Na ez érdekes. Első nyilvános F-15EX (ez valójában egy gyári QA) demo amerikai földön.
De rögtön két repülés. Egy pucér és egy felfegyverzett gép, rögtön mindjárt 12 AIM-120-assal.
(Talán ezért is lesz két Advanced Eagle az idei RIAT-on?)
Jól látni, hogy a referenciakét vehető fegyvertelen "sportgép" bemutatóhoz képest hol és mit csinál másként a felfegyverzett gép pilótája.
A start mindkét esetben rövid, de a nagyobb légellenállású géppel kell egy kis gyorsítás, illetve talán a nagy állászszögű lassú áthúzás utáni - amúgy impozáns - függőleges nyolcas marad el.
De van ugyanúgy "kobra" (valami olyasmire emlékeztető) és a Harang is megvan.
De rögtön két repülés. Egy pucér és egy felfegyverzett gép, rögtön mindjárt 12 AIM-120-assal.
(Talán ezért is lesz két Advanced Eagle az idei RIAT-on?)
Jól látni, hogy a referenciakét vehető fegyvertelen "sportgép" bemutatóhoz képest hol és mit csinál másként a felfegyverzett gép pilótája.
A start mindkét esetben rövid, de a nagyobb légellenállású géppel kell egy kis gyorsítás, illetve talán a nagy állászszögű lassú áthúzás utáni - amúgy impozáns - függőleges nyolcas marad el.
De van ugyanúgy "kobra" (valami olyasmire emlékeztető) és a Harang is megvan.