M
molnibalage
Guest
Kérlek nézd meg az F-15 írás mellékletét, ott van az A/B és a C/D üzemanyagrendszere és vesd össze.Miert lett volna gyanús?1000 ok miatt kellhet a sok kerozin.
Nem két perces meló az átépítés.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Kérlek nézd meg az F-15 írás mellékletét, ott van az A/B és a C/D üzemanyagrendszere és vesd össze.Miert lett volna gyanús?1000 ok miatt kellhet a sok kerozin.
Nem állítom,hogy így volt,csak azt,hogy volt olyan fontos lebombázni az erőművet,hogy ezt bevállalják.Kérlek nézd meg az F-15 írás mellékletét, ott van az A/B és a C/D üzemanyagrendszere és vesd össze.
Nem két perces meló az átépítés.
Az USAF-nál tudtommal csak a Keflavik-i F-15C/D gépek rendelkeztek CFT-vel, más, nem Strike Eagle alakulat nem.1981-ben az IAF F-15-öse számára volt CFT?
Shlomo Aloni könyve szerint igen, de én nem vágom, hogy honnan lett volna.
Az F-15C-ig a gépek üzeamanyag rendszere nem volt alkalmas és C-je, tehát mintája sem volt ehhez a IAF-nek. Meg, hogy CFT-t magát hogyan kapta volna, amikor az USAF-ban, akkor, ha volt egyáltalán, az is zsír új volt?
@Allesmor Obranna ? Bárki?
Meg a CFT-k sem voltak azonosak. Az F-15C/D gépek számára ott nem lehetett AG fegyverzet.Az USAF-nál tudtommal csak a Keflavik-i F-15C/D gépek rendelkeztek CFT-vel, más, nem Strike Eagle alakulat nem.
Ezért nem értem én sem, hogy honnan a búnábantból lett volna 1981-ben egyáltalán CFT-je az IAF-nek.Ez a bázis csak 1985 júliusában lett átfegyverezve F-4-esről F-15C/D-re, tehát eleve csak ez után került alkalmazásra a CFT.
Meg, hogy az üzemanyag rendszere sem volt rá alkalmas.Az A/B gépekhez nem volt CFT.
Nekem is. Ezzel szemben...Izraelnek kezdetben csak F-15A/B gépei voltak, míg Szaúd Arábia 1978-ban már eleve a C/D-re adott le megrendelést, melyeket 1981-től kaptak meg.
Ebből nekem az jön ki, még ha csak közvetetten is, hogy 1981-ben, Izraelben, F-15A/B típusra CFT még nem volt.
Meg a CFT-k sem voltak azonosak. Az F-15C/D gépek számára ott nem lehetett AG fegyverzet.
Ezért nem értem én sem, hogy honnan a búnábantból lett volna 1981-ben egyáltalán CFT-je az IAF-nek.
Meg, hogy az üzemanyag rendszere sem volt rá alkalmas.
Az F-15 írásomban visszakerestem és ott is értetlenkedtem, hogy ez így nagyon nem kerek...
Az F-15A gépek nagy részei korai gyártású volt, aminél fix, hogy nem volt meg az üzemanyag rendszer a CFT-hez.
Hogy gyártottak-e olyan F-15A/B-t, ami már a C/D üzemanyag rendszerét kapta? Nem tudom. De, ha igen, akkor azokból meg később kapott az IAF.
(Az utolsó F-15C/D-k asszem már az F-15E sárkányát kapták meg, de ebbe nem vagyok biztos.)
One of the features that the F-15E would be built with was conformal fuel tanks, otherwise known as “FAST Packs,” as in Fuel And Sensor Tactical Packs. These flank hugging 849 gallon tanks were not new to the F-15 with the advent of the Strike Eagle, in fact they were envisioned as an option for the F-15C/D and even retrofittable to the A and B models early on, with the first test flight being flown with them attached to an Eagle in the mid 1970s. They were envisioned to carry everything from fuel to cargo, although the majority of these concepts never made it to fruition.
USAF Eagles only took limited advantage of FAST packs, with some jets deployed to Iceland or stationed in Alaska using them sporadically for the long-range air sovereignty role. The IAF on the other hand saw the great utility in these conformal fuel tanks, not just to enhance range, but to make their air superiority focused Bazs true multi-role heavy fighters.
