Volt a Breitling Jet Team francia bemutatócsapat. Még Budapest felett is láthattad őket többször is, amikor még volt Red Bull Air Race.Ezek hülyék !Nem olvasták itt, hogy az újabb Skyfox is xar, hát még az öregebb testvér..
Aztán 2019-ben abbahagyta a Breitling a támogátásukat, így már nem volt miből bemutatókat tartani.
Többször is volt olyan hír, hogy az Aero korszerűsíteni fogja a gépeiket NG-re, mert remek reklám lenne a cégnek, ha ilyen géppel repülnének. Még a bemutató csoport vezetőjét Jacques Bothelin-t is felhasználták a marketinghez. De végül ebből nem lett semmi, valószínűleg a Breitling támogatásának a megszünése miatt, új szponzort nem sikerült szerezni, az Aero meg valószínűleg saját zsebből nem tudná reptetni a köteléket.
Ott vagy Franciaországban, van 11 sugárhajtású alapfokú kiképzőgéped és hozzá képzett pilótád, nincs szponzorod és azon gondolkozol, hogy most akkor mi legyen... És akkor eszedbe jut hogy a francia légierő 2024 közepén leállította az összes Alpha Jet kiképzőgépét és már csak a Patrouille de France gépei repülnek, amíg még tudnak, a pilótáikat meg PC-21-en képzik és utána az olaszokhoz mennének képzésre. Gondolsz egy nagyot és kitalálod hogy te is tudnád nekik a képzés egy részét biztosítani és a haladó pilótaképzés szolgáltatásra is nagy igény van most Európában (Draken, Top Aces, AEC Skyline), csak kellene hozzá egy befektető... és akkor egymásra találtak a Babcock céggel aki ilyesmivel is foglalkozik és a francia fegyveres erőkkel is van már kapcsolata, sőt még a pilótaképzést is ők biztosítják a francia légierőnek, a PC-21-esek üzemeltetése mellett. Úgy tűnik hogy pontosan azt csinálják majd, amit mi is szeretnénk, csak nekünk évek múlva lesz hozzá gépünk.