F7F Tigercat. Az egyik airshow szezonban a hazai F-14-es demók állandó társa volt.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
És ha kikapcsolta volna a jobb motort?
Az orrán a késantenna festést nem értem. Soha nem volt olyan az F-14-esen. De szép PS.
Nem kell ám mindent is megszakérteniSoha nem volt olyan az F-14-esen.
Ez egy elképzelt japán F-14 elképzelt modernizációja.Az orrán a késantenna festést nem értem. Soha nem volt olyan az F-14-esen. De szép PS.
http://www.wingsovermiami.com/about...le-o-snodgrass-retired-usn-director-emertius/Dale Snodgrass csak F-14-essel repült 26 éven át vagy 5000 órát, ami nem kevés:
Azért lettek kivonva, mert horror volt árban és bonyolultságban is az üzemeltetésük. A legtöbb gép kannibalizálva volt, jól kibasztak volna azok az országok magukkal, akik ezt megpróbálták volna üzemeltetni. A Baltiaknak biztos hogy nem fért volna bele anyagilag!Hát bizony, már 14 éve a földön állnak az F-14-esek. Nagy HomeOffice unalmamban azon töprengtem, hogy vajon soha nem merült fel, hogy az USA az F-14D-ket odaadja valakinek?
2006-ban lettek kivonva, és az 55 db F-14D-ből 37 db 1990 után készült, tehát max 16 évesek voltak, még lett volna bennük vagy 20 év.
Én az USA helyében ezt a 37 db-ot még 2006-ban odaadtam volna ingyen a balti államoknak, mindegyiknek lett volna 1-1 század, egy idő után nem kellett volna a többi NATO országnak küldeni gépeket a balti államokba.
Micsoda PR értéke lett volna, hogy nem hagyják tönkre menni a sivatagban, hanem most már a TomCat-ek védik a függetlenné vált és NATO tag balti államokat a csúnya gonosz Orosz Szuhoj-októl, ott vannak a front vonalban, ahol hetente megsértik az Oroszok a légteret.
Mivel a típust az USA-ban teljesen felszámolták, ezért biztosan van hozzá több tonna alkatrész, az mind mehetett volna velük (F-14A-kból is több 100 hajtómű, amik csak ehhez jók, több 100 AIM-54 Phoenix, amit csak az F-14 használt, …).
A balti államoknak csak a pilóták és földi személyzet kiképzését kellett volna fizetni, meg a szállítást (de most is fizetnek a "védelemért").