Ma megjött.Portyázási hirek
Ma éjfél körül befut még Pekingből két Wizz gép.
Holnapra viszont egy 91 tonnás gigaszállítmány várható. Az érkezése csúszott késő estére az eredeti hírhez képest.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ma megjött.Portyázási hirek
Ma éjfél körül befut még Pekingből két Wizz gép.
Holnapra viszont egy 91 tonnás gigaszállítmány várható. Az érkezése csúszott késő estére az eredeti hírhez képest.
A hajtóműcsere az max 2x2 nap, mindennel együtt! A többi a várakozás, hogy extra felárú + költség NÉLKÜL legyen hajtómű hozzá.Ma végre újra repült a 604-es. Ezek szerint 4 hónapig tartott a hajtóműcsere...
A hajtóműcsere az max 2x2 nap, mindennel együtt! A többi a várakozás, hogy extra felárú + költség NÉLKÜL legyen hajtómű hozzá.
Honnan tudod, hogy ez tervezett hajtóműcsere volt? Mi van ha csak fogtak egy nagyobb madarat és az miatt kellett cserélni a hajtóművet? Vagy ha tervezett csere is volt, a javító cég persze hogy ad csere-hajtóművet - csak persze hogy nem ingyen, nem családsegítő az hogy jótékonykodjon! Egy légitársaság simán meg is fizeti, mert ők behajtják az utasokon a nyereséggel együtt, a földön álló hajtóműre váró gép viszont nem hoz nekik pénzt. A MH-nek meg úgy néz ki nem volt sürgős, náluk nincs kieső utas-bevétel amíg nem repül a gép. Az A 319 úgyis jóval kisebb a 321-nél, nem érte volna meg azokat küldeni Kínába egészségügyi felszerelésért.Csak azt nem értem, hogy ha ezek tervezett kötelező cserék/ellenőrzések x üzemóránál, akkor miért nincs előre megrendelve és időben ott a cserehajtómű? Vagy a kiszerelt hajtóművet küldik el felújításra/javításra/ellenőrzésre és ha kész, akkor ugyanazt szerelik vissza?
Honnan tudod, hogy ez tervezett hajtóműcsere volt? Mi van ha csak fogtak egy nagyobb madarat és az miatt kellett cserélni a hajtóművet? Vagy ha tervezett csere is volt, a javító cég persze hogy ad csere-hajtóművet - csak persze hogy nem ingyen, nem családsegítő az hogy jótékonykodjon! Egy légitársaság simán meg is fizeti, mert ők behajtják az utasokon a nyereséggel együtt, a földön álló hajtóműre váró gép viszont nem hoz nekik pénzt. A MH-nek meg úgy néz ki nem volt sürgős, náluk nincs kieső utas-bevétel amíg nem repül a gép. Az A 319 úgyis jóval kisebb a 321-nél, nem érte volna meg azokat küldeni Kínába egészségügyi felszerelésért.
Vagy veszünk inkább egy légitársaságot.A múltkor is ugyanígy, 2018 decembertől 2019 áprilisig, állt az egyik gép hajtóműcserére várva, ebből gondolom hogy tervezett.
Akkor te magyaráztad el hogy a civil életben hogyan zajlik és hogy ott is ilyen sokáig tart a D-check.
Azt nem tudom hogy mennyire hiányzik a kiesett gép a Honvédségnek, de a legutóbbi ilyen után merült fel a HM-ben, hogy venni kellene egy harmadik gépet is. Aztán egy idő után már nem emlegette Benkő. Lehet, most megint előjön téma, mert lesz megint tönkrement légitársaság és előbb-utóbb a 605-ösnél is eljön az idő...
Csak ne az legyen, hogy megvesznek két sor, változatos típusú, csak látszólag hasonló gépet, valami sivatagi depól!
Lehet, most megint feljön téma, mert lesz megint tönkrement légitársaság és előbb-utóbb a 605-ösnél is eljön az idő...
Van az 11 is. Csak az a kettő bent parkol az előtéren.Vasárnap reggel (8.00 óra) a debreceni reptéren 9 Wizzair gép parkolt. Jól néztek ki....
Van az 11 is. Csak az a kettő bent parkol az előtéren.
Izolációs kapszukákat kaptak a kormánygépek. Igy a virushelyzetben is nyugidtan járhatnak a miniszterek kaszinózni..
Vagy....
Új eszközökkel bővül a légi egészségügyi kiürítési képesség
Gyors, biztonságos és izolált betegszállítást tesznek lehetővé azok az izolációs kapszulák, amelyek április 9-én érkeztek meg hazánkba. Ezek az új eszközök a Magyar Honvédség légi egészségügyi kiürítési képességét bővítik majd.
Figyelemmel az új koronavírus-járvány okozta veszélyhelyzetre, úgynevezett izolációs kapszulákkal bővül az Airbus A-319-es repülőgépek felszereltsége, amelyek kapcsán dr. Horváth Péter orvos ezredes, a Magyar Honvédség egészségügyi főnökének helyettese elmondta: „ezek a kapszulák a biztonságos betegszállításban nyújtanak nekünk hatalmas segítséget. Mindenki tudja, hogy a COVID-19-es járvány miatt erre nagy szükség lehet.”
Dr. Horváth Péter hozzátette: az eszközöket azért vásárolta meg a Magyar Honvédség, hogy az egészségügyi légi kiürítés képességgel is bíró Airbus A-319 típusú repülőgépeken biztonságos, fertőzésveszélytől mentes körülmények között, gyorsan hazaszállíthassanak bárkit. „Ez az eszköz lehetőséget nyújt arra, hogy például külföldi missziókból hazaszállítsunk esetlegesen fertőzött betegeket is. Nem csak a repülőeszközökön történő felhasználásra alkalmas, hanem a betegek földi szállítását is megkönnyíti” – fogalmazott a Magyar Honvédség egészségügyi főnökének helyettese, aki kiemelte azt is, hogy ez a kapszula arra képes, hogy körülbelül 8-10 órán keresztül biztosítsa a beteg a stabil szállítását úgy, hogy közben megakadályozza az esetleges további fertőzés lehetőségét.
A cseh forgalmazótól érkező készleteket az MH Egészségügyi Központ Mentőosztálya, valamint az MH 59. Szentgyörgyi Dezső Repülőbázis emberei az MH Egészségügyi Központ Tünde utcai objektumában vették át. A kecskeméti katonák még a nap folyamán meg is kezdték az eszköz használatának begyakorlását.
Ezek lettek volna alkalmasak "turista" szállításra. Szerintem ebbe hosszú távra csak altatott embereket tesznek, mert különben eléggé klausztrofóbikus élmény/trauma éri őket.Ezek szerint eddig nem volt ilyen... pedig ezért vették a repülőgépeket 2 éve. Nem baj, most már van ez is. 2 hónappal a hét wahuni magyar turista Franciaországból történő hazaszállítása után. Alakul ez, ha lassan is, külső kényszer hatására...
Inkább cargo ra gyurnék Most a válság után úgy is akadni fognak erre alkalmas gépek a piacon jó árban. Kezdésnek 3-4 gép is megtenné. Azért látszik hogy legyen bármilyen válság szállítási kapacításra igény van.Vagy veszünk inkább egy légitársaságot.