Ismerkedés a gyárral. Az új szállitónk is feltűnik pöppet... ..Nah akkor isnerkedjetek a leendő könnyű harci repülőnkkel.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ismerkedés a gyárral. Az új szállitónk is feltűnik pöppet... ..Nah akkor isnerkedjetek a leendő könnyű harci repülőnkkel.
tetszik. ezek szerint hát nem gripen+f35 lesz a vegyes összetételű légierőnk, hanem l39ng+f35.Nah akkor isnerkedjetek a leendő könnyű harci repülőnkkel.
tetszik. ezek szerint hát nem gripen+f35 lesz a vegyes összetételű légierőnk, hanem l39ng+f35.
tudom, tudom, minden esetben leugatódtam az ötlettel, de lám...Bocs, de WTF?
tudom, tudom, minden esetben leugatódtam az ötlettel, de lám...
Ezekkel a szárnyakkal kizárt a szuperszonikus sebesség, ha meg mégis tennénk bele valami brutális rakéta-hajtóművet ami így megtolná, akkor leszakadnának, vagy a pilóta feje fölött összetapsolnának a szárnyak. A fenti célra gyakorlatilag új gépet kellene tervezni és építeni, valamennyire nyilazott szárnnyal, teljesen más szárnyprofillal, ja és más törzzsel ...
Csak naivan kérdem a L-159 felpimpelt verziója ami esetleg már utánégetős hajtóművet is kaphatna és ezzel (vagy nélküle) fel lehetne a csúcs sebességet 1400 km/h környékére vinni . Akkor egy elérhető árú légi-rendész/járőr gép jöhetne létre aminek az üzemeltetése jóval kedvezőbb akár a Gripenhez képest is . Sok sok évtizeden át lehetne sok sok pénzt megspórolni vele ! Hiszen az esetek 99%-ban bőven elég lenne ! Persze lehetne egy komolyabb fokozat is amit már a 4+ vagy 4++ gépek látnának el , de nem szaladna beléjük a feles "km" !
Ok, de nem hittem, h be is vásárolnak 51% tulajdonjogot a gyárba.
Nekem is eszembe jutott ilyesmi, bizony nem mindegy, hogy egy rádiózási hiba miatt 100- millió $-os gépet emelünk, vagy egy 5-10m közöttit.
A 1 Mach feletti sebesség sajnos nagyon más kategória, nem tartom valószínűnek, hogy vmelyik Albatrosz családtagot reális áron lehet arra a tartományra továbbfejleszteni.
..pedig örülnek neki, most már főleg, de...
...hátha rosszul gondolom, még annak is örülnék ha most tévedtem
u.i: ...átgondolom: 1M+, "...csak a játék kedvéért!"
Igen tudom, párszor leírták itt. Enyhe irónia volt csak a komment: még mindig meg tud lepni a NER és milyen ügyesen eltitkolták. Csak remélni lehet, hogy nem brazil gépet veszünk (talán kínai minőség lehet vagy az alatt) ami tényleg csak prototípus.
Igen tudom, párszor leírták itt. Enyhe irónia volt csak a komment: még mindig meg tud lepni a NER és milyen ügyesen eltitkolták. Csak remélni lehet, hogy nem brazil gépet veszünk (talán kínai minőség lehet vagy az alatt) ami tényleg csak prototípus.
Akkor játszunk a gondolattal az én amatőr szintemen ! Ha nem lépjük át a hangsebességet megállunk kb 1150km/h tengerszinten és 1000km/h-nál 10 000m-en azt bírnák a szárnyak vagy kis átalakítással megoldható ? És ezek a sebességek elégségesek a légirendészethez ?
tudom, tudom, minden esetben leugatódtam az ötlettel, de lám...
Halkan jegyzem meg,hogy ennél nagyobbat nem is tévedhetnél,a KC-390-t nem a helyi traktorgyár rakta össze,hanem az Embraer amely egy elismert gyártó,és amely több évtizede gyárt repülőgépeket,arról nem is beszélve,hogy a gép tele van a repülőgépipar meghatározó cégeinek termékeivel.Az sem igaz,hogy a KC-390-s prototípus lenne a brazil légierő kötelékében ugyanis már több példány repül.Egyébként a náluk járt KC-390-l minden szempontból nagyon elégedettek voltak a magyar légierő katonái.A kínai mínőséggel kapcsolatban pedig szerintem el lehet felejteni a régi sztereotípiákat.
meglátjuk. 2 éve még a leo is logikátlan és drága zöldségnek tűnt.Hat talan azert, mert logikatlan zoldseg, ami raadasul a legdragabb opcio.
meglátjuk. 2 éve még a leo is logikátlan és drága zöldségnek tűnt.
Akkor játszunk a gondolattal az én amatőr szintemen ! Ha nem lépjük át a hangsebességet megállunk kb 1150km/h tengerszinten és 1000km/h-nál 10 000m-en azt bírnák a szárnyak vagy kis átalakítással megoldható ? És ezek a sebességek elégségesek a légirendészethez ?
tetszik. ezek szerint hát nem gripen+f35 lesz a vegyes összetételű légierőnk, hanem l39ng+f35.
Ha összedől amerika megvehetjük bagóért az egész f35 programotAkkor ezért húzzák a végletekig az időt a NASAMS döntéssel kapcsolatban és még C-130-ast sem akarnak venni, hogy ne legyen semmi amerikai függés?
meglátjuk. 2 éve még a leo is logikátlan és drága zöldségnek tűnt.