Páncélt köll tönni rája.Itt már csak azon kell gondolkodni, hogy mivel az L-39 páncélozatlan, hogyan óvjuk meg a gépet a repeszektől.
Ukrán részről már MiG29 és SzU-27 is lezuhant már emiatt.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Páncélt köll tönni rája.Itt már csak azon kell gondolkodni, hogy mivel az L-39 páncélozatlan, hogyan óvjuk meg a gépet a repeszektől.
Ukrán részről már MiG29 és SzU-27 is lezuhant már emiatt.
A virtuális radar vagy a harci célok szimulálása óriási előnyt jelent...
Hungarian pilots also have a positive experience with Skyfox's predecessor, so they approached the first flight with great expectations. “Our pilots have a lot of experience with the predecessor of the aircraft. This time, however, they were enthusiastic in the cockpit as they started with the latest version of Aero L-39 Skyfox. The first lessons were a lot of pleasant experiences, ”said the Hungarian Air Force representatives.
![]()
Aero L-39 Skyfox získává uznání pilotů | MAGNET PRESS
Český cvičný letoun L-39 Skyfox z Aera Vodochody získává pozitivní hodnocení přímo ze vzduchu. Piloti z České republiky, Vietnamu i Maďarska oceňují technologickou vyspělost a uživatelskou přívětivost. Moderní kokpit, virtuální simulace a schopnost zvládnout různorodé mise podle nich dělají z...magnetpress.online
Az iraki miniszterelnök legutóbbi csehországi látogatásán a cseh kormányfő arról beszélt, hogy az L-39NG kiképző és könnyű támadógép Iraknak történő értékesítése mellett az L-159-es repülőgép karbantartási szerződését is aláírták a társasággal, és ez a jelek szerint az oktatógépek számának bővítése keretében történik.
Kezeljük pletykaszinten
Tudom az L-39NG vudubaba, de anno amikor még azt sem tudtuk, hogy eladó a gyár, már akkor szó volt erről.Szerintem összességében nem olyan rossz a beszerzési/kiválasztási rendszerünk, ha a politika épp nem dumál bele mélyebben vagy írja felül az egészet. (lásd L-39NG)
Az évszázad üzlete...Tudom az L-39NG vudubaba, de anno amikor még azt sem tudtuk, hogy eladó a gyár, már akkor szó volt erről.
image hosting service
Utána a politika választotta ezt a típust, ahogy a többi beszerzésről is ők döntöttek.
De ahogy ölünkbe pottyant a gyár, ez már adta magát.
Az volt a kérdés a kiképzőgépet a politika erőltette vagy a Honvédség. A Zrinyi 2016/17-es anyagai alapján a Honvédség.Az évszázad üzlete...
Ja kurvára nem..
4 liter tejért becsődölt tehenészetet venni.
Attól még az üzem továbbra is veszteséges és nagyon nem úgy néz ki hogy visszahozza a vételár plusz adósságrendezés kombót és az is marad jelen állas szerint és ezen hiàba csűrőd csavarod ez nemigen fog változni.Az volt a kérdés a kiképzőgépet a politika erőltette vagy a Honvédség. A Zrinyi 2016/17-es anyagai alapján a Honvédség.
A típus más kérdés, de valszeg a legolcsóbb.
Az hogy kellett-e a gyár ami böki a csőröd egy harmadik kérdés.
4-8-12 gépért nem.
Nem is ezért lett valószínűleg megvéve.
Évszázad üzlete.
Nos a Rheinmetall részvények kb. a tízszeresét érik a 22 eleji árfolyamnak.
Számoljunk az AV-nél konzervatívan a felével.
image hosting service
Ebben a veszteségességben én nem vagyok biztos. Mondjuk anno linkeltem a pénzügyi beszamolojukat 2023-ról, de nem olvastam el, vagy nem emlékszek rá,.Attól még az üzem továbbra is veszteséges és nagyon nem úgy néz ki hogy visszahozza a vételár plusz adósságrendezés kombót és az is marad jelen állas szerint és ezen hiàba csűrőd csavarod ez nemigen fog változni.
Másrészt ha jól emlékszem egy hazai állami (?) bank lett az AV legnagyobb hitelezője.A cég tavaly megduplázta forgalmát, négymilliárd koronára, és félmilliárd koronás veszteségből kilábalt. „Most várjuk az auditált eredményeket. De már ma elárulhatom, hogy pluszba kerülünk, és idén négyről hatmilliárd fölé nő a forgalom” – mondja Viktor Sotona, az Aero Vodochody vezérigazgatója az SZ Byznysnek adott interjújában.
A 23-asban azt nyilatkozták, hogy nominálisan nyereségben voltak viszont a fejlesztési költségeket az NG nem termelte még vissza.Viszont a cég vezetője szerint már 2023 jó sansszal nyereséges volt
Az nem kérdés számomra sem, hogy 30 gép után az NG projekt magában nem nyereséges.A 23-asban azt nyilatkozták, hogy nominálisan nyereségben voltak viszont a fejlesztési költségeket az NG nem termelte még vissza.
A 24-esben pedig ha jól emlékszem már veszteségük volt.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..