[HÍREK] Ukrajnai fegyveres konfliktus

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

gioo

Well-Known Member
2015. december 25.
13 788
17 336
113
30 dokumentált eset a határátlépésre műholdfelvételekkel és a határ mindkét oldalán lefotózott tankokkal.
https://www.bellingcat.com/news/uk-...ellingcat-investigation-russias-paths-to-war/

Még több bizonyíték határátlépésre.
https://www.bellingcat.com/news/uk-and-europe/2016/06/15/9629/

Még több határátlépés.
https://www.bellingcat.com/wp-content/uploads/2015/09/russia_s_path_s__to_war.pdf
Google+photoshop alapfok.Ez pont olyan édes kevés amennyire nincs is egyetlen egy mérvadónak számító orosz ellenes orgánumnak 1db. vállalható bizonyítéka sem.
Ez nem azt jelenti ,hogy ne tolnák nekik a cuccot pusztán a ti bénaságotokról bizonyítvány Ulakov elvtárs :)
 

varga dima

Well-Known Member
2011. március 3.
2 166
2 907
113
Gondolom ezért szánnak 50 milliárdot infrastruktúra fejlesztésre. Ez nem egy bejáratott útvonal, így nem hatékony, de ha kiépítik a modern infrastruktúrát akkor lehet versenyképes.
Feltéve , ha nem lopják szét, ahogy eddig is megtették. Főleg az orosz határ védő fal esetén.... Is ezt nem mondom, hanem ukrán főügyész.
 
T

Törölt tag 1526

Guest
Google+photoshop alapfok.Ez pont olyan édes kevés amennyire nincs is egyetlen egy mérvadónak számító orosz ellenes orgánumnak 1db. vállalható bizonyítéka sem.
Ez nem azt jelenti ,hogy ne tolnák nekik a cuccot pusztán a ti bénaságotokról bizonyítvány Ulakov elvtárs :)
Bizonyítékra sincs szükség annyira egyértelmű honnan kapják évek óta az utánpótlást, egyetlen egy helyről jöhet, igen onnan, ezt mindenki tudja.
A ti dolgotok meg az hogyha előkerülnek a bizonyítékok akkor azt letagadjátok még akkor is ha tudjátok, hogy igaz.
 

gioo

Well-Known Member
2015. december 25.
13 788
17 336
113
Tagadja a fene.Előbb leírtam. Nem az a baj,hogy nem hagyják a sajátjaikat a szarban és támogatják őket ,hanem ,hogy nem engedik meg nekik végleg szétrúgni az Azov. és külföldi ágyútöltelék barátaik seggét.
Ukrajna egy teljesen életképtelen képződmény legalizált állami bűnözéssel.
 

lgabo

Well-Known Member
2015. március 18.
998
810
93
http://zotmundhirek.blogspot.hu/2016/11/ukrajna-rusz-titkos-tortenelme-1-resz.html

buzina.jpg
 

stendre

Active Member
2014. december 4.
410
210
43
"A selyemút elképzelhetetlen Ukrajna nélkül" a kínai nagykövet szerint. Kína 46 milliárd dolláros alapot hozott létre a selyemút mentén létrejövő infrastrukturális fejlesztésekre.
http://www.unian.info/economics/160...-unthinkable-without-ukraine-china-envoy.html
1464036450-8738.jpg
Ha valaki összerakja a vasútvonalakat kiderül, hogy simán Kijevig elérne kétszeri ki-be hajózás nélkül is és a tengeri útidőjárás kockázatairól nem is beszélve. Ezért ez mese ebben a formában, hiszen Kina jóban van az oroszokkal, nem szükséges ekkorát kerülnie.
 

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
20 794
31 637
113
UKrajna és Moldávia megegyezet az orosz katonák kivonásáról a Dnyeszter menti Köztársaság területéről!
Vajon Moszkvának szóltak róla?
A moldávoknál épp a két választási forduló közt vannak, elnökük sincs ha úgy vesszük. Ki kivel egyezkedett akkor? Honnan van a forrás?
 

krokomach

Well-Known Member
2010. április 27.
10 729
11 462
113
UKrajna és Moldávia megegyezet az orosz katonák kivonásáról a Dnyeszter menti Köztársaság területéről!
Vajon Moszkvának szóltak róla?

