Szóval szemből fentről látszik is, de oldalról csak egy kis piros fül ha jól nézem, fent hátulról az irányítóból se feltétlenül látszik. Tényleg egy-két kapcsoló is elég lenne, ami érzékeli, hogy fel van helyezve a takaró.igy nez ki a "takaro"
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Szóval szemből fentről látszik is, de oldalról csak egy kis piros fül ha jól nézem, fent hátulról az irányítóból se feltétlenül látszik. Tényleg egy-két kapcsoló is elég lenne, ami érzékeli, hogy fel van helyezve a takaró.igy nez ki a "takaro"
ott van a checklist, amit a repiparban mar evtizedek ota hasznalnak.Szóval szemből fentről látszik is, de oldalról csak egy kis piros fül ha jól nézem, fent hátulról az irányítóból se feltétlenül látszik. Tényleg egy-két kapcsoló is elég lenne, ami érzékeli, hogy fel van helyezve a takaró.
Mondjuk semmiből sem állna egy oldalra lelógó méteres piros szalag belőle, amit rögtön lehetne látni.igy nez ki a "takaro"
Valószínűleg van is.Mondjuk semmiből sem állna egy oldalra lelógó méteres piros szalag belőle, amit rögtön lehetne látni.
Ez a nagy piros takarólemez nem tartozik a géphez. Ezt csak a gyártás-összeszerelés során használják, amikor már be van építve a LiftFan, de még dolgoznak a környékén és a rámpa is fel van nyitva. Azért, hogy idegen anyag (alkatrész, vagy szerszám) ne essen a LiftFan lapátjai közé.Mondjuk semmiből sem állna egy oldalra lelógó méteres piros szalag belőle, amit rögtön lehetne látni.
ezek amcsik. amazok meg britek voltak.Hát, itt nincs ilyesmi.
Ez is benne lehet.ezek amcsik. amazok meg britek voltak.
azok meg arrol hiresek hogy mindent maskep akarnak csinalni mint a tobbi.
egy baszot teazasbol is fesztivalt csinalnak.
nem csodalnam ha kulonboznenek az eljarasok valamenyivel.
Ez az, amit nem értek én sem.Arra is gondoljatok, hogyha ez a jókora, egészalakos vörös takarólemez ott lett volna a LiftFan felett, miközben az megkapja a 36 ezer lóerőnyi kihajtást a gázturbináról és eleve akkora levegőátfutásra van méretezve, hogy csak az átáramló levegőtömeg impulzusából képes előállítani mintegy 8 tonnányi tolóerőt…
…ilyen akadály a LiftFan útjában vagy azonnali hajtóműleállás, vagy egy igen zajos recsegés-ropogás.
Minden, csak nem egy megszakított nekifutás a fedélzeten.
Valami egész más takaróelem okozta itt a galibát és abban se vagyok biztos, hogy tolóerő csökkenéssel járt a fenthagyása.
Jól áll neki a nagy szárny is.
Egyértelműen a legszebb változat.Jól áll neki a nagy szárny is.
Erre mondta a balfasz pierry spreay, hogy "can't turn"....
Szemből jól néz ki, de felülről csak egy baltával faragott hatalmas lepke, aminek indokolatlanul drabális csűrői vannak.Jól áll neki a nagy szárny is.
Erre mondta a balfasz pierry spreay, hogy "can't turn"....
A tervezettnél sűrűbben "égnek ki" az F135-ösök. Hamarabb kell őket vinni a nagyjavításra, "ahonnan a nagy számlák érkeznek".
Az AETP program sokmindenre ígérne megoldást, elviekben a JSF programot is jobban hozzáigazítaná az "Indo-Pacific" hadszíntérhez (ez most alegújabb varázsige).
A GE részéről még egy kis zöldaktivista bullshit-et is sikerült belecsempészni a promócióba:
"...GE’s David Tweedie, general manager for advanced combat systems, said his company’s engine also meets the Air Force’s goals and offers “a significant reduction in carbon emissions” as a byproduct..."
Ugyanakkor - eléggé visszás módon - pont az említett hadszíntérrel kapcsolatban leginkább érintett két variáns, az F-35B és C modellek nem alkalmasak jelen állapotukban az AETP (XA100 és XA101) hajtóművek installálására. A vektorálható fúvócsőre nem született ekvivalens megoldás, míg a C modellnél a behúzható megerősített fékhorog van útban.
"...Neither the XA100 nor the XA101 will fit in the Marine Corps’ F-35B model, which is the short-takeoff-and-landing version. The F-35B’s exhaust swivels from horizontal to vertical to enable vertical fight, but Bromberg said an adaptive engine “can’t articulate like that.”
Fitting either the XA100 or XA101 into the Navy’s F-35C carrier-based version is possible, but would also require major engineering; it would require shifting the carrier-landing variant’s tailhook apparatus..."
Azt pedig már a JSF program felelős tisztje, az USAF altábornagya, Eric T. Fick is elismeri, hogy az AETP program így akkor nem húzható be a JSF program szárnyai alá, hiszen olyanoknak is fizetniük kellene, akik nem is részesülhetnek belőle.
"...If the new engine is “a one-service … unique solution, the cost of that solution will be borne by that service,” Fick said, adding, it would be “unfair” to ask partners who can’t use the new engine to underwrite its development and integration..."
Itt is elhangzik, hogy a duplikált, vagy párhuzamos hajtómű logisztika sokkal drágább lenne, mint a jelenlegi.
"...Indeed, any two-engine support train will impose costs on partners by reducing commonality among them: more different parts means higher unit costs for all..."
Alternatíva lenne a jelenlegi F135-ös egyenesági továbbfejlesztése, az EEP:
"...As an alternative, Pratt has put together an Enhanced Engine Program (EEP), a package of F135 upgrades that can improve performance without changing out the F135’s core..."
És ez használható lenne minden további nélkül a B és C variánsokban, a B-ben különösen jól jönne:
"...Jennifer Latka, Pratt Vice President for the F135 program, told Air Force Magazine that the company submitted the EEP proposal in March: It could provide a 50 percent boost in thermal management and a 5 percent improvement in vertical lifting power..."
A többi a cikkben.