Egyrészt meglep a Honvédség nyíltsága, hogy válaszolt a kérdésre.
Másrészt, azzal hogy bevonták az Aeroplex-t az üzemeltetésbe, azt gondoltam hogy nem fog 4,5 hónapig tartani egy karbantartás.
Ezek szerint nincs egy tartalék hajómű sem és nem probléma ha emiatt 4,5 hónapig nem repül egy gép.
"A válasz szerint az Airbus jelenleg Budapesten, a javításra kiírt pályázat nyertesének telephelyén van.." - minden javításra külön pályázatot kell kiírni?
A hajtóművek ellenőrzésére is van hasonló általános táblázat az utasszállító gépeknél?
hát ha ugyanazok a szabályok vonatkoznak rájuk mint a polgárikra ( szerintem igen) akkor a következő:
-A check : minden 400-600 repült óra után ( kb 50-70 munkaóra összesen, 4-6 ember végzi és olyan 10 órát áll a gép a hangárban , legalább is anno letudták ennyi idő alatt de típusfüggő))
-B check: 6-8 havonta ( 160-180 munkaóra , 1-3 napot áll a hangárban a gép de típusfüggő))
-C check: 20-24 havonta (ez az első "komolyabb" pihi , 6000 munkaóra kb és 1-3 hetet vesz igénybe de típusfüggő))
-D check : 6-10 évenként (50000 munkaóra és 2-3 hónapot vesz igénybe de típusfüggő)