Nem igazán.

http://rusvesna.su/news/1478528062
Dimitrij Rogozin nyilatkozata szerint nevetséges az Ukrán nyilatkozat..

http://rusvesna.su/news/1478535704
Oroszország nem tervezi hogy visszavonja a csapatait a Dnyeszteren túlról,- nyilatkozta Franz Klinzewitsch az Orosz Föderáció Tanácsa védelmi és biztpnsági bizottságától..
 
T

Törölt tag 1526

Guest
Ha valaki összerakja a vasútvonalakat kiderül, hogy simán Kijevig elérne kétszeri ki-be hajózás nélkül is és a tengeri útidőjárás kockázatairól nem is beszélve. Ezért ez mese ebben a formában, hiszen Kina jóban van az oroszokkal, nem szükséges ekkorát kerülnie.
A tengeri szállítás olcsóbb és hatékonyabb, ha van jó kikötő és átrakodó infrastruktúra ami kapcsolódik a vasúthoz akkor megéri. Még csak nem is kerülő, nem hosszabb mint az orosz útvonal.

A kínaiak nem a vagy-vagy logikával gondolkodnak mint az oroszok, akiknél látszik is ennek a logikának a kudarca, azért vesztették el Ukrajnát mert szerintük vagy csak velük lehetett volna vagy csak az EU-val. A kínaiak inkább is-is logikával gondolkoznak, használni fogják az orosz útvonalat is és használni fogják a közép-ázsiai útvonalat is, de használni fogják még a tengeri útvonalat is és minden útvonalat amit csak elérhetnek.

Náluk nem így megy, hogy jóban vannak az oroszokkal minek használjanak más útvonalat. Ők ugyanolyan jóban vannak Ukrajnával is és használhatják azt is. Többre is viszik ezzel a hozzáállással.
 

gioo

Well-Known Member
2015. december 25.
13 788
17 336
113
A tengeri szállítás olcsóbb és hatékonyabb, ha van jó kikötő és átrakodó infrastruktúra ami kapcsolódik a vasúthoz akkor megéri. Még csak nem is kerülő, nem hosszabb mint az orosz útvonal.

A kínaiak nem a vagy-vagy logikával gondolkodnak mint az oroszok, akiknél látszik is ennek a logikának a kudarca, azért vesztették el Ukrajnát mert szerintük vagy csak velük lehetett volna vagy csak az EU-val. A kínaiak inkább is-is logikával gondolkoznak, használni fogják az orosz útvonalat is és használni fogják a közép-ázsiai útvonalat is, de használni fogják még a tengeri útvonalat is és minden útvonalat amit csak elérhetnek.

Náluk nem így megy, hogy jóban vannak az oroszokkal minek használjanak más útvonalat. Ők ugyanolyan jóban vannak Ukrajnával is és használhatják azt is. Többre is viszik ezzel a hozzáállással.
Nézzél már rá a tárképre meg némi történelem lecke és utána elemezgesd Oroszország meg Kína Ukrajnához való viszonyulásának, különbségeit.
 

stendre

Active Member
2014. december 4.
410
210
43
A tengeri szállítás olcsóbb és hatékonyabb, ha van jó kikötő és átrakodó infrastruktúra ami kapcsolódik a vasúthoz akkor megéri. Még csak nem is kerülő, nem hosszabb mint az orosz útvonal.

A kínaiak nem a vagy-vagy logikával gondolkodnak mint az oroszok, akiknél látszik is ennek a logikának a kudarca, azért vesztették el Ukrajnát mert szerintük vagy csak velük lehetett volna vagy csak az EU-val. A kínaiak inkább is-is logikával gondolkoznak, használni fogják az orosz útvonalat is és használni fogják a közép-ázsiai útvonalat is, de használni fogják még a tengeri útvonalat is és minden útvonalat amit csak elérhetnek.

Náluk nem így megy, hogy jóban vannak az oroszokkal minek használjanak más útvonalat. Ők ugyanolyan jóban vannak Ukrajnával is és használhatják azt is. Többre is viszik ezzel a hozzáállással.

