Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
<blockquote rel="donpepe84"> Így esetleg lenne mit felajánlani a NATO-nak! Talán így lenne egy kis pozitív megítélése az országnak illetve a honvédségnek!
C-295-öt akartál írni ugye?sokkal egyszerűbb és logikusabb lenne, ha lenne három üzemképes An-26-os
Szerinted a C-295 realitás?C-295-öt akartál írni ugye?
Előbb-utóbb valami kell, és csak nem használt An-26-osokat szereznek be.Szerinted a C-295 realitás?
Több komolyságot, de tényleg...
A dolgok jelen állása szerint az is elképzelhető, hogy nem lesz semmi (illetve ez a legvalószínűbb), tekintve, hogy a „gazdaságtalanul üzemeltethető An-26-os” tipikusan olyan alulfinanszírozott jelenség, mint korábban pl. a MiG-29-esek, amikről egy évtizeden keresztül harsogták, hogy rendkívül drágán repül. Azóta persze kiderült, hogy 17év alatt költöttek rájuk annyit, mint amit a Gripenre évente. Egy három gépes CASA flotta csak az induláskor felemésztene alsó hangon 40 milliárdot és valahogy még repültetni is kell őket. Persze az általuk nyújtott szolgáltatás is sokszorosa lenne 3 Ancsáénak, de a légierő többi része azóta van mostohagyerekként kezelve, mióta Gripen van és a jelek szerint ez az állapot nem nagyon fog változni.Előbb-utóbb valami kell, és csak nem használt An-26-osokat szereznek be.
Vagy c-295 vagy c-27 lehet reális hasonló méretben.
Amúgy kivételesen komolyan gondoltam, de a szövegkörnyezet miatt ment a mosolygás jel
Mert azok a húgyos Ivcsenkók a keró 80%-át hanggá alakítják és a amradékon osztozik a tolóerő meg a korom.A dolgok jelen állása szerint az is elképzelhető, hogy nem lesz semmi (illetve ez a legvalószínűbb), tekintve, hogy a „gazdaságtalanul üzemeltethető An-26-os” tipikusan olyan alulfinanszírozott jelenség, mint korábban pl. a MiG-29-esek, amikről egy évtizeden keresztül harsogták, hogy rendkívül drágán repül. Azóta persze kiderült, hogy 17év alatt költöttek rájuk annyit, mint amit a Gripenre évente. Egy három gépes CASA flotta csak az induláskor felemésztene alsó hangon 40 milliárdot és valahogy még repültetni is kell őket. Persze az általuk nyújtott szolgáltatás is sokszorosa lenne 3 Ancsáénak, de a légierő többi része azóta van mostohagyerekként kezelve, mióta Gripen van és a jelek szerint ez az állapot nem nagyon fog változni.
Mindazonáltal hasonló méretben a CASA CN-235 van. A C-295 is, de a C-27 főleg óriási ugrás az An-26-oshoz képest. Az árutonnakilóméter kapacitásuk a C-295-nél másfélszeres, a C-27-nél jóval több, mint kétszeres az An-26-oshoz képest (múltkorában szórakozásból csináltam egy kis ákom-bákom összehasonlítást).
A tolóerőt, azt a RU adja, de csak ritkán. Az AI-kból tengelyteljesítmény jön.Mert azok a húgyos Ivcsenkók a keró 80%-át hanggá alakítják és a amradékon osztozik a tolóerő meg a korom.