1987 májusa, Andrews légitámaszpont. Az "amerikai Vári Gyula", a néhai Dale Snodgrass bemutatórepülése egy F-14A-val, a típus aranykorának számító nyolcvanas évek közepén. Nálunk ekkoriban Bada Gyula és Siklósi Zoltán tartottak bemutatókat Budaörs felett az akkori "magyar Top Gun" MiG-23MF-el.
De ez a bemutató még az egy évtizeddel későbbi magyar MiG-29-es demókhoz képest is megállja a helyét:
A startnál látszik, hogy bár a TF30-as mindenképp gyengébb, mint az F110-es, de pont, mert gyengébb, itt még mehetett az utánégetés, ezáltal jóval rövidebb volt a start. Az F-14B és D gépek esetében az utánégetést csak a futóbehúzás után, egy bizonyos sebesség felett kapcsolhatták, ha betonról szálltak fel. Ezt a US Navy határozta meg és írta elő.
A fordulók nagyon látványosak, de a kis sebességű áthúzásból és az érintéses átstartból indított függőleges figurák már inkább csak ferde immelmann-ok.
Ugyanez a valamivel nehezebb F-14D-vel jóval erőteljesebb volt, főleg a bemutató vége felé, ahogy kezdett fogyni a kerozin:
De ez a bemutató még az egy évtizeddel későbbi magyar MiG-29-es demókhoz képest is megállja a helyét:
A startnál látszik, hogy bár a TF30-as mindenképp gyengébb, mint az F110-es, de pont, mert gyengébb, itt még mehetett az utánégetés, ezáltal jóval rövidebb volt a start. Az F-14B és D gépek esetében az utánégetést csak a futóbehúzás után, egy bizonyos sebesség felett kapcsolhatták, ha betonról szálltak fel. Ezt a US Navy határozta meg és írta elő.
A fordulók nagyon látványosak, de a kis sebességű áthúzásból és az érintéses átstartból indított függőleges figurák már inkább csak ferde immelmann-ok.
Ugyanez a valamivel nehezebb F-14D-vel jóval erőteljesebb volt, főleg a bemutató vége felé, ahogy kezdett fogyni a kerozin: