Javaslok nekik egy kockasfuzetet meg egy gyujtemenyt

Javaslok nekik egy kockasfuzetet meg egy gyujtemenyt
Ez amúgy két éves cikkből van, de maga a trend érdekes, mert kb. minden komplex feladatra igaz ez.És ilyenkor nem veri a "nemzeközi sajtó" az asztalt, hogy Yeeee de cool.... de ha egy szegecs ferdén áll, megy a címlap, hogy mekkora szar a gép...
Azért abba is bele kell gondolni, hogy mivel irtózatos mennyiségű lesz legyártva, mennyire könnyű lesz maintenance személyzetet, pilótát, stb... szerezni hozzá (aki meg nem hiszi, nézze meg egy-egy ritkább vagy kifutó típusra milyen aranyáron találsz licensed szerelőt...).
Ez amúgy két éves cikkből van, de maga a trend érdekes, mert kb. minden komplex feladatra igaz ez.
Kérdezd csak emel-t, mennyire hihetetlen költségcsökkentő dolog, ha lényegében bárhonnan leakaszthatsz egy szerelőt a típushoz (kérdezz rá milyen napidíjakba került a légimentők helijeihez francia szerelőket hívni), ha jóformán minden reptéren ott van minden szükséges földi kiszolgáló és műhelyberendezés, ha több száz maintenance/line station tapasztalata összeköthető egybe egy problémára - ha ezt beleszámítjuk, szerintem nagyjából 1000 darabos US F-35 flotta fölött a teljes költség beesik az összes jelenlegi harci gép alá - csak ez nem fog egykönnyen megjelenni, mert annyira nehezen számítható. Nagyobb vegyszerbázis, kevesebb cucc lejárata koppan ki mert eloszlik, mehet ahová kell... estig sorolhatnám az előnyöket.
A standardizált flotta nem csak az alkatrészellátás vagy a képzés homogenizálása miatt elképesztő előny, hanem mert az egytípusos tapasztalat olyan szinten akkumulálódik, hogy míg mondjuk egy típusnak egy ezrednél van 10 szakértője, ennél a típusnál lesz 50... aki pedig volt ebben a világban tudja, egy szakértője a típusnak mekkora költségcsökkentő tényező.
Sok hangárban dolgoztam - és a leghatékonyabbak a single type hangárok voltak mindig. Mert begyűlt az évtizedes tapasztalat, az öreg rókák hangja meg a szaga alapján megmondták, mi a baja a gépnek...
Ez igy nem igaz.Az Arany Horda szétesett,és ez tette lehetővé az oroszoknak,hogy elinduljanak a nagyhatalommá válás útján.Mikor Iván elfoglalta Kazanyt,az már csak a Kazanyi Kánság központja volt,az Arany Horda egyik utódállama.Az Arany Horda a XV.században polgálháborúban szétesett.Most Tatár Autonóm Körzetnek hívják, és Kazany a fővárosa. Pillanatnyilag Tu-160asokat gyártanak az Orosz Légierőnek.
Tehát az Arany Horda szétesése Tu-160-ok gyártásába torkollott!Ez igy nem igaz.Az Arany Horda szétesett,és ez tette lehetővé az oroszoknak,hogy elinduljanak a nagyhatalommá válás útján.Mikor Iván elfoglalta Kazanyt,az már csak a Kazanyi Kánság központja volt,az Arany Horda egyik utódállama.Az Arany Horda a XV.században polgálháborúban szétesett.
PontosanTehát az Arany Horda szétesése Tu-160-ok gyártásába torkollott!
A BEAST mód elég hülye konfigokat mutat be. Persze értem, az autóskártyás módszer mindig a maximumot mutatja.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..