A 109-es jó példa, hiszen az első modellhez képest közel 1300+ kilót pakoltak rá, és a teljesítmény is megháromszorozódott. Érdekes módon így is körberepkedte nemhogy a B-17-et, hanem a Mustangokat is.
Ezen a ponton túl felesleges asszem továbbolvasnom. Te valami álomvilágban élsz. A RR motoros Mustang teljesítménye a G változatokkal kb. azonos szinten volt úgy, hogy a Messzerhez képest az a világból is kirepült. Ez nem én mondom, hanem azok, akik ismerték mindkét gépet.
De ezt egyszer már eljátszottuk, számokkal lett bemutatva mennyire faszság az elméleted, amire köpni nyelni nem tudtál, de azóta is ezen rugózol.
Hol? Linkeld. Hadd röhögjek.
A valóság meg az, hogy minden egyes forrás, valós repülési teszteredmény szerint az F-35 állandó szögsebességű fordulása még a legacy amcsi típusokhoz lépést is gyenge/gyengébb. Ez egy tény amivel te vitatkozni próbálsz.
LOL, videón is rajta van, hogy ez marhaság.
Az F-16C-nél meg a Hornetek gyengébbek. De ez a demó konfig volt, lássuk a harcit.
Az USAF F-16 ASF konfigban így néz ki.
- 6 db légiharc rakéta és azok függesztő sínjei és felette még sínt tartó elemek.
- 2 db pótos, ha akarsz annyi kerót, mint az F-35A.
- 1 db ECM pod, mert USAF gépen az bizony nincs.
- Az F-35A-n integrálva van a TGP és FLIR is, ezért ezt a két podot is vágd rá a gépre, mert ezzel csinál VID-et BVR is az F-35A, ha megfelelő az idő. DAS nincs az F-16C-n, de ezt most nagyvonalúan engedjük el.
- 9 ezer font kerót. Ez az F-35A belső kapacitásának a fele.
Na ennek a DI számítása házi feladat és annak kiszámítása is, hogy ez mekkora tömegnövekedés és mit tud az F-16C. Ezzel a DI kicsivel 150 felett lenne, de legyünk nagyvonalúak és legyen DI = 150. A gép tömege kb. 34 ezer font.
A repteljesítményes írásra DI = 134-re számoltam ki (mert TGP-t nem tettem rá, mert más 4. gen géppel mérem össze) és full belső keró mellett pótost megtartva 31500 font tömeggel tengerszinten. Ezt kaptam.
Ez kb. u.a., hogy leveszel 2 db rakétát és felteszed a Sniper TGP-t, hogy azonos AAM mennyiség legyen az F-35A-val.
- Az F-16C 50% belső keró és 0 függesztménnyel Ps =0 tengerszinten az 24 ezer font tömeg táján az 20 fok/sec, csúcssebessége meg M1.2 és ez mesterséges limit, erőből tudna többet is. Ezzel szemben az ASF konfigos póttartályos F-16C a hangsebességet nem képes a gép átlépni.
- A 20 fok/sec leesett kb, 14,4 fok tájára.
- A gép teljes tömege 9 ezer font és fegyverzet mellett az üres tömeg 175%-a. Tehát ennyivel nagyobb tömeget kell gyorsítani úgy, hogy még légellenállás is van.
- A fenti képességet az F-35A 0 DI növekedéssel hozza le.
- Az 50% keró és a fegyverzet tömege a gép üres tömegének (29000 font) csak töredéke. Az F-16C esetén a fegyverzet és sín + gerendák tömege 3200 font pótosok nélkül. Azokkal bőven 4200 font felett. Tegyük fel nagyvonalúan, hogy az F-35A belső terében is kell adapter, mert nem mindegy fegyverhez van azonos rögzítés. Tehát a 3200 font fegyverzet + 9000 font az összesen jelent 42% tömegnövekedést. Az F-35A képes átlépni a hangsebességet, bárhol és bármikor.
Ha szeretnéd te vagy más, akkor az F-16C esetén megnézhetem úgy, hogy akkor igen minimális 1000 font keróval és 7000 fonttal, mert ekkor jön ki a 28% tömeg eltérés, de azonos DI. Hogy lásd a DI hatását. Igen, a 28% az nem 40%, de az F-16C ennyit tud belső keróból. Ez van.
Ezek után mennyire kell butának lenni, hogy tagadjad a fizikát? Ezek után én egyre inkább azt gondolom, hogy a hobbid, hogy hülyeségekkel engem bosszants, és csak azért is ellentmondjál úgy, hogy a házi feladatot nem végzed el. Vagy csak simán troll vagy. A fenti kommentjeiddel hülyeségből kezdesz gacsat mellé felzárkózni, ami nem kis teljesítmény..