[HUN] Airbus A319

Portyázási hirek

Ma éjfél körül befut még Pekingből két Wizz gép.
Holnapra viszont egy 91 tonnás gigaszállítmány várható. Az érkezése csúszott késő estére az eredeti hírhez képest.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ma megjött.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
2019. április 25. Orbán Viktor Kínában

Háttérben a Magyar Honvédség 605-ös A319-ese...

tn960c720.jpg


https://www.kormany.hu/hu/a-miniszterelnok/fotok/orban-viktor-kinaban
 
Ma végre újra repült a 604-es. Ezek szerint 4 hónapig tartott a hajtóműcsere...
 
A hajtóműcsere az max 2x2 nap, mindennel együtt! A többi a várakozás, hogy extra felárú + költség NÉLKÜL legyen hajtómű hozzá.

Csak azt nem értem, hogy ha ezek tervezett kötelező cserék/ellenőrzések x üzemóránál, akkor miért nincs előre megrendelve és időben ott a cserehajtómű? Vagy a kiszerelt hajtóművet küldik el felújításra/javításra/ellenőrzésre és ha kész, akkor ugyanazt szerelik vissza?
 
Csak azt nem értem, hogy ha ezek tervezett kötelező cserék/ellenőrzések x üzemóránál, akkor miért nincs előre megrendelve és időben ott a cserehajtómű? Vagy a kiszerelt hajtóművet küldik el felújításra/javításra/ellenőrzésre és ha kész, akkor ugyanazt szerelik vissza?
Honnan tudod, hogy ez tervezett hajtóműcsere volt? Mi van ha csak fogtak egy nagyobb madarat és az miatt kellett cserélni a hajtóművet? Vagy ha tervezett csere is volt, a javító cég persze hogy ad csere-hajtóművet - csak persze hogy nem ingyen, nem családsegítő az hogy jótékonykodjon! Egy légitársaság simán meg is fizeti, mert ők behajtják az utasokon a nyereséggel együtt, a földön álló hajtóműre váró gép viszont nem hoz nekik pénzt. A MH-nek meg úgy néz ki nem volt sürgős, náluk nincs kieső utas-bevétel amíg nem repül a gép. Az A 319 úgyis jóval kisebb a 321-nél, nem érte volna meg azokat küldeni Kínába egészségügyi felszerelésért.
 
Honnan tudod, hogy ez tervezett hajtóműcsere volt? Mi van ha csak fogtak egy nagyobb madarat és az miatt kellett cserélni a hajtóművet? Vagy ha tervezett csere is volt, a javító cég persze hogy ad csere-hajtóművet - csak persze hogy nem ingyen, nem családsegítő az hogy jótékonykodjon! Egy légitársaság simán meg is fizeti, mert ők behajtják az utasokon a nyereséggel együtt, a földön álló hajtóműre váró gép viszont nem hoz nekik pénzt. A MH-nek meg úgy néz ki nem volt sürgős, náluk nincs kieső utas-bevétel amíg nem repül a gép. Az A 319 úgyis jóval kisebb a 321-nél, nem érte volna meg azokat küldeni Kínába egészségügyi felszerelésért.

A múltkor is ugyanígy, 2018 decembertől 2019 áprilisig, állt az egyik gép hajtóműcserére várva, ebből gondolom hogy tervezett.
Akkor te magyaráztad el hogy a civil életben hogyan zajlik és hogy ott is ilyen sokáig tart a D-check.
Azt nem tudom hogy mennyire hiányzik a kiesett gép a Honvédségnek, de a legutóbbi ilyen után merült fel a HM-ben, hogy venni kellene egy harmadik gépet is. Aztán egy idő után már nem emlegette Benkő. Lehet, most megint feljön téma, mert lesz megint tönkrement légitársaság és előbb-utóbb a 605-ösnél is eljön az idő...
 
A múltkor is ugyanígy, 2018 decembertől 2019 áprilisig, állt az egyik gép hajtóműcserére várva, ebből gondolom hogy tervezett.
Akkor te magyaráztad el hogy a civil életben hogyan zajlik és hogy ott is ilyen sokáig tart a D-check.
Azt nem tudom hogy mennyire hiányzik a kiesett gép a Honvédségnek, de a legutóbbi ilyen után merült fel a HM-ben, hogy venni kellene egy harmadik gépet is. Aztán egy idő után már nem emlegette Benkő. Lehet, most megint előjön téma, mert lesz megint tönkrement légitársaság és előbb-utóbb a 605-ösnél is eljön az idő...
Vagy veszünk inkább egy légitársaságot.:D
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

0:45-től látható, hogyan rakodják be Ferihegyen a 605-ös A319-es csomagterébe a százezer maszkot tartalmazó dobozokat és viszik Macedóniába.
 
  • Tetszik
Reactions: arcas and Gyurma
Csak ne az legyen, hogy megvesznek két sor, változatos típusú, csak látszólag hasonló gépet, valami sivatagi depól! :p
 
  • Tetszik
Reactions: aquarell
Izolációs kapszukákat kaptak a kormánygépek. Igy a virushelyzetben is nyugidtan járhatnak a miniszterek kaszinózni..

Vagy....

