Szombat és Vasárnap jönnek vissza, az utastérbe is pakoltak legutóbb.A mai 3 után, holnap állítólag 5 Wizz gép indul Kínába
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Szombat és Vasárnap jönnek vissza, az utastérbe is pakoltak legutóbb.A mai 3 után, holnap állítólag 5 Wizz gép indul Kínába
na az b@szna beNe búsulj, hátha van kapacitás a currusnál egy jó kis licenszgyártásra.
Eddig itt tartanak a környező országok:
Csehország: saját katonai A319, China Eastern Airlines A330, 3 db An124 a NATO SALIS program keretében
Románia: saját katonai C-27 és C-130, 2 db NATO C-17 szállítmány
Szerbia: állami Falcon, állami Embraer 600, állami Learjet 35, Air Serbia légitársaság A330
Magyarország: Ferihegyre járó török és kínai cargo társaság, Wizzair
Szlovákia: 1 db An124 a NATO SALIS program keretében
Ha valaki tud még szállítmányokról, egészítse ki.
Holnap megy Belgrádba egy Volga-Dnepr An-124-es, valószínűleg az orosz-kínai segítség a szerbeknek.
Épp most száll le Belgrádban. Ulan-Ude-ból jött
Nagyon rosszul sejted, a tulaja malévos vezér volt és a korrupt magyar államba tört bele a bicskája, a sok mohó piócába amikor rendbe akarta szedni az állami légitársaságot. Sose hagyná, hogy a magyar államnak bármi köze legyen a cégéhez, ami iszonyú tartalékokkal rendelkezik, mert rendkívül sikeres és hatalmas profitot termelt eddig. Ha az elkövetkező években nem repülnének, akkor se apadna érdemben ez a megtakarítás. A Wizz a mostani válság egyik nagy nyertese lesz a tőkeereje miatt.Ha jól sejtem, a Wizzair nagyon ki lesz tömve állami pénzzel... meg lesz mentve a légitársaság.
Ha ez így van, akkor miért a Wizz hosszabb utakra ALKALMATLAN gépeit küldik 3-4 technikai leszállással...?!?Nagyon rosszul sejted, a tulaja malévos vezér volt és a korrupt magyar államba tört bele a bicskája, a sok mohó piócába amikor rendbe akarta szedni az állami légitársaságot. Sose hagyná, hogy a magyar államnak bármi köze legyen a cégéhez, ami iszonyú tartalékokkal rendelkezik, mert rendkívül sikeres és hatalmas profitot termelt eddig. Ha az elkövetkező években nem repülnének, akkor se apadna érdemben ez a megtakarítás. A Wizz a mostani válság egyik nagy nyertese lesz a tőkeereje miatt.
Ezek az állami utak nem ingyen vannak, minimum a kerozint fizetik az adófizetők!
Nagyon rosszul sejted, a tulaja malévos vezér volt és a korrupt magyar államba tört bele a bicskája, a sok mohó piócába amikor rendbe akarta szedni az állami légitársaságot. Sose hagyná, hogy a magyar államnak bármi köze legyen a cégéhez, ami iszonyú tartalékokkal rendelkezik, mert rendkívül sikeres és hatalmas profitot termelt eddig. Ha az elkövetkező években nem repülnének, akkor se apadna érdemben ez a megtakarítás. A Wizz a mostani válság egyik nagy nyertese lesz a tőkeereje miatt.
Ezek az állami utak nem ingyen vannak, minimum a kerozint fizetik az adófizetők!
Talán mert a hosszméretük miatt az Airbus 321-eknek van a legnagyobb teherterük, ez tudja elhozni egy fordulóval a legtöbb cuccot?!!Ha ez így van, akkor miért a Wizz hosszabb utakra ALKALMATLAN gépeit küldik 3-4 technikai leszállással...?!?
Herceg...te még hiszel a mesékben?...ami iszonyú tartalékokkal rendelkezik, mert rendkívül sikeres és hatalmas profitot termelt eddig. Ha az elkövetkező években nem repülnének, akkor se apadna érdemben ez a megtakarítás...
