<blockquote rel="donpepe84"> Így esetleg lenne mit felajánlani a NATO-nak! Talán így lenne egy kis pozitív megítélése az országnak illetve a honvédségnek!
C-295-öt akartál írni ugye?sokkal egyszerűbb és logikusabb lenne, ha lenne három üzemképes An-26-os

Szerinted a C-295 realitás?C-295-öt akartál írni ugye?![]()
Előbb-utóbb valami kell, és csak nem használt An-26-osokat szereznek be.Szerinted a C-295 realitás?
Több komolyságot, de tényleg...


A dolgok jelen állása szerint az is elképzelhető, hogy nem lesz semmi (illetve ez a legvalószínűbb), tekintve, hogy a „gazdaságtalanul üzemeltethető An-26-os” tipikusan olyan alulfinanszírozott jelenség, mint korábban pl. a MiG-29-esek, amikről egy évtizeden keresztül harsogták, hogy rendkívül drágán repül. Azóta persze kiderült, hogy 17év alatt költöttek rájuk annyit, mint amit a Gripenre évente. Egy három gépes CASA flotta csak az induláskor felemésztene alsó hangon 40 milliárdot és valahogy még repültetni is kell őket. Persze az általuk nyújtott szolgáltatás is sokszorosa lenne 3 Ancsáénak, de a légierő többi része azóta van mostohagyerekként kezelve, mióta Gripen van és a jelek szerint ez az állapot nem nagyon fog változni.Előbb-utóbb valami kell, és csak nem használt An-26-osokat szereznek be.
Vagy c-295 vagy c-27 lehet reális hasonló méretben.
Amúgy kivételesen komolyan gondoltam, de a szövegkörnyezet miatt ment a mosolygás jel![]()
Mert azok a húgyos Ivcsenkók a keró 80%-át hanggá alakítják és a amradékon osztozik a tolóerő meg a korom.A dolgok jelen állása szerint az is elképzelhető, hogy nem lesz semmi (illetve ez a legvalószínűbb), tekintve, hogy a „gazdaságtalanul üzemeltethető An-26-os” tipikusan olyan alulfinanszírozott jelenség, mint korábban pl. a MiG-29-esek, amikről egy évtizeden keresztül harsogták, hogy rendkívül drágán repül. Azóta persze kiderült, hogy 17év alatt költöttek rájuk annyit, mint amit a Gripenre évente. Egy három gépes CASA flotta csak az induláskor felemésztene alsó hangon 40 milliárdot és valahogy még repültetni is kell őket. Persze az általuk nyújtott szolgáltatás is sokszorosa lenne 3 Ancsáénak, de a légierő többi része azóta van mostohagyerekként kezelve, mióta Gripen van és a jelek szerint ez az állapot nem nagyon fog változni.
Mindazonáltal hasonló méretben a CASA CN-235 van. A C-295 is, de a C-27 főleg óriási ugrás az An-26-oshoz képest. Az árutonnakilóméter kapacitásuk a C-295-nél másfélszeres, a C-27-nél jóval több, mint kétszeres az An-26-oshoz képest (múltkorában szórakozásból csináltam egy kis ákom-bákom összehasonlítást).
A tolóerőt, azt a RU adja, de csak ritkán. Az AI-kból tengelyteljesítmény jön.Mert azok a húgyos Ivcsenkók a keró 80%-át hanggá alakítják és a amradékon osztozik a tolóerő meg a korom.

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..