Ez pedig már egy jóval erősebb, GE-hajtóműves Tomcat, a fülkében Dale Snodgrass tanítványaival. Aki a végén gratulál is a "fiainak".
Érdekesség, hogy a GE hajtómű nagyobb tolóereje miatt a Navy tiltotta az utánégetős szárazföldi startokat, azt ugyanis csak egy bizonyos, már csak a futóbehúzás utáni sebességen volt szabad kapcsolni. Az ok: a P&W TF30-asok pompázs és lángleválás hajlama miatt a széttelepített hajtóművek egy "féloldalas" tolóerőesés esetén túl nagy aszimmetriát okoztak volna, amit a gép oldalkormányai nem tudtak volna kompenzálni. A Navy vezetése abból indult ki, hogy a GE F110-es hajtóműve még erősebb is, így ott ez hatványozottan jelentkezne. Függetlenül attól, hogy az F110GE400 egyátalán nem volt hajlamos ilyesmikre.
Itt a felvételen viszont azt látjuk, hogy a pilóták - a többi esettől eltérve - már a földön forszázst kapcsoltak, ami igen impozánssá tette a felszállást.
Érdekesség, hogy a GE hajtómű nagyobb tolóereje miatt a Navy tiltotta az utánégetős szárazföldi startokat, azt ugyanis csak egy bizonyos, már csak a futóbehúzás utáni sebességen volt szabad kapcsolni. Az ok: a P&W TF30-asok pompázs és lángleválás hajlama miatt a széttelepített hajtóművek egy "féloldalas" tolóerőesés esetén túl nagy aszimmetriát okoztak volna, amit a gép oldalkormányai nem tudtak volna kompenzálni. A Navy vezetése abból indult ki, hogy a GE F110-es hajtóműve még erősebb is, így ott ez hatványozottan jelentkezne. Függetlenül attól, hogy az F110GE400 egyátalán nem volt hajlamos ilyesmikre.
Itt a felvételen viszont azt látjuk, hogy a pilóták - a többi esettől eltérve - már a földön forszázst kapcsoltak, ami igen impozánssá tette a felszállást.