Okés, vágom.A egyes és nyolcas függesztési pontok szivárogtak.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Okés, vágom.A egyes és nyolcas függesztési pontok szivárogtak.
Ehhez a műsorhoz egy 2020-as update, sajnos, ma már nem mindenki él az előbbi beszélgetés pilótái közül.Lehet, hogy a filmes topikba illik, de oda lehet, hogy HT érdeklődő nem jár.
Nem világos, hogy mit említ meg 22:27-nél. Mert a híres leborítást nem. Nem is értem, hogy miről beszél elsőre, de biztos nem arról. Vagy meddig kéne hallgatni? Mert kb. 3 perc után meguntam.Ehhez a műsorhoz egy 2020-as update, sajnos, ma már nem mindenki él az előbbi beszélgetés pilótái közül.
22:27-nél a híres-hirhedt leborítást elkövető néhai Richard “Fox” Farrell esetét is felemlegeti a másik pilóta, Al “Shoes” Mullen:
És szintén tőle egy jópofa Vulcan elfogás esete is:
Volt egy nagyon erős sejtésem, hogy te az új videóban fogod keresni 22:27-nél a dolgokat.Nem világos, hogy mit említ meg 22:27-nél. Mert a híres leborítást nem. Nem is értem, hogy miről beszél elsőre, de biztos nem arról. Vagy meddig kéne hallgatni? Mert kb. 3 perc után meguntam.
Beszélt arról, hogy készülj fel, valami leszállási pattern és torony izéről, de ennyit tudtam kivenni belőle.
Valami baj lehet a linkkel, nekem nem tölt be semmit.Jó kis anyag az F-14-esek "re-motorziációjáról":
https://watermark.silverchair.com/v...eg9oZBxkDaF5-lQxK_MGl1GjKDUTdUgq6B87TFklG0rMC
A legfontosabb diagramok legyenek meg így. Elég brutális változások.
Nem véletlen tudta a kandúr demó bemutatón átstartolásból a dupla 8-ast kiengedett futókkal!Még ennek a közel 19 tonnás gépnek is egész jó tolóerő/tömeg arányt adott!Látszik az F110GE400-as (az F110GE100-as hosszabb, a Tomcat hajtóműgondolájához igazított változata, majdnem akkora statikus tolóerővel, mint a későbbi GE129-es) karakterisztikájának jellegzetessége.
A GE100-as és 129-es közös jellemzője a 3000 méter alatt, Mach 0.8 - 0.9 környéki jelentékeny dinamikus tolóerő növekedés a statikushoz képest. Az F-16-osoknál, főleg, miután a GE hajtóművesek megkapták a nagyobb beömlőt, a fékpadihoz képest a földön, álló helyzeti gépbe épített tolóerő alig pár százalékkal csökkent csak. Ez még nem a hajtómű érdeme, hanem csak a szívócsatornáé.
De az már igen, hogy a nevezett repülési tartományban a dinamikus tolóerő növekedés elérhette a 22-25 százalékot.
Az F-16-osoknál, főleg, miután a GE hajtóművesek megkapták a nagyobb beömlőt, a fékpadihoz képest a földön, álló helyzeti gépbe épített tolóerő alig pár százalékkal csökkent csak
Nem "rendben volt a szívócsatorna", hanem a főleg hangsebesség alá optimalizált, folyamatos, lekerekített átmenetekkel egymást követő profilok a szívócsatornában a lehetős legkisebb veszteséget okozták. Mivel nem voltak lökéshullámvezérlő, mozgó sík felületek, törések, de koncentrikus, kúp, vagy félkúp lökéshullám generátor központi testek (amelyek hangsebesség alatt csak mint akadály jelentkeznek és fojtják a hajtóművet), nem alakultak ki inetrferenciák az áramlásban. Az F-16-os szívócsatornája kifejezetten kis fojtással dolgozik, de ennek nagyobb sebességeknál jön meg az ára. Csak az már nem érinti a 16-ost.Azaz, hogy szinte nem volt veszteség, mert rendben volt a szívócsatorna?
Azon tűnődöm, látva ezt a képet, hogy a nagyobb fesztávú FB-111-esek szárnyvége futott ki úgy a vezérsíkok fesztávján túlra, mint az F-14-esnél.Raven és Cicus együtt.