Like those found on the F-15E, F-15 Baz’s conformal tanks could be fitted with hardpoints for air-to-air missiles or for bombs. This allows for the Baz to fly missions with a pair of underwing tanks and even a centerline tank while still being able execute air-to-ground missions. Today, many Bazs can be seen fitted with indigenously developed FAST Packs built by IAI, but the fact is these were flying on Bazs many decades ago.
Én erről nem tudok, bár ez nem jelent semmit. Az már viszont beszédes, hogy a tervezett, de soha meg em valósuló F-15F egy olyan együléses F-15E lett volna, ami a kétüléses kabintetejével készült volna, csak a hátsó kabin, műszerfal, ülés helyére került volna elektronika, vagy kerozin.(Az utolsó F-15C/D-k asszem már az F-15E sárkányát kapták meg, de ebbe nem vagyok biztos.)
Tehát az EX még az F-hez képest is visszalépes koncepció szinten?Ugye az EX-nél megmarad a kétüléses kabin,hátul egy komplett "munkahellyel"töl feleslegesen mert a kutya se fogja használni.Én erről nem tudok, bár ez nem jelent semmit. Az már viszont beszédes, hogy a tervezett, de soha meg em valósuló F-15F egy olyan együléses F-15E lett volna, ami a kétüléses kabintetejével készült volna, csak a hátsó kabin, műszerfal, ülés helyére került volna elektronika, vagy kerozin.
Amennyire én tudom, St Louis-ban az utolsó együléses gép (86-0179) sárkánya még a C-é volt, tehát a régi törzshátsórész és hajtóműgondola jellemezte.
De ez kívülről nehezen azonosítható, csak akkor látszik, ha ki van szedve a hajtómű.
Nem, hiszen a gép "koncepciója" sokkal több, mint ez. Csak slendriánság + korrupció jele az, ahogy eladják.Tehát az EX még az F-hez képest is visszalépes koncepció szinten?Ugye az EX-nél megmarad a kétüléses kabin,hátul egy komplett "munkahellyel"töl feleslegesen mert a kutya se fogja használni.
Nem véletlen,hogy koncepciót írtam képesség helyett.Teljesen nyilvánvaló,hogy 1000× hatékonyabb és fejletteb az EX.De az a koncepció,hogy kvázi ballasztként cipeljen egy komplett kabint rosszabb,mintha a kabin helyén elektronika vagy kerozin(vagy isis) lenne.Nem, hiszen a gép "koncepciója" sokkal több, mint ez. Csak slendriánság + korrupció jele az, ahogy eladják.
Mert az EX fényévekre van tudásban az F-től.
Nem véletlen,hogy koncepciót írtam képesség helyett.Teljesen nyilvánvaló,hogy 1000× hatékonyabb és fejletteb az EX.De az a koncepció,hogy kvázi ballasztként cipeljen egy komplett kabint rosszabb,mintha a kabin helyén elektronika vagy kerozin(vagy isis) lenne.
A MIG-nél legalább nem ballasztnak egy fülke van berakva hanem kerozin meg elektronika.Úgy látszik ez divatos költségcsökkentés, lásd L-139 ALCA vagy MiG-35.
A MIG-nél legalább nem ballasztnak egy fülke van berakva hanem kerozin meg elektronika.
Ezen a gépen több "bumm" van, mint kb. 8 db MiG-21bisz-en és messzebbe is repül el vele.1983-as fotó egy F-15C-ről, az Edwards légitámaszpontról.
A gépet a képen látható John M. Hoffman alezredes az F-15 Combined Test Force igazgatója repülte, aki 27 darab nagy állásszögű tesztet végzett a géppel, ahol is a CFT illeszkedő tartályok repülésre gyakorolt hatásait vizsgálták. A repülések során komoly anomáliákat észleltek, mire rájöttek, hogy azok megszűnnek, ha magát a repülési tesztekhez használt ideiglenes, nagyméretű Pitot-csövet eltávolítják.
