F-15 Eagle (McDonell Douglas/Boeing)

F-15EX:
FB-IMG-1688361393903.jpg
 
Azon túl, hogy ezek a cockpitok amolyan military porno lvl 1000-ek, azt senki nem vette észre, hogy ez valamiért nyomógombos (ettől persze lehet még érintőképernyős is).
 
Rendhagyó bemutatórepülés egy F-×5C-vel:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Miután 1972 és 2006 között szinte végig ugyanaz a szigorúan vonalzó mentén repült program ismétlődött, érdekes látni, hogy így közel a leköszönéshez, egy ANG-s F-15C-vel valójában mit is lehet alkotni a levegőben.
Nagy állásszögű manőverek, negatív túlterhelés, intenzív irányváltások, mindenféle látványosság.
 
Talán felesleges még messzemenő következtetéseket levonni, de az első két, még az F-15QA során készült és azok 1:1-es kópiáinak tekinthető EX példány már ebben a készültségi státuszban is fel volt szerelve a CFT tartályokkal.
Ez meg nem.
Lehet, hogy tényleg komolyan gondolta az USAF/ANG, hogy az EX a légifölény feladatkörben az F-15C-hez hasonlóan CFT nélküli, ledobható tartályos gép lesz?
 
F-15EX, van értelme?


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Repült a harmadik F-15EX is, ezúttal már CFT nélkül:


Jó kis sportgép lett. Ezt hívják az amerikánusok hot rodnak. Könnyű gép, nagy erő, habár ez a legnehezebb az F-15-ös családban. A szerkezeti tömege még így is bő egy tonnával kisebb, mint a legkönyebb széria Szu-27-es, de annál jóval erősebb.
 
A leírás szerint taktikai rendszerek, elektronikai hadviselési rendszerek tesztelésére, radar és avionikai fejlesztésekre szolgált ez a példány.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and fishbed