Új eszközökkel bővül a légi egészségügyi kiürítési képesség
Gyors, biztonságos és izolált betegszállítást tesznek lehetővé azok az izolációs kapszulák, amelyek április 9-én érkeztek meg hazánkba. Ezek az új eszközök a Magyar Honvédség légi egészségügyi kiürítési képességét bővítik majd.

Figyelemmel az új koronavírus-járvány okozta veszélyhelyzetre, úgynevezett izolációs kapszulákkal bővül az Airbus A-319-es repülőgépek felszereltsége, amelyek kapcsán dr. Horváth Péter orvos ezredes, a Magyar Honvédség egészségügyi főnökének helyettese elmondta: „ezek a kapszulák a biztonságos betegszállításban nyújtanak nekünk hatalmas segítséget. Mindenki tudja, hogy a COVID-19-es járvány miatt erre nagy szükség lehet.”

Dr. Horváth Péter hozzátette: az eszközöket azért vásárolta meg a Magyar Honvédség, hogy az egészségügyi légi kiürítés képességgel is bíró Airbus A-319 típusú repülőgépeken biztonságos, fertőzésveszélytől mentes körülmények között, gyorsan hazaszállíthassanak bárkit. „Ez az eszköz lehetőséget nyújt arra, hogy például külföldi missziókból hazaszállítsunk esetlegesen fertőzött betegeket is. Nem csak a repülőeszközökön történő felhasználásra alkalmas, hanem a betegek földi szállítását is megkönnyíti” – fogalmazott a Magyar Honvédség egészségügyi főnökének helyettese, aki kiemelte azt is, hogy ez a kapszula arra képes, hogy körülbelül 8-10 órán keresztül biztosítsa a beteg a stabil szállítását úgy, hogy közben megakadályozza az esetleges további fertőzés lehetőségét.

A cseh forgalmazótól érkező készleteket az MH Egészségügyi Központ Mentőosztálya, valamint az MH 59. Szentgyörgyi Dezső Repülőbázis emberei az MH Egészségügyi Központ Tünde utcai objektumában vették át. A kecskeméti katonák még a nap folyamán meg is kezdték az eszköz használatának begyakorlását.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

 
Izolációs kapszukákat kaptak a kormánygépek. Igy a virushelyzetben is nyugidtan járhatnak a miniszterek kaszinózni..

Vagy....

Új eszközökkel bővül a légi egészségügyi kiürítési képesség
Gyors, biztonságos és izolált betegszállítást tesznek lehetővé azok az izolációs kapszulák, amelyek április 9-én érkeztek meg hazánkba. Ezek az új eszközök a Magyar Honvédség légi egészségügyi kiürítési képességét bővítik majd.

Figyelemmel az új koronavírus-járvány okozta veszélyhelyzetre, úgynevezett izolációs kapszulákkal bővül az Airbus A-319-es repülőgépek felszereltsége, amelyek kapcsán dr. Horváth Péter orvos ezredes, a Magyar Honvédség egészségügyi főnökének helyettese elmondta: „ezek a kapszulák a biztonságos betegszállításban nyújtanak nekünk hatalmas segítséget. Mindenki tudja, hogy a COVID-19-es járvány miatt erre nagy szükség lehet.”

Dr. Horváth Péter hozzátette: az eszközöket azért vásárolta meg a Magyar Honvédség, hogy az egészségügyi légi kiürítés képességgel is bíró Airbus A-319 típusú repülőgépeken biztonságos, fertőzésveszélytől mentes körülmények között, gyorsan hazaszállíthassanak bárkit. „Ez az eszköz lehetőséget nyújt arra, hogy például külföldi missziókból hazaszállítsunk esetlegesen fertőzött betegeket is. Nem csak a repülőeszközökön történő felhasználásra alkalmas, hanem a betegek földi szállítását is megkönnyíti” – fogalmazott a Magyar Honvédség egészségügyi főnökének helyettese, aki kiemelte azt is, hogy ez a kapszula arra képes, hogy körülbelül 8-10 órán keresztül biztosítsa a beteg a stabil szállítását úgy, hogy közben megakadályozza az esetleges további fertőzés lehetőségét.

A cseh forgalmazótól érkező készleteket az MH Egészségügyi Központ Mentőosztálya, valamint az MH 59. Szentgyörgyi Dezső Repülőbázis emberei az MH Egészségügyi Központ Tünde utcai objektumában vették át. A kecskeméti katonák még a nap folyamán meg is kezdték az eszköz használatának begyakorlását.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ezek szerint eddig nem volt ilyen... pedig ezért vették a repülőgépeket 2 éve. Nem baj, most már van ez is. 2 hónappal a hét wahuni magyar turista Franciaországból történő hazaszállítása után. Alakul ez, ha lassan is, külső kényszer hatására...
 
Ezek szerint eddig nem volt ilyen... pedig ezért vették a repülőgépeket 2 éve. Nem baj, most már van ez is. 2 hónappal a hét wahuni magyar turista Franciaországból történő hazaszállítása után. Alakul ez, ha lassan is, külső kényszer hatására...
Ezek lettek volna alkalmasak "turista" szállításra. Szerintem ebbe hosszú távra csak altatott embereket tesznek, mert különben eléggé klausztrofóbikus élmény/trauma éri őket.
Ezek olyan esetekre valók, mint amikor pl. a németek súlyos eseteket vettek át az olaszoktól.