Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Érdekes utólagos javításnak tűnik ennek a görög gépnek a hátsó kabinteteje.
Annak idején az Italeri adott ki így 1/144-es makettet.Ritka éles konfig, a Sivatagi Vihar végén, a közel 0 ellentevékenység és közeli reptérről üzemelés miatt belefért.
Vagy rosszul emlékeztem, de mindegy.Annak idején az Italeri adott ki így 1/144-es makettet.
Egész Szuhojos orra lett ígyMegnövelt orral, benne a Hornetek APG-65-ös radarjával.
Ebben olyan nagy meglepi nincs. Ez az F-16A és 5000 lábon."...In 1990-91, an early F-16B Block 15 at Edwards had a PW229 installed for flight test. The forward engine mount had not been beefed up for the increased weight of the PW229, restricting the aircraft to a 7.5 G load factor.
This aircraft was a beast. During low altitude high Q performance testing at 500 ft above sea level on the range west of Pt. Mugu, the test pilot could not hold the 800 KCAS Max AB Test point, with the aircraft continuing to accelerate even while pulling to the 7.5 G limit..."