Érdekes utólagos javításnak tűnik ennek a görög gépnek a hátsó kabinteteje.
![]()
Annak idején az Italeri adott ki így 1/144-es makettet.Ritka éles konfig, a Sivatagi Vihar végén, a közel 0 ellentevékenység és közeli reptérről üzemelés miatt belefért.
![]()
Vagy rosszul emlékeztem, de mindegy.Annak idején az Italeri adott ki így 1/144-es makettet.
Egész Szuhojos orra lett ígyMegnövelt orral, benne a Hornetek APG-65-ös radarjával.

Ebben olyan nagy meglepi nincs. Ez az F-16A és 5000 lábon."...In 1990-91, an early F-16B Block 15 at Edwards had a PW229 installed for flight test. The forward engine mount had not been beefed up for the increased weight of the PW229, restricting the aircraft to a 7.5 G load factor.
This aircraft was a beast. During low altitude high Q performance testing at 500 ft above sea level on the range west of Pt. Mugu, the test pilot could not hold the 800 KCAS Max AB Test point, with the aircraft continuing to accelerate even while pulling to the 7.5 G limit..."
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..