Első kérdésedre megkapod majd a választ ha mar minket partner úgy döntött hogy nyilvánosságra lehet hozni. Lehet, hogy a Qatar másokkal is folytat tárgyalásokat gépek értékesítéséről.Pontosan. - A Qatar és az Etihad pár éve - tehát még jóval a vírus előtt - úgy döntött, hogy az A332F teherszállítóit költséghatékonyabban üzemelő, vadiúj B772F-ekre cseréli. Tavasszal még úgy tűnt, hogy jó áron szabadulhatnak a feleslegessé vált Airbusoktól, de a piac közbeszólt, így most mi vásárolhattunk "jó áron". - Ezzel együtt nem tudjuk, hogy:
Mennyibe került a gép...?
Van-e hozzá képzett személyzet, alkatrész és karbantartó gárda...?
Van e hozzá szállítandó áru...?
És ki fogja mindezt kifizetni...?
Képzett személyzetet adja majd a wizz.
Szallitandó áru mindig lesz a kérdés mennyiért szállítják ide.
Az utolsó kérdést nem ertem. Mi az hogy ki fizeti ezt ki? A magyar kormány esetleg? Vagy árra gondolsz te mint adófizető?
Egyébként pedig nem gondolom, hogy bárki csak ugy brahiból venne egy ilyen gépet csak, hogy legyen.