Ezek után készült az alábbi fotó, ahol ez az F-15C már nagy mennyiségű Mk82-es, 227kg-os bombát, illetve ezek betontöltetű gyakorló változatait hordozza:
Jól megfigyelhető, hogy a későbbi F-15E gépek CFT-jével ellentétben itt a bombafegyverzet közvetlen, pilonos rögzítése még nem volt megoldott.
A CFT-ken a két sorban, egymás előtt-mögött elhelyezett bombafüggesztő pilonsorok helyett itt még egy idieglenes adapterrel rögzítették fel a hatzáras, áramvonalas bombatartókat, melyekből a külső négyet-négyet szerelték fel bombákkal. Ugyanez vonatkozik a szárny alatti tartókra is, egyedül a törzs alatti hatzársa tartó van teljesen felpakolva bombákkal.
Ott egy kompletten felszerelt kabin van, plusz ülés. Ebben vagy ülni fognak, vagy üresen fog repülni. Szépen megy bele majd az üzemidő a műszerekbe, ülésbe, de, hogy ez hányszor fog előfordulni, az komoly kérdés, mivel az USAF/ANG eleve pilótahiánnyal küszködik, illletve eleve zömmel együléses gépeket kívánnak velük felváltani. Tehát a kijelölt alakulatok feladatai, szervezeti felépítése is arra van berendezkedve, hogy főleg egyfős személyzetekkel operáljanak.A dupla dekk az megvan viszont. Az F-15EX-nél is gondolom nem egy üres hely van ott, vagy igen?
Erről mindig az jut eszembe, hogy 1983-ban ez mekkora technika volt. De még 1986-ban is, miközben idehaza forgatták Edelényi Gáborék az Ég Katonáit, ahol a pápai MiG-21bisz-ek MiG-23-asok és a kecskeméti MiG-21MF-ek pilótái nyilatkozgattak lelkesen.Ezen a gépen több "bumm" van, mint kb. 8 db MiG-21bisz-en és messzebbe is repül el vele.
Hát, nem is véletlenül kőgazdag középhatalmak és nagyhatalmak játékszere volt az F-15 mindig is...
Na jó, de mi volt a realitás 86-ban mondjuk Olaszországban?Mert akkor idehaza ez volt a realitás.
Szépen megy bele majd az üzemidő a műszerekbe, ülésbe,
Erről mindig az jut eszembe, hogy 1983-ban ez mekkora technika volt. De még 1986-ban is, miközben idehaza forgatták Edelényi Gáborék az Ég Katonáit, ahol a pápai MiG-21bisz-ek MiG-23-asok és a kecskeméti MiG-21MF-ek pilótái nyilatkozgattak lelkesen.
Mert akkor idehaza ez volt a realitás.
Az USA-ban meg, sőt, a nyugatnémet Bitburg repterén meg ugye...
A kép forrását meg tudod adni?1983-as fotó egy F-15C-ről, az Edwards légitámaszpontról.
A gépet a képen látható John M. Hoffman alezredes az F-15 Combined Test Force igazgatója repülte, aki 27 darab nagy állásszögű tesztet végzett a géppel, ahol is a CFT illeszkedő tartályok repülésre gyakorolt hatásait vizsgálták. A repülések során komoly anomáliákat észleltek, mire rájöttek, hogy azok megszűnnek, ha magát a repülési tesztekhez használt ideiglenes, nagyméretű Pitot-csövet eltávolítják.
Ezek után készült az alábbi fotó, ahol ez az F-15C már nagy mennyiségű Mk82-es, 227kg-os bombát, illetve ezek betontöltetű gyakorló változatait hordozza:
Jól megfigyelhető, hogy a későbbi F-15E gépek CFT-jével ellentétben itt a bombafegyverzet közvetlen, pilonos rögzítése még nem volt megoldott.
A CFT-ken a két sorban, egymás előtt-mögött elhelyezett bombafüggesztő pilonsorok helyett itt még egy idieglenes adapterrel rögzítették fel a hatzáras, áramvonalas bombatartókat, melyekből a külső négyet-négyet szerelték fel bombákkal. Ugyanez vonatkozik a szárny alatti tartókra is, egyedül a törzs alatti hatzársa tartó van teljesen felpakolva bombákkal.