Most vettem észre, hogy a Skífox maximális sebessége 900 km/h.
Vagy csak nekem új ez, és mindig is így volt?
Vagy csak nekem új ez, és mindig is így volt?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Most vettem észre, hogy a Skífox maximális sebessége 900 km/h.
Vagy csak nekem új ez, és mindig is így volt?
Nem, úgy értem, hogy az angol nyelvű wikipédián van most 900 km/h írva, és nem mint never exceed speed.Igen, ekkörül volt, de ez nem a vízszintes sebesség --saját hajtóművel--, hanem zuhanással gyűjtött sebesség.
A Williams "hajszárítóban" ennyi van.
.
Nem, úgy értem, hogy az angol nyelvű wikipédián van most 900 km/h írva, és nem mint never exceed speed.
Elhagyták a szárnyvégi tartályokat amiknek komoly légellenállása volt. A szárny is át lett tervezve, szóval van eltérés aerodinamikájában.Az : o a Wiki-nek szólt, nem Neked.
Az a --vízszintes-- 900km/h meg érdekes lenne, mert a korábbi erősebb hajtóművel sem tudott ennyit "vízszintesen". Aero-dinamikailag pedig nem történ ilyen javulást indokoló fejlesztés-változás a régiekhez képest az NG-nél.
A legújabb gyári prosiban 490 csomó van, ami 907 km/h - nyilván üresen függesztmény nélkül.Nem, úgy értem, hogy az angol nyelvű wikipédián van most 900 km/h írva, és nem mint never exceed speed.
Na, ezért kellene ide multifunkcionális függesztmény.A legújabb gyári prosiban 490 csomó van, ami 907 km/h - nyilván üresen függesztmény nélkül.
Két Mk82 bombával és két póttartállyal (vagyis közel maxra terhelve) 280 csomóra (520 km/h) mondják az optimális fogyasztás melletti sebességét FL250-en (7500m). Támadó sebességet tengerszint közelében 300 csomóra vagyis 550-560 km/h-ra mondja a prosi - leterhelve ez a maximum amit tud a Skyfox.
Igazából bármilyen függesztményt tesznek rá, a max. sebessége vízszintesen 300 csomó vagyis 550 km/h körül van - csak üresen tud ennél lényegesen többet.
az meg mi?Na, ezért kellene ide multifunkcionális függesztmény.
ez valami üzemanyag tartály meg rakéta blokk egyben?Például ez :
Lehet kombinálni.ez valami üzemanyag tartály meg rakéta blokk egyben?
Sztem magyarországi viszonylatban tök felesleges az üzemanyagtartály a Skyfoxra: nagyon max 500 km lehet bármilyen küldetés oda-vissza némi helyszínen töltött idővel. Ennyit tartályok nélkül is tud.
A prosi két géppuska konténerrel és csak belső üzemanyag készleteket használva H-L-H repülési profillal mond 289 nm-et ami 535 km - ráadásul ebből a távból vissza is tud még jönni.
Oda-vissza keresztül repüli K-NY irányban az országot belső üzemanyag készleteket használva némi függesztménnyel.
Nyilván lehet, csak azt mondom hogy felesleges nekünk póttartály rá.Lehet kombinálni.
Pl. FLIR + Bomba, stb.
Mert a csőd szélén billegtek: ami lé volt azt az NG-be tolták, mert a meglévő L-39 ügyfeleknél ennek volt a legtöbb esélye vevőt találni.Az Aero Vodohody az elmúlt évtizedekben miért nem ment rá a drón fejlesztésre, gyártásra? Fura, hogy nem lovagolták meg a lehetőséget, és kihagyták ezt a szegmenst.
Az Aero ha megnézzük ua. sárkányszerkezetet kalapálta több évtizedig (gyakorlatilag innováció nélkül).. kívéve az Ibis-t (270-es) amely a pilatus prop. üuleti gépére hajazott. A kérdés inkább, hogy a pénz mellett volt-e olyan tervező irodája és ott olyan humán erőforrás, amely komolyan tudott volna előterv, makett szinten egy előremutató airframe-t létrehozni.. Ugy gondolom valószínűleg igen, de még erre is sem volt céges akarat, ezért nem történt meg,Az Aero Vodohody az elmúlt évtizedekben miért nem ment rá a drón fejlesztésre, gyártásra? Fura, hogy nem lovagolták meg a lehetőséget, és kihagyták ezt a szegmenst.
Egy interjúban mondta az AERO vezért hogy gondolkodnak drónokban, de nincs lé. Ha több ország összefogna ahogy ez Európában szokás és bejelentene igény X tucat ilyen MALE gépre, akkor lenne értelme kifejleszteni. Azért az biztosan a több száz millió dolláros projekt lenne.Az Aero ha megnézzük ua. sárkányszerkezetet kalapálta több évtizedig (gyakorlatilag innováció nélkül).. kívéve az Ibis-t (270-es) amely a pilatus prop. üuleti gépére hajazott. A kérdés inkább, hogy a pénz mellett volt-e olyan tervező irodája és ott olyan humán erőforrás, amely komolyan tudott volna előterv, makett szinten egy előremutató airframe-t létrehozni.. Ugy gondolom valószínűleg igen, de még erre is sem volt céges akarat, ezért nem történt meg,
Egy interjúban mondta az AERO vezért hogy gondolkodnak drónokban, de nincs lé. Ha több ország összefogna ahogy ez Európában szokás és bejelentene igény X tucat ilyen MALE gépre, akkor lenne értelme kifejleszteni. Azért az biztosan a több száz millió dolláros projekt lenne.
Nem is a sárkány lenne a nehézség, hanem infokomm és irányító rendszer. Ahhoz meg valszeg nem igazán értenek az AERO-nál...
Megvették azt a kócerájt, akkor már ideje lenne hazatelepíteni a gyártósort is egy újonnan építendő üzemben....
...ami területet milyen jól ki lehetne szervezni egy hazai fejlesztó-proto-gyártó cégbe!
Ahhoz:
- pénz kellene a "Hatalom-maximalizáló" Föni-projekt rovására,
- + Hatalmat is kéne adni valakinek(Jujjj...),
- Aki --ha jól csinálja-- veszélyes konkurens lehet a tekintélye, sikere miatt (Dupla-Jujjj...),
- ... + a szokásosan sejthető megoldás(magyarázat): ...már késő belevágni, le vagyunk maradva --ilyen szemlélettel így is maradunk---,
- ...ééés már meg is van "támasztva" a Hivatalos-indok egy újabb/sokadik túlárazott, nano-mennyiséges, NER-/+bármi-de-németes beszerzésre.
...vagyis ez miatt az okok miatt ez egy tutisan "Bukott Ügy"!
Van is az utolsó ponthoz személy, aki adja a nevét ehhez, bátran, "...a Nemzetet megmentve" lovagolva a (média-)harcba!
.
Másnap a Yettel, az Alza és a Kifli tulajdonosai mennének asztalt borogatni. Államosításban nekünk is van rutinunk. Nézd meg mennyi pénzt pumpálnak ki innen cseszkóba.Megvették azt a kócerájt, akkor már ideje lenne hazatelepíteni a gyártósort is egy újonnan építendő üzemben.
Nagy az esélye összebalhézunk a csehekkel is, akkor meg ki@asznak onnan, mint macskát kakilni.