Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ebből az elmúlt 20 év fejlődése alapján két fontos paraméter van, ahol tényleg gyenge az SH, a vízszintes gyorsulása és a hatósugár. A korszerű AAM és SAM rakéták olyan szinten manővereznek, hogy lényegében tökmindegy, ha nem a HMZ szélés vagy, hogy egy SH-ban ülsz vagy egy F-16-ban. A rakétát úgysem látod korszerű SAM esetén, mert a végfázisban nem füstöl, lövésed nincs mikor kell fordulni, ezen felül 15-20G-ket is húznak végfázisban...A Super Horner egyetlen paramétere javult érdemben, az a maximális repülhető állásszög, minden más romlott, mégpedig látványosan.
A hatótáv pedig nem növekedett elégséges mértékben, de az 500 gép átvétele szent köteleség volt, mert az ekkor már Boeing-nek is jól kellett laknia.
Namármost ehhez képest egy rendesen megépített és a majdani teljesítménynövelt F135-össel szerelt F-35C sokkal jobb választás.
Már, ha tényleg érdemes a mai harcászati viszonyok közt nagyobb teljesítményű hajtóművekre külön költeni.
Ezért nem lehet tudni, hogy mennyit gyártottak eddig?Amúgy lett is, szép és jó, de nem egy dögös vadászgép
A teljesítmény iránti nosztalgiáddal nem vagy egyedül. De úgy tűnik, hogy nem lesz olyan pilóta generáció már, aki megtapasztalhatja azt, hogy a korábbi harci gépéhez képest valami egészen újat kap. MiG-21 --> 29, F-4 ---F-15/16. Ez a korszak végetért.Nézd, csak simán kijött belőlem a nosztalgia, amikor még azt hittem, hogy a Super Hornet... na az majd lesz valami. Amúgy lett is, szép és jó, de nem egy dögös vadászgép, "csak" egy légi entellektüel, egy szofisztikált, de lomha modernitás.
Ez amúgy a normális, erre halad a világ, csak na...
?Ezért nem lehet tudni, hogy mennyit gyártottak eddig?
A Super Hornetet eddig csak Ausztrália vette meg, az 24 db gép, de vegyesen Growlerek és SH. Az jenkik számára leszállított gépek elvileg nyilvánosak, hiszen az éves nyílt elszámolásban ott kell lenni. Akinek ez a hobbija számolja össze.Gondolom te se
A teljesítmény iránti nosztalgiáddal nem vagy egyedül. De úgy tűnik, hogy nem lesz olyan pilóta generáció már, aki megtapasztalhatja azt, hogy a korábbi harci gépéhez képest valami egészen újat kap. MiG-21 --> 29, F-4 ---F-15/16. Ez a korszak végetért.