Annyira nem olcsóbb. Mivel irányított szerelvényeket kell összeállítani hozzá, valamint már gördülő, mozgó szerelvényeket kell kétszer is megállítani és elvégezni a logisztikai munkákat. A térkép azért hülyeség, mert nem Ukrajna lesz a fő vonal szerintem, hanem Bulgária-Szerbia-Mo- stb.....
https://hu.wikipedia.org/wiki/Fekete-tenger Ezek szerint azért télen rizikós a szállítást Ukrajna felé.
Fizikai tulajdonságok[szerkesztés]
A víz hőmérséklete általában alacsonyabb, mint a Földközi-tengeré; az északi szelek lehűtik; december és január hónapokban többször megtörténik, hogy az északi partokon és a Duna torkolatánál is befagy a víz és a hajózás szünetel,

Éghajlata[szerkesztés]
A Fekete-tenger jelentős részének éghajlatát meghatározza szubtrópusi fekvése, csak északi és északkeleti része helyezkedik el a mérsékelt éghajlati övben. Az éghajlatra jellemző a száraz, forró nyár és a nedves, meleg tél. Télen felette mediterrán ciklonok haladnak át, amelyek itt felerősödnek és csapadékos, ködös időt okoznak. Ebben az időben a tenger felett nyugatról kelet felé anticiklonok is áthaladnak. Időnként hideg, kontinentális légtömegek is betörnek, amelyek erősen lehűtik a levegőt, előidézik Odessza környékén a tenger befagyását is (1 hónapra). A Krím déli partvidékén ekkor a légtömegek erősségétől függően főn vagy bóra alakul ki. Télen időnként erős, viharos, északkeleti szél a jellemző.

Ja és hogyan kerül a Fekete- vagy a Kaszpi-tengerre óriás konténer szállító hajó? Másként nem éri meg. Legyártják helyben? Vagy kis kompokkal?
 
T

Törölt tag 1526

Guest
Annyira nem olcsóbb. Mivel irányított szerelvényeket kell összeállítani hozzá, valamint már gördülő, mozgó szerelvényeket kell kétszer is megállítani és elvégezni a logisztikai munkákat. A térkép azért hülyeség, mert nem Ukrajna lesz a fő vonal szerintem, hanem Bulgária-Szerbia-Mo- stb.....
https://hu.wikipedia.org/wiki/Fekete-tenger Ezek szerint azért télen rizikós a szállítást Ukrajna felé.
Fizikai tulajdonságok[szerkesztés]
A víz hőmérséklete általában alacsonyabb, mint a Földközi-tengeré; az északi szelek lehűtik; december és január hónapokban többször megtörténik, hogy az északi partokon és a Duna torkolatánál is befagy a víz és a hajózás szünetel,

Éghajlata[szerkesztés]
A Fekete-tenger jelentős részének éghajlatát meghatározza szubtrópusi fekvése, csak északi és északkeleti része helyezkedik el a mérsékelt éghajlati övben. Az éghajlatra jellemző a száraz, forró nyár és a nedves, meleg tél. Télen felette mediterrán ciklonok haladnak át, amelyek itt felerősödnek és csapadékos, ködös időt okoznak. Ebben az időben a tenger felett nyugatról kelet felé anticiklonok is áthaladnak. Időnként hideg, kontinentális légtömegek is betörnek, amelyek erősen lehűtik a levegőt, előidézik Odessza környékén a tenger befagyását is (1 hónapra). A Krím déli partvidékén ekkor a légtömegek erősségétől függően főn vagy bóra alakul ki. Télen időnként erős, viharos, északkeleti szél a jellemző.

Ja és hogyan kerül a Fekete- vagy a Kaszpi-tengerre óriás konténer szállító hajó? Másként nem éri meg. Legyártják helyben? Vagy kis kompokkal?
Nem fektetne bele 50 milliárdot Kína ha nem hozná be az árát. Ez az útvonal átmegy a közép-ázsiai országokon, a Kaukázuson és Ukrajnán is, ezekben is lehet teríteni az árut, miért is hagynák ezt ki ezt ha megépíthetik? Az a jó nekik minél több útvonaluk van, nem függnek egy útvonaltól. Mi is ezért akarunk minél több gázvezetéket, mert az a jó ha minél több van nem az ha egytől függünk.
 

gioo

Well-Known Member
2015. december 25.
13 788
17 336
113
Ott kezdődik,hogy Ukrajnában ehhez utakat kéne építeni...
Uli nem érted a lényeget nem Kína elképezéseit vagy szándékát vitatja itt bárki is hanem,hogy túlértékeled ebben a tervbe az Ukrajnának osztott lapot.
Ukiland csak ahhoz kell,hogy azt a keveset feltolják északra a lényeg az EU.-ba nem ott megy majd keresztül.
 

oregbogaras

Well-Known Member
2016. szeptember 1.
1 438
4 828
113
Kína egy csomó alternatív lehetőséget vesz figyelembe de a számára gazdaságilag és politikailag a legmegfelelőbbet fogja választani.