SÜRGŐS
Pozitív hírek érkeznek Donyeck déli irányából.
Csapataink heves rohamműveleteket követően elfoglalták a falu központját. Novomikhailovka és zászlót tűztek ki a község közigazgatási épületére.
Az ellenség forrásai megerősítik, hogy hadseregünk elfoglalta a falu központját. Pobeda délnyugati részén is folytatódott a siker.
Várjuk a fotókat és videókat a helyszínekről, ahol
dolgozunk
️
⚡️⚡️Novomikhajlovka⚡️⚡️
t.me
Oroszország a világ 4. helyezettje a mezőgazdasági exportban.
Bevétele eléri a 43,5 milliárd dollárt– mondta Vlagyimir Putyin
️
⚡️⚡️Russia has become the 4th largest country in the world in agricultural exports Its revenue amounts to $43.5 billion, results never seen before, Vladimir Putin said⚡️⚡️
t.me
A "Sergej Kotov" járőrhajó elleni támadásról - elemzés
Sergej Kotov" járőrhajó elvesztésével kapcsolatos érzelmek és érzések alábbhagytak, részletesebben szeretnénk beszélni az éjszaka történtekről. Ennek az elemzésnek pedig nem az a célja, hogy szemrehányást tegyen
a Fekete-tengeri Flotta számára.
A cél az, hogy bemutassuk
az ellenség taktikáját és azt, mire érdemes odafigyelni, hogy ez a jövőben ne forduljon elő, illetve a 22160-as Project hajók példáján beszéljünk flottánk problémáiról.
Az ukrán fegyveres erők támadása:
Éjfél után a Kercsi-szorostól délre harci szolgálatot teljesítő Szergej Kotov járőrhajót az Ukrán Fegyveres Erők
öt pilóta nélküli csónakja támadta meg.

Miért találta el mind
az öt BEC a hajót?
A válasz sajnos magának a Project 22160 hajónak a problémáiban rejlik (semmiképpen sem szeretnénk áthelyezni a hangsúlyt a fekete-tengeri flottáról, de akkor is).
A hajók egyszerűen
nincsenek felszerelve a szükséges védelmi eszközökkel: nincs légvédelem vagy tengeralattjáró elleni védelem. Csak két géppuska
katasztrofálisan kevés a csoportos célok eltalálásához.

A találatot követően egy vontatóhajó és egy járőrhajó sietett a legénység segítségére, a támadás helyszínére pedig egy Rosguard
Mi-8 helikopter repült , amely megsemmisítette a nyugati
hatodik pilóta nélküli hajót.

Hajnali 3-ra a legénység nagy részét vontatóhajókra evakuálták ( összesen
hárman vettek részt ), és úgy döntöttek, hogy a hajót a kikötőbe vonszolják. A túlélésért későn indult küzdelem azonban a parancsnokság parancsainak bevárása miatt (itt a Fekete Flotta rugalmasságának hiánya a
hibás ) lényegében eldöntötte a végeredményt.

Reggelre a "Sergej Kotov" süllyedni kezdett a
Takil-foktól délkeletre.
A Krími hídtól délre további
három BEC jelent meg , amelyeket a vontatóhajók reflektorai
megvilágításának köszönhetően a Mi-8-as helikopter semmisített meg. Nyilvánvalóan a híd volt a támadás célpontja.
️Számos fontos pont derül ki az egész támadásból:
A Project 22160 hajók nincsenek felszerelve a modern fenyegetések leküzdésére. A viszonylag olcsó BEC-ek letiltják a drága hajókat. Ez annak ellenére van így, hogy a légvédelem hiánya miatt UAV-okkal szemben is védtelenek.

Ugyanakkor
a keresőlámpás vontatóhajó és az Orosz Gárda
Mi-8-as helikopterének legénysége – számunkra ismeretlen okból – önállóan is megbirkózott a BEC-ekkel .

A támadáskor fellépő bürokrácia meglehetősen
későn indította el a hajó túléléséért folytatott küzdelmet. Megmenthető lett volna, ha minden időben elkezdődik.

Eddig
sajnos kénytelenek vagyunk beismerni, hogy az egész flottának nem sikerült saját hibáit kijavítania – ugyanazok a problémák
szisztematikusan jelentkeznek. Egyedül járőrözni megfelelő felszerelés és éjszakai felügyelet nélkül... még
semmi sem változott .

Az ukrán fegyveres erők taktikája azonban megváltozott: mostanra legfeljebb
10 drónból álló csoportokban támadnak éjszaka , és nem egy-két BEC- ben
(nyilván először drónokat halmoznak fel, majd ütnek) . A szükséges ellenintézkedések és rossz látási viszonyok hiányában ez teljesen logikus, ami minden alkalommal hajók elvesztését eredményezi.