Minek kéne a SAAB-nak egy Aero, amikor nagyságrendekkel jobb gyakorló gépet készítettek a Boeinggel? A svéd is rendszeresíteni fogja. A francia irány inkább okos megoldás, utolsó gyakorlógépüket az oroszokkal készítették MiG-AT néven.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Egyre több afrikai állam érdeklődik...
Eltévedtél. A MIG az olaszokkal volt készülőben, nem a frankokkal.Minek kéne a SAAB-nak egy Aero, amikor nagyságrendekkel jobb gyakorló gépet készítettek a Boeinggel? A svéd is rendszeresíteni fogja. A francia irány inkább okos megoldás, utolsó gyakorlógépüket az oroszokkal készítették MiG-AT néven.
A MiG AT az orosz-francia volt. A Jak-130 volt orosz-olasz együttműködés.Eltévedtél. A MIG az olaszokkal volt készülőben, nem a frankokkal.
Nah, úgy néz ki idén vesz 4db L39-NG-t a pardubicei kiképzési központ, plusz 4 továbbít opcionálisan.Ezt érdemes elolvasni, hova mennyit szeretnének eladni, hogy állnak a tárgyalások.
Nem angolra fordítasz?Nah, úgy néz ki idén vesz 4db L39-NG-t a pardubicei kiképzési központ, plusz 4 továbbít opcionálisan.
Emellett van a 12 db vietnami megrendelés.
L-159 korszerűsítés. Az amcsi motort akarják kiváltani ukránnal, de ez a terv halódik.
Ezt a részt viszont nem értem.
@Anti ,@PavolR leforditjátok??
Prvním zákazníkem L-39NG se stal Vietnam, který si koupil dvanáct strojů. Kolik dalších byste chtěli v nejbližší budoucnosti prodat?
Řádově by se jednalo o vyšší desítky.
V čem spatřujete hlavní konkurenční výhodu nového letounu?
Jedna z výhod spočívá v tom, že slouží k výcviku pilotů nadzvukových strojů. Moderní koncepce letounu zároveň odpovídá požadavkům náročných uživatelů ze západní Evropy nebo Spojených států, mimochodem jeden původní stroj L-39 Albatros vlastní i podnikatel Elon Musk. Hlavní předností L-39NG tedy je, že může být přizpůsoben jak východním, tak západním trhům. Ve srovnatelné kategorii cvičného letounu jsou pro nás hlavní konkurencí italské stroje M-345.
Úgy túl könnyű.Nem angolra fordítasz?
Pedig eléggé érthető:
The first customer of the L-39NG was Vietnam, which bought twelve machines. How many more would you like to sell in the near future?
It would be in the order of higher tens.
What do you see as the main competitive advantage of the new aircraft?
One of the advantages is that it is used to train pilots of supersonic machines. The modern concept of the aircraft also meets the requirements of demanding users from Western Europe or the United States, by the way, one original L-39 Albatross machine is also owned by businessman Elon Musk. The main advantage of the L-39NG is that it can be adapted to both eastern and western markets. In the comparable category of training aircraft, the main competitors for us are the Italian M-345 machines.
Mit pontosan nem ertesz?Nah, úgy néz ki idén vesz 4db L39-NG-t a pardubicei kiképzési központ, plusz 4 továbbít opcionálisan.
Emellett van a 12 db vietnami megrendelés.
L-159 korszerűsítés. Az amcsi motort akarják kiváltani ukránnal, de ez a terv halódik.
Ezt a részt viszont nem értem.
@Anti ,@PavolR leforditjátok??
Prvním zákazníkem L-39NG se stal Vietnam, který si koupil dvanáct strojů. Kolik dalších byste chtěli v nejbližší budoucnosti prodat?
Řádově by se jednalo o vyšší desítky.
V čem spatřujete hlavní konkurenční výhodu nového letounu?
Jedna z výhod spočívá v tom, že slouží k výcviku pilotů nadzvukových strojů. Moderní koncepce letounu zároveň odpovídá požadavkům náročných uživatelů ze západní Evropy nebo Spojených států, mimochodem jeden původní stroj L-39 Albatros vlastní i podnikatel Elon Musk. Hlavní předností L-39NG tedy je, že může být přizpůsoben jak východním, tak západním trhům. Ve srovnatelné kategorii cvičného letounu jsou pro nás hlavní konkurencí italské stroje M-345.
Afganisztánban (88 előtt) valamit buheráltak a hajtóműnél (hajtóműben) hogy ha STINGER találatot kap valameddig még tudjon repülni. Gondolom ez a fejlesztés megmaradt. De mondja meg a tutit ALLESMOR OBRANNA!
Stratégia
Újra UruguayUruguay a célkeresztben.