Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ha jól emlékszem te raktál be képet a MIG-ek radarját tervező iroda épületéről és írtad azt, hogy ezzel a MIG-nek végleg vége. Szerintem nagyon jól mutatja ez az F-15 függőleges vezérsík azt, hogy mi is járult nagyban hozzá a MIG végéhez. Ha megnézzük a megerősítéseket, akkor azt látjuk, hogy az egy becsületes iparos munka, nem csak úgy ráokádtak egy "laposvasat" mint ahogy a MIG-nél csinálták a 29-esek függőleges vezérsíkjával. Nekem szent meggyőződésem, hogy ez nem kirívó eset volt a MIG-nél, hanem tendencia, egész egyszerűen nem akarták felfogni, hogy a SZU-nak vége, Oroszország már nem vesz át minden szart amit kiokádnak a gyárkapun.Itt azért látszik, hogy milyen rátét "vasalásokkal" erősítették meg a függőleges vezérsíkokat, mert azok amúgy rendesen remegek, ha meg van tépve a gép:
Ezeknek a rátét lemezeléseknek az optikája sokféle lehet. Itt szépen néz ki, a Szu-27-esek kései változatain, felújított SzM és SzM3-asokon, a Szu-35-ösökön is szépen néz ki, a MiG-29-eseken nem nézett ki szépen.Ha jól emlékszem te raktál be képet a MIG-ek radarját tervező iroda épületéről és írtad azt, hogy ezzel a MIG-nek végleg vége. Szerintem nagyon jól mutatja ez az F-15 függőleges vezérsík azt, hogy mi is járult nagyban hozzá a MIG végéhez. Ha megnézzük a megerősítéseket, akkor azt látjuk, hogy az egy becsületes iparos munka, nem csak úgy ráokádtak egy "laposvasat" mint ahogy a MIG-nél csinálták a 29-esek függőleges vezérsíkjával. Nekem szent meggyőződésem, hogy ez nem kirívó eset volt a MIG-nél, hanem tendencia, egész egyszerűen nem akarták felfogni, hogy a SZU-nak vége, Oroszország már nem vesz át minden szart amit kiokádnak a gyárkapun.
Csak 30 AMRAAM rakéta?Israel embarks on $20bn shopping spree for American weapons
The purchases include 50 F-15IA jets, upgrades for 25 F-15I aircraft, 30 AMRAAM missiles, 50,000 mortar rounds, 32,739 tank shells, and a fleet of modified tactical vehicles.ukdefencejournal.org.uk
"...Az igazából kényszerből indult Advanced F-15 projekt egy- és kétüléses változatot is eredményezett: a légierő végül a tandemüléses F-15EX mellett döntött..."