nem oszthatom meg, de ímeg egy diagram. (Pénzért megvehető az anyag.)
Igen, a GE hajtómű tolóereje picit nagyobb, de ez inább csak a gyorsulásban okozna kis eltérést. Azzal sem jönne ki az, hogy szuperszonikus száguldozna az F-14 messzire. A MiG-31 és MiG-25-öt leszámíva erre semmilyen vadászgép nem volt képes számottevő mennységű légiharc-rakétával.
Az AIM-120 indítási távolsága 10 km magasságban 0 km paraméterű M0.9 cél ellen 60 km táján van. Szuperszonikus ASM ellen ez már bőven jó. Az AIM-54 csak extrém magasan közeledő célok ellen bírt számottevően nagyobb HMZ-val. Kismagasságú sea skimming ASM ellen adott esetben az AIM-54 HMZ - kapaszkod meg - nagyon valószínű, hogy kisebb.