F-16-os vadászgépek repülnek Ukrajnában: Hogyan provokálhat Kijev konfliktust Oroszországgal - NATO - A hadműveleti forgatókönyv, amelyet Moszkvában tanulmányoznak
2023.12.27 - 18:05
Orosz elemzők felfedték, hogy 24 F-16-os osztagot telepítettek az ukrán légitámaszpontokra, ami rendkívüli fordulóponthoz sodorja az orosz-NATO kapcsolatokat.
Mihail Zvincsuk, az orosz Rybar agytröszt vezetője arról számolt be, hogy F-16-osok valószínűleg NATO-pilótákkal (a srácoknál zsoldos és nem zsoldos) repülnek Délnyugat-Ukrajnában különféle gyakorlatokat végrehajtva.
"Biztosan kijelenthető, hogy az F-16-osok már Ukrajna egében vannak, és legitim célponttá válnak az orosz légierő számára" - mondta Mihail Zvincsuk tájékoztatójában.
Tekintse meg a Rybar frissítését a videóban
Az ijesztő forgatókönyv…
Más orosz források szerint november elején 12 F-16-os vadászgépet küldtek Ukrajnába vasúton és közúton. Ukrajnának jelenleg 24 F-16-ja van.
A repülőbázisok körüli lakott területeken lévő raktárakban szétszórják és szétszedik. A Sztarokonsztantinov, a Dolgincevo repülőtér és a kijevi támaszpontok nem használhatók, mivel gyakran támadták őket. Információk szerint néhányat már meg is semmisítettek.
A Romániában, Lengyelországban és a Fekete-tenger északi részén közlekedő légi korai figyelmeztető és irányító repülőgépek feladata a célpontok azonosítása és radarral történő „ketrecbe zárása”.
Ha ez megtörténik, az F-16-osok kis magasságból AIM-120-as levegő-levegő rakétákkal próbálják lelőni az orosz vadászgépeket. A Link 16 adatcsererendszeren keresztül a korai figyelmeztető és irányító repülőgép irányítja a rakétát az orosz repülőgép lelövésére.
A tervek szerint a repülőgépek egy része Ukrajnában marad, legalább 36 repülőgép pedig a NATO-országokban marad, és orosz célpontok megtámadására, valamint a NATO határaihoz való gyors visszatérésre használják majd.
Az első szakaszban Ukrajnán keresztüli támadásokat próbálnak ki, de ha ez nem sikerül, akkor a NATO-bázisokon keresztül gyökeresen megváltoztatják a támadási taktikát.
Oroszország azt mondta, hogy ha ez megtörténik, akkor a bázisokat lövi, kockáztatva a NATO 5. cikkelyének kiváltását. A szövetség az utolsó, de legveszélyesebb taktikát akarja folytatni Oroszország légi fölényének aláásására.
Nagyon töréspontra fogják taszítani Oroszországot. Oroszország számára a NATO-val való konfliktus kockázata rendkívül megnő.
A Fekete-tenger partja az a hely, ahol Ukrajna a legtöbb hasznot húzná a NATO hírszerzéséből. Az ukrán légierő szárazföldi bázisokról, valamint a Duna-deltából és Észak-Törökországból származó AWACS-ről kaphat információkat.
Az észak-ukrajnai támadásokat repülőgépek indíthatják Lengyelország felé.
Az ukrán légierő közvetlen csapást kísérelhet meg az orosz erők ellen Kelet-Ukrajnában” – zárják az oroszok.
Szu-35S és Szu-57 századok készenlétben – R-37M és R-77-1 rakétákkal megrakva
A Forbes magazin a közelgő ukrajnai légicsatákról beszél.
A holland F-16AM Block 20 MLU-k 80 km-es hatótávolságú AIM-120B és 100 km-es AIM-120C-5 rakétákkal vannak felszerelve.
Az orosz vadászgépek R-37M URVB rakétákkal fognak működni, amelyek akár 250 km távolságból is képesek lelőni a légi célokat, valamint az R-77-1 (RVV-SD) rakétákat.
Az ukrán F-16-osok felszerelhetők nagy hatótávolságú AIM-120C-7 és AIM-120D levegő-levegő rakétákkal, amelyek 120-160 km távolságból képesek lelőni az orosz repülőgépeket.
Emiatt növekszik a Szu-57 gyártása.
"Az orosz légierő megkapta az ötödik generációs Szu-57-es vadászgépek következő tételét" - jelentette a United Aircraft Corporation sajtószolgálata.
A repülőgépek számát nem hozzák nyilvánosságra, de az UAC hangsúlyozza, hogy az idei gyártási program lezárult, a szerződés szerinti összes repülőgépet leszállították. Ez vonatkozik a Szu-57-re és a Szu-35S-re is.
Meg kell jegyezni, hogy a repülőgépeket új gyártósoron építették, a sorozatgyártás növekvő mennyisége mellett.