A szélestörzsűeknek még nagyobb teherterük van, és simán - technikai leszállás nélkül - repülik le a távot. És mivel a LOT gépei is állnak, bizonyára azokat is bérbe vehettük volna...Talán mert a hosszméretük miatt az Airbus 321-eknek van a legnagyobb teherterük, ez tudja elhozni egy fordulóval a legtöbb cuccot?!!
Azt bérelünk amit tudunk. A multkori kínai Boeing 747-essel hoztunk 1 körrel 71 tonna eü. cuccot. Vasárnap az Ethiopian Airlines Boeing 777F cargo gépével h, ami elvileg Kína és Addis Ababa közt ingázik, hozunk több mint 90 tonnát. Sztem jön még kínai nagy gép is.A szélestörzsűeknek még nagyobb teherterük van, és simán - technikai leszállás nélkül - repülik le a távot. És mivel a LOT gépei is állnak, bizonyára azokat is bérbe vehettük volna...
Nagyon rosszul sejted, a tulaja malévos vezér volt és a korrupt magyar államba tört bele a bicskája, a sok mohó piócába amikor rendbe akarta szedni az állami légitársaságot. Sose hagyná, hogy a magyar államnak bármi köze legyen a cégéhez, ami iszonyú tartalékokkal rendelkezik, mert rendkívül sikeres és hatalmas profitot termelt eddig. Ha az elkövetkező években nem repülnének, akkor se apadna érdemben ez a megtakarítás. A Wizz a mostani válság egyik nagy nyertese lesz a tőkeereje miatt.
Ezek az állami utak nem ingyen vannak, minimum a kerozint fizetik az adófizetők!
"Újra megnyugtatják a befektetőket a pénzügyi helyzettel, likviditással kapcsolatban is. A közlés szerint egy, a mostani várakozásoknál jóval elhúzódóbb járványt is képes túlélni a cég – ezt egyébként külső elemzők is így látják, a legnagyobb tartalékkal a saját gépekkel repülő Ryanair után a Wizz rendelkezik."Ez így nem teljesen igaz. Vradi egy jó szakember de nem sok tartalékja van a cégnek és minden gép lízinges. Jelen pillanatban az állam segíti a szállításokkal.
Ha így van, akkor a csehek sokkal ügyesebbek, mert bár nekik nincs, mégis jóval több tehergépet tudtak összeszedni.Azt bérelünk amit tudunk. A multkori kínai Boeing 747-essel hoztunk 1 körrel 71 tonna eü. cuccot. Vasárnap az Ethiopian Airlines Boeing 777F cargo gépével h, ami elvileg Kína és Addis Ababa közt ingázik, hozunk több mint 90 tonnát. Sztem jön még kínai nagy gép is.
A Wizz gépeket vagy a kisebb beszerzésekhez használjuk vagy kényszerből, mert másunk nincs. Ezt teszik a csehek és a szlovakok is
A görögök ilyen átalakított gépekkel hozzák a szajrét.
Talán inkább a hazait részesítik előnyben.Ha így van, akkor a csehek sokkal ügyesebbek, mert bár nekik nincs, mégis jóval több tehergépet tudtak összeszedni.
Ellenben az USA-ban rekedt magyaroknak nem tehergép kell, hanem 1 szélestörzsű, mely nem 3-4 tankolással repül...
Akkor a legtöbb helyre miért az ALKALMATLAN Wizzes gépeket küldik? Már minden repülő áll, szóval bármely társaságtól lehet megfelelő gépet bérelni - összesítve olcsóbban, ti. a technikai leszállások sem ingyen vannak...
Csak hogy el lehessen helyezni mennyi is az €1,5 milliárd Wizz vonarkozásban...történik a szektorban, hanem az, hogy kinek mekkora pénztartaléka van átvészelni ezt a sokkot, ez most likviditási kérdés. A Wizz Air mintegy 1,5 milliárd euróval indul neki a válságnak, ami iparági szinten erősnek számít - mondta el Váradi József.