Első kérdésedre megkapod majd a választ ha mar minket partner úgy döntött hogy nyilvánosságra lehet hozni. Lehet, hogy a Qatar másokkal is folytat tárgyalásokat gépek értékesítéséről.Pontosan. - A Qatar és az Etihad pár éve - tehát még jóval a vírus előtt - úgy döntött, hogy az A332F teherszállítóit költséghatékonyabban üzemelő, vadiúj B772F-ekre cseréli. Tavasszal még úgy tűnt, hogy jó áron szabadulhatnak a feleslegessé vált Airbusoktól, de a piac közbeszólt, így most mi vásárolhattunk "jó áron". - Ezzel együtt nem tudjuk, hogy:
Mennyibe került a gép...?
Van-e hozzá képzett személyzet, alkatrész és karbantartó gárda...?
Van e hozzá szállítandó áru...?
És ki fogja mindezt kifizetni...?
Képzett személyzetet adja majd a wizz.
Szallitandó áru mindig lesz a kérdés mennyiért szállítják ide.
Az utolsó kérdést nem ertem. Mi az hogy ki fizeti ezt ki? A magyar kormány esetleg? Vagy árra gondolsz te mint adófizető?
Egyébként pedig nem gondolom, hogy bárki csak ugy brahiból venne egy ilyen gépet csak, hogy legyen.
.Amúgy én szkeptikus vagyok abban,hogy hogyan lehet reális üzleti tervet alapozni egy olyan gépre amit bármikor egy csettintésre vissza kell adni a külügynek meghatározatlan időre,de ha valaki tudja a receptet meggyőzhető vagyok