„Ma növeljük a termelést. Már 2024-ben üzembe helyeznek néhány létesítményt a Szu-57-es repülőgépek sorozatgyártásához szükséges védelmi ipar fejlesztési állami programja keretében ígéretes műszaki felújítási projektek megvalósítása során” az UAC vezetője Yuriy Slyushar.
Jurij Szljusar, a United Aircraft Corporation (UAC, a Rostec része) vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy 2023-ban megduplázzák a Szu-57-es vadászgépek gyártását. 2024-ben a sorrend még lenyűgözőbb lesz.
„Bomba”: Több tucat nyugati tüzérségi rendszer nem működik Ukrajnában – „Nem hosszú háborúra készült”
2023.12.27. - 19:46
A Bild szerkesztője, Julian Röpcke riadót fúj: a nyugati tüzérségi rendszerek, köztük a németek is, már nem működnek.
Az év elején azonban tudósítása más hullámhosszon zajlott: az Ukrajnába szállított PzH 2000-es rendszer a világ egyik legmodernebb és legerősebb tüzérségi rendszere volt – írta.
"A német önjáró tarackok látszólag Ukrajnában ették meg a kenyerüket" - írja Julian Röpcke, a Bild szerkesztője egy X-bejegyzésben. Tavasszal nyilvánvalóvá váltak a kopással és a lőszerhiánnyal kapcsolatos problémák, amint azt a Tagesschau áprilisban közölte. Ám nem sokkal azelőtt Ukrajna hírhedt támogatója és Oroszország ellenfele, Röpcke árus módjára méltatta az Ukrajnába szállított önjáró tüzérségi rendszerek 2000 – PzH 2000 érdemeit, mint a legmodernebb és legerősebb tüzérségi rendszereket az országban. a világ.
Most ezt írja: „Az ukrán hadseregen belüli kapcsolataim azt mondják: nem csak 155 és 152 mm-es tüzérségi lövedékekből van hiány, már semmi sem működik. A nyugati önjáró tarackok nem igazi, hosszú háborúra készültek, hanem csak rövid küldetésekre.”
Egy másik bejegyzésben felsorolja, mely rendszereket érintik ezek a problémák: a lengyel Krab, a brit AS90, az amerikai M109 és a német PzH 2000 is.
Azt is elmagyarázza, hogy pontosan mi is lehet a probléma:
„A forrásaim azt mondják, hogy „a szállított fegyverek nagy része már nem működik, mert a csövek „eltörtek” az állandó tűztől, vagy valami más probléma keletkezett. Reméljük, hogy az iparág tanul ebből."
2023.12.27 - 18:05
Orosz elemzők felfedték, hogy 24 F-16-os osztagot telepítettek az ukrán légitámaszpontokra, ami rendkívüli fordulóponthoz sodorja az orosz-NATO kapcsolatokat.
Mihail Zvincsuk, az orosz Rybar agytröszt vezetője arról számolt be, hogy F-16-osok valószínűleg NATO-pilótákkal (a srácoknál zsoldos és nem zsoldos) repülnek Délnyugat-Ukrajnában különféle gyakorlatokat végrehajtva.
"Biztosan kijelenthető, hogy az F-16-osok már Ukrajna egében vannak, és legitim célponttá válnak az orosz légierő számára" - mondta Mihail Zvincsuk tájékoztatójában.
Tekintse meg a Rybar frissítését a videóban
Az ijesztő forgatókönyv…
Más orosz források szerint november elején 12 F-16-os vadászgépet küldtek Ukrajnába vasúton és közúton. Ukrajnának jelenleg 24 F-16-ja van.
A repülőbázisok körüli lakott területeken lévő raktárakban szétszórják és szétszedik. A Sztarokonsztantinov, a Dolgincevo repülőtér és a kijevi támaszpontok nem használhatók, mivel gyakran támadták őket. Információk szerint néhányat már meg is semmisítettek.
A Romániában, Lengyelországban és a Fekete-tenger északi részén közlekedő légi korai figyelmeztető és irányító repülőgépek feladata a célpontok azonosítása és radarral történő „ketrecbe zárása”.
Ha ez megtörténik, az F-16-osok kis magasságból AIM-120-as levegő-levegő rakétákkal próbálják lelőni az orosz vadászgépeket. A Link 16 adatcsererendszeren keresztül a korai figyelmeztető és irányító repülőgép irányítja a rakétát az orosz repülőgép lelövésére.
A tervek szerint a repülőgépek egy része Ukrajnában marad, legalább 36 repülőgép pedig a NATO-országokban marad, és orosz célpontok megtámadására, valamint a NATO határaihoz való gyors visszatérésre használják majd.
Az első szakaszban Ukrajnán keresztüli támadásokat próbálnak ki, de ha ez nem sikerül, akkor a NATO-bázisokon keresztül gyökeresen megváltoztatják a támadási taktikát.
Oroszország azt mondta, hogy ha ez megtörténik, akkor a bázisokat lövi, kockáztatva a NATO 5. cikkelyének kiváltását. A szövetség az utolsó, de legveszélyesebb taktikát akarja folytatni Oroszország légi fölényének aláásására.
