Az EU-Ukrajna csúcstalálkozó - amire a mi Ulippónk méltán büszke - közös nyilatkozat elfogadása nélkül zárult. Ruszlan Bortnik ezt kudarcként minősítette, nem véletlenül. Azért nem lesz közös nyilatkozat, mert pl. Franciaország és Hollandia elutasította, hogy abban megjelenjen, hogy Ukrajna csatlakozási eséllyel bír.
Legalább van néhány politikus, aki nyilvánvaló hazugságot nem ír alá...
Uli, várjuk a lelkendezésedet...
http://karpathir.com/2017/07/14/ukrajna-eu-csucs-csak-porosenko-elegedett/
"Annak ellenére, hogy az
elemzők a Kijevben lezajlott Ukrajna–EU csúcsértekezlet kudarcáról beszélnek, Petro Porosenko mégis elégedett...
...Arra viszont már nem tért ki az elnök, hogy a tizenkilencedszer megtartott csúcson most fordult elő másodjára, hogy nem született közös nyilatkozat, ami a legjobban fejezi ki azt, amiről elemzők beszélnek, miszerint Ukrajna számára ez totális csőd volt."
Bizonyos kommunikációs kampányoknál/stílusoknál, nem az a fontos, hogy mi az igazság, hanem az hogy miről próbálják elhitetni/kommunikálni hogy mi az igazság.
Ilyenkor a kommunikáció célcsoportok szerint némileg változik
-1.) Van a saját tábor, aki számára az a szentírás, amit az illető- illetve annak kommunikációs csapata - mond.
- 2.) Vannak a kétkedők, melyeket meg kell győzni, -itt már nem csak azt mondják mint az első csoportnak, hanem emellett érveket is próbálnak felsorakoztatni, mindemellett az úgynevezett ellenfél/ellenség állításait egyben hazugságnak állítják be. Ilyenkor gyakran használják a tükörvádat - annak is előszeretettel azt a formáját, hogy olyasmit állítanak az ellenfélről /ellenségről, ami már rájuk korábban bebizonyosodott.
-3.) Vannak a teljesen elutasítók, akiket meg sem próbálnak meggyőzni, de ugyanakkor ezt a csoportot egyéb technikákkal elszigetelnek/ megpróbálnak elszigetelni minden más hírforrástól. A cél nem is annyira ennek a csoportnak a meggyőzése, hanem hogy ez a csoport teljesen inaktívvá váljon, és ha emellett még sikerül elbizonytalanítani/megfélemlíteni, az csak külön "előny"
-4.) Van egy olyan csoport is, mely a partnerek-tárgyaló partnerek és azok lakosságának csoportja. Az ő feléjük való kommunikáció viszont lényegében nagyrészt az első csoport és a második csoport kommunikációjának mosolygós változata. Itt lényegében a saját kép elhitetésének a fontossága a lényeg.
Jelenleg Porosenko és az Ukrán hatalmi elit kommunikációja az első három csoportot (belföld) illetően kezd összecsúszni. Így alapvetően egy belföldi és egy külföldi kommunikációja van.- Ami az Ukrán helyzet természetéből adódóan gyakran homlok egyenest más.
Ukrajnában viszont a kommunikációt megtámogatja a nagyrészt állam által irányított több ezres kommunikációs kommentelő hátország (ez számtalan és egyre több helyen így van a világban, az egyik legismertebb és legaktívabb "hivatal" az NSA)
Porosenko/ Porosenko kommunikációs csapata jelenleg viszont abba a hibába esik, hogy a külföldi partnerekkel (negyedik csoport)való kommunikációt illetően időnként belecsúszik a harmadik csoport kommunikációjába is. Ami elég abszurd.
Árnyalja viszont ezt a képet is, hogy Porosenko kommunikációs csapata nem egyedül uralja az Ukrajnai kommunikációt, mert azt mind belföldről, mind külföldről részben vagy nagyrészt de mások irányítanak.
Amiben nem segít az, hogy Porosenko gyakran olyan mint az elefánt a porcelánboltban, ezért gyakran komikumba hajlik a kommunikációjának /csapatának kommunikációjának képe.