Ha minden igaz, mind a három C-17-es Pápán áll. Gondolom, a nemzetközi személyzet itt is hazautazott a korona vírus elől, azért nem mennek sehová.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ez a fajta szállítási mód a rendkívüli helyzetre a szállított árú mérete és alacsony tömege miatt talán elmegy, de elég necces.Ezt ide akartam...
Ez nagyobb gép, egy Airbus A330, de így szállítottak védőeszközöket egy kínai légitársaság utasszállító gépén Csehországba.
(Ezen kívül a csehek voltak kinn védőeszközökért az A319-esel és a NATO SALIS programját kihasználva több An-124-es szállítmány is érkezik még.)
Az "alacsony tömeg miatt" valószínűleg nem tud elszabadulni, azért szállíthatták így...Ez a fajta szállítási mód a rendkívüli helyzetre a szállított árú mérete és alacsony tömege miatt talán elmegy, de elég necces.
Ha egy turbulenciában azok a hálóval rögzített dobozok elszabadulnak akkor gond van...
Ha minden igaz, mind a három C-17-es Pápán áll. Gondolom, a nemzetközi személyzet itt is hazautazott a korona vírus elől, azért nem mennek sehová.
Pár napja még repültek Tótvázsony környékén.
Most elindult egy gép vissza. Az ő lesz?Elindult a Wizz-gép Kínába, már Kijeven túl járnak, Brjanszk felé húznak ÉK-nek, WZZ9011 a Flightradar-on.
https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ha-lvh#24409c17Most elindult egy gép vissza. Az ő lesz?
Ő tart vissza.https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ha-lvh#24409c17
https://www.flightradar24.com/WZZ9013/24409c17
Ez az a gép ami kiment, szóval igen.
Irkutszk? Vhol ilyet olvastam, de lehet keverem.Viszont más irányba repül mint ahogyan jött.
Irkutszk? Vhol ilyet olvastam, de lehet keverem.
Igen, ugyanaz a HA-LVHMost elindult egy gép vissza. Az ő lesz?
Hát ha leszálltak Irkutszkban akkor kikapcsolták a transzpondert. Kérdés mikor indultak, Sanghajból kb. 3,5 óra az út.Most nekem eltűnt a gép....
Magyar idő szerint 15.19 ha jól számolom.Hát ha leszálltak Irkutszkban akkor kikapcsolták a transzpondert. Kérdés mikor indultak, Sanghajból kb. 3,5 óra az út.
Nah most megvan. A mongol légtérben tűnt el. Az oroszoktól már ad jelet.Hát ha leszálltak Irkutszkban akkor kikapcsolták a transzpondert. Kérdés mikor indultak, Sanghajból kb. 3,5 óra az út.
A gép az végig adja a jelet, de a mongoloknál ezek szerint hiányzik (1-2?) földi vevőállomás a sivatagban vagy a hegyekben.Nah most megvan. A mongol légtérben tűnt el. Az oroszoktól már ad jelet.