Nagyon töréspontra fogják taszítani Oroszországot. Oroszország számára a NATO-val való konfliktus kockázata rendkívül megnő.
A Fekete-tenger partja az a hely, ahol Ukrajna a legtöbb hasznot húzná a NATO hírszerzéséből. Az ukrán légierő szárazföldi bázisokról, valamint a Duna-deltából és Észak-Törökországból származó AWACS-ről kaphat információkat.
Az észak-ukrajnai támadásokat repülőgépek indíthatják Lengyelország felé.
Az ukrán légierő közvetlen csapást kísérelhet meg az orosz erők ellen Kelet-Ukrajnában” – zárják az oroszok.
Szu-35S és Szu-57 századok készenlétben – R-37M és R-77-1 rakétákkal megrakva
A Forbes magazin a közelgő ukrajnai légicsatákról beszél.
A holland F-16AM Block 20 MLU-k 80 km-es hatótávolságú AIM-120B és 100 km-es AIM-120C-5 rakétákkal vannak felszerelve.
Az orosz vadászgépek R-37M URVB rakétákkal fognak működni, amelyek akár 250 km távolságból is képesek lelőni a légi célokat, valamint az R-77-1 (RVV-SD) rakétákat.
Az ukrán F-16-osok felszerelhetők nagy hatótávolságú AIM-120C-7 és AIM-120D levegő-levegő rakétákkal, amelyek 120-160 km távolságból képesek lelőni az orosz repülőgépeket.
Emiatt növekszik a Szu-57 gyártása.
"Az orosz légierő megkapta az ötödik generációs Szu-57-es vadászgépek következő tételét" - jelentette a United Aircraft Corporation sajtószolgálata.
A repülőgépek számát nem hozzák nyilvánosságra, de az UAC hangsúlyozza, hogy az idei gyártási program lezárult, a szerződés szerinti összes repülőgépet leszállították. Ez vonatkozik a Szu-57-re és a Szu-35S-re is.
Meg kell jegyezni, hogy a repülőgépeket új gyártósoron építették, a sorozatgyártás növekvő mennyisége mellett.
„Ma növeljük a termelést. Már 2024-ben üzembe helyeznek néhány létesítményt a Szu-57-es repülőgépek sorozatgyártásához szükséges védelmi ipar fejlesztési állami programja keretében ígéretes műszaki felújítási projektek megvalósítása során” az UAC vezetője Yuriy Slyushar.
Jurij Szljusar, a United Aircraft Corporation (UAC, a Rostec része) vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy 2023-ban megduplázzák a Szu-57-es vadászgépek gyártását. 2024-ben a sorrend még lenyűgözőbb lesz.
Μαχητικά F-16 πετούν στην Ουκρανία: Πώς το Κίεβο μπορεί να προκαλέσει πλ
Ρώσοι αναλυτές αποκάλυψαν ότι μια Μοίρα με 24 F-16 έχει αναπτυχθεί σε ουκρανικές αεροπορικές βάσεις γεγονός που βάζει τις σχέσεις
warnews247.gr
„Bomba”: Több tucat nyugati tüzérségi rendszer nem működik Ukrajnában – „Nem hosszú háborúra készült”
2023.12.27. - 19:46
A Bild szerkesztője, Julian Röpcke riadót fúj: a nyugati tüzérségi rendszerek, köztük a németek is, már nem működnek.
Az év elején azonban tudósítása más hullámhosszon zajlott: az Ukrajnába szállított PzH 2000-es rendszer a világ egyik legmodernebb és legerősebb tüzérségi rendszere volt – írta.
"A német önjáró tarackok látszólag Ukrajnában ették meg a kenyerüket" - írja Julian Röpcke, a Bild szerkesztője egy X-bejegyzésben. Tavasszal nyilvánvalóvá váltak a kopással és a lőszerhiánnyal kapcsolatos problémák, amint azt a Tagesschau áprilisban közölte. Ám nem sokkal azelőtt Ukrajna hírhedt támogatója és Oroszország ellenfele, Röpcke árus módjára méltatta az Ukrajnába szállított önjáró tüzérségi rendszerek 2000 – PzH 2000 érdemeit, mint a legmodernebb és legerősebb tüzérségi rendszereket az országban. a világ.
Most ezt írja: „Az ukrán hadseregen belüli kapcsolataim azt mondják: nem csak 155 és 152 mm-es tüzérségi lövedékekből van hiány, már semmi sem működik. A nyugati önjáró tarackok nem igazi, hosszú háborúra készültek, hanem csak rövid küldetésekre.”
Egy másik bejegyzésben felsorolja, mely rendszereket érintik ezek a problémák: a lengyel Krab, a brit AS90, az amerikai M109 és a német PzH 2000 is.
Azt is elmagyarázza, hogy pontosan mi is lehet a probléma:
„A forrásaim azt mondják, hogy „a szállított fegyverek nagy része már nem működik, mert a csövek „eltörtek” az állandó tűztől, vagy valami más probléma keletkezett. Reméljük, hogy az iparág tanul ebből."