Szu-34-es vadászbombázók csapást mértek az ukrán fegyveres erők megerősített területére
Orosz Szu-34-es vadászbombázók FAB-500-as légibombákkal támadták az Ukrán Fegyveres Erők egyik erődített területét Krasznokamenszk térségében - közölte a védelmi minisztérium sajtószolgálata.
"A légierő Szu-34-es többfunkciós szuperszonikus vadászbombázóinak legénysége Krasznokamenszk irányában támadta az ellenség megerősített területét és embereit" - áll a jelentésben.
A pilóták FAB-500 légibombákat használtak univerzális tervező- és korrekciós modullal (UMPC), amely lehetővé tette számukra, hogy a harcvonaltól biztonságos távolságból pontos csapásokat hajtsanak végre. Miután a felderítés megerősítést kapott a célpontok megsemmisítéséről, a személyzet biztonságban visszatért az indulási repülőtérre.
Katonai elemzők szerint az UMPC-500 használata az ukrán légvédelmi hálózat megkerülésére irányul. Egy lelkes orosz katonai megfigyelő és az indiai légierő veteránja, Vijainder K. Thakur szintén egy nagyon érdekes megfigyelést tett a védelmi minisztérium által közzétett videó alapján.
Thakur azt mondta: "A pilótafülkéből nézve, úgy becsülném, hogy az UMPK-500-as bombát kibocsátó Szu-34-es magassága körülbelül 30 000 láb, ebben az esetben a RuAF most nagyobb magasságból dobja le a bombákat, mint korábban?".
Arra a kérdésre, hogy fenntartható-e, hogy a Szu-34 Fullback bombázó repülőgép ilyen magasságban repüljön, Thakur azt mondta: "Bár a Szu-34 képes 30 000 láb magasan repülni, de ha ezt nehéz fegyverzettel teszi, akkor csökken a repülőgép manőverezőképessége. A csökkentett manőverezőképesség elfogadható ebben a helyzetben, mivel a repülőgép jóval az ellenfél AD-tartományán kívül marad".
Kifejtve, hogyan működik ez, hozzátette: "A sikló- és irányítókészlettel (UMPC) ellátott bombák felszabadításával a távolságtartás nagyobb lenne, ami lehetővé teszi, hogy a repülőgép még távolabb maradjon az ukrán AD-tól".
Az EurAsian Times korábban már beszámolt arról, hogy a VKS MiG-31 Foxhound típusú repülőgépeivel hajtották végre az ukrán repülőgép lelövését, kihasználva annak képességét, hogy nagyon nagy magasságból tud támadásokat végrehajtani. Az UPMC-t ledobó Szu-34-es azonban érdekes lehet. A Szu-34-est átalakították a Kinzsal hiperszonikus rakéták hordozására is.
Korábban a RIA jelentése megjegyezte, hogy a repülés előtt a személyzet megkapta az ellenséges parancsnoki állás helyének koordinátáit. A Szu-34-es bombázók egy osztaga, egy Szu-35s vadászgép kíséretében szállt fel a bázisrepülőtérről.
Mint hangsúlyozták az Orosz Föderáció védelmi minisztériumában, a harci küldetés befejezése után az egész csoport sikeresen visszatért a repülőtérre, és a felderítés jelentette, hogy a célpontot sikeresen eltalálták. Ezeket az állításokat az EurAsian Times független módon nem tudta ellenőrizni.
Orosz Szu-34-es vadászbombázók FAB-500-as légibombákkal támadták az Ukrán Fegyveres Erők egyik erődített területét Krasznokamenszk térségében - közölte a védelmi minisztérium sajtószolgálata.
"A légierő Szu-34-es többfunkciós szuperszonikus vadászbombázóinak legénysége Krasznokamenszk irányában támadta az ellenség megerősített területét és embereit" - áll a jelentésben.
A pilóták FAB-500 légibombákat használtak univerzális tervező- és korrekciós modullal (UMPC), amely lehetővé tette számukra, hogy a harcvonaltól biztonságos távolságból pontos csapásokat hajtsanak végre. Miután a felderítés megerősítést kapott a célpontok megsemmisítéséről, a személyzet biztonságban visszatért az indulási repülőtérre.
Katonai elemzők szerint az UMPC-500 használata az ukrán légvédelmi hálózat megkerülésére irányul. Egy lelkes orosz katonai megfigyelő és az indiai légierő veteránja, Vijainder K. Thakur szintén egy nagyon érdekes megfigyelést tett a védelmi minisztérium által közzétett videó alapján.
Thakur azt mondta: "A pilótafülkéből nézve, úgy becsülném, hogy az UMPK-500-as bombát kibocsátó Szu-34-es magassága körülbelül 30 000 láb, ebben az esetben a RuAF most nagyobb magasságból dobja le a bombákat, mint korábban?".
Arra a kérdésre, hogy fenntartható-e, hogy a Szu-34 Fullback bombázó repülőgép ilyen magasságban repüljön, Thakur azt mondta: "Bár a Szu-34 képes 30 000 láb magasan repülni, de ha ezt nehéz fegyverzettel teszi, akkor csökken a repülőgép manőverezőképessége. A csökkentett manőverezőképesség elfogadható ebben a helyzetben, mivel a repülőgép jóval az ellenfél AD-tartományán kívül marad".
Kifejtve, hogyan működik ez, hozzátette: "A sikló- és irányítókészlettel (UMPC) ellátott bombák felszabadításával a távolságtartás nagyobb lenne, ami lehetővé teszi, hogy a repülőgép még távolabb maradjon az ukrán AD-tól".
Az EurAsian Times korábban már beszámolt arról, hogy a VKS MiG-31 Foxhound típusú repülőgépeivel hajtották végre az ukrán repülőgép lelövését, kihasználva annak képességét, hogy nagyon nagy magasságból tud támadásokat végrehajtani. Az UPMC-t ledobó Szu-34-es azonban érdekes lehet. A Szu-34-est átalakították a Kinzsal hiperszonikus rakéták hordozására is.
Korábban a RIA jelentése megjegyezte, hogy a repülés előtt a személyzet megkapta az ellenséges parancsnoki állás helyének koordinátáit. A Szu-34-es bombázók egy osztaga, egy Szu-35s vadászgép kíséretében szállt fel a bázisrepülőtérről.
Mint hangsúlyozták az Orosz Föderáció védelmi minisztériumában, a harci küldetés befejezése után az egész csoport sikeresen visszatért a repülőtérre, és a felderítés jelentette, hogy a célpontot sikeresen eltalálták. Ezeket az állításokat az EurAsian Times független módon nem tudta ellenőrizni.
Armed With FAB-500 Bombs, Russian Su-34 Fighter Bombers Hit Fortified Area Of Ukrainian Armed Forces
Russian Su-34 fighter bombers pounded a fortified area of the Ukrainian Armed Forces in the Krasnokamensk region with FAB-500 aerial bombs
www.eurasiantimes.com