Nyilván szétvágták az Airbus katalógust, majd egy kalapból véletlenül kihúzták az A319-est.
Egy VIP szállító, illetve missziós szállító esetén a szükséges szállítható emberek száma után a legfontosabb paraméter a gép hatótávolsága. Nem véletlen, hogy új government beszerzések esetén gyakran a A319CJ-t választják (pl.: csehek, brazilok, stb), pont a megnövelhető üzemanyag mennyiség miatt.
Az A319 több mint 800km-rel nagyobb ranggel rendelkezik, mint az A320, miközben a leggyakrabban max. 30-40 fős delegációkkal repkednek.
Nem véletlen, hogy a Falconok lettek megvéve kiegészítőnek.
Milyen háború esetén? Csak mert a Kárpát medencében mit akarnál bohóckodni légi szállítással?
Kezdj már el számolni! jelenleg 14db Gripenünk van? Nem elég hozzá 2 KC légi utántöltő? Miközben NATO műveletek esetén mind az A400M-re mind a NATO MRTT flottájára számíthatunk.
Meg hogyne jelentene plusz gyakorlási időt? Ez külön jogosítványt jelent minden egyes pilótának (aminek a fenntartásához minden évben gyakorolni is kell). Ha meg nem csak egy pilótát akarsz erre kiképezni, akkor az egész procedúrát annyiszor kell végigtolni.
Elég lesz ezt majd a leendő KC pilótákkal végigtolni.