És az Ancsa is úton van Bejából hazafele.Camel1 most is gyakorol. Épp most húzott el a ház felett. Nem volt túl magasan.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
És az Ancsa is úton van Bejából hazafele.Camel1 most is gyakorol. Épp most húzott el a ház felett. Nem volt túl magasan.
Nem Jakabszálláson szállhatott le? Csak mert az 7-8km-re van Kecskeméttől, és elég forgalmas kisrepülőtér.Egyénként most polgári gép használhatja a kecskeméti repteret? Mi a tényállás? Pl egy mercis fejes.
Csak mert ahogy figyeltem flightradaron camel1-et, feltünt hogy egy üzleti gép is leszálló irányon van, semmi adat róla, csak hogy Hamburgból jön.
Nem Jakabszálláson szállhatott le? Csak mert az 7-8km-re van Kecskeméttől, és elég forgalmas kisrepülőtér.
Egy kis adalék Jakabszállásról:
https://keol.hu/kecskemet-bacs/korm...gepet-a-jakabszallasi-genevation-aircraft-kft
Lehet hogy inkább ezt a repteret kellene fejleszteni polgári célokra, mint a katonait! Sokkal nincs messzebb, mint a kecskeméti!
Nem tudod, milyen típusú volt? Hátha már az egyik leendő honvédségi VIP kisgép!Nem. Kecskemétre szállt le. Azért is fogyeltem fel rá, mert pont ugyan arra a leszálló irányra fordult rá mint Camel1 és utána leszállásig követtem.
Nem tudod, milyen típusú volt? Hátha már az egyik leendő honvédségi VIP kisgép!
Abból van egy jópár változat. Csak az Air Hamburg is 3 félét használ. Vannak belőle olyanok, amik a mi "igényes" vezetőinknek is megfelelhetnek. De lehet hogy csak egy sima üzleti, vagy diplomáciai út, engedélyezett leszállással!Egy Cessna Citation volt.
Az érdekes, hogy éjfél körül szállt le Kecskeméten, és 10 óra elteltével már félúton van Poznanból hazafelé!És az Ancsa is úton van Bejából hazafele.
Haladnak a kiképzéssel...CAMEL1 megint rója a köröket:
Camel1 és Camel2 kergetőznek éppen Kecskemét felett.
Camel1 és Camel2 kergetőznek éppen Kecskemét felett.
Látogass át az Air Power Blog-ra (Zord Gábor), ott már találsz róluk néhány fotót ...Tetszik, hogy minden nap nyomassák, ép most szálltak fel a szokásos körözgetésre...,kár hogy valahogy a spottereket ez nem mozgatja meg
Tetszik, hogy minden nap nyomassák, ép most szálltak fel a szokásos körözgetésre...,kár hogy valahogy a spottereket ez nem mozgatja meg
Dehogynem... eddig minden repülésről tett fel valaki képeket valahová.
https://www.facebook.com/pages/MH-59-Szentgyörgyi-Dezső-repülőbázis/101565850176816