Szép és gyors munka volt, gratula


Teljesen jo igy felkatonai-polgari keverek kinezettel. A szurke arnyalataiban jatszo Wizz logot rakatnek ra meg egy HunGov feliratot aztan mehet utjaira......Szép és gyors munka volt, gratula(Ne változtassanak a szinein, ez így szép most. Igazi bálna
)
Szemezgettem a face-s hírek kommentjei között, nos, még mindig nagyon sok agyatlan van.
Ami a gépet illeti, nekem nagyon bejön a "dudorjaival", kiváncsian várom az új festését és a részleteket az üzemeltetése körül.
![]()
![]()
Nacsak! Mészáros eerkárgót nyit?Azt beszélik, hogy nem egy gép lesz. Előtéri pletykák szerint 4. (Korábban, más helyekről hallottam kettőt és hármat is.)
Háát ha tényleg jutányosan hozzájutnak a katari csomaghoz, akkor hajrá. Csak legyen rá meló! Kiszervezik MALÉV néven!Azt beszélik, hogy nem egy gép lesz. Előtéri pletykák szerint 4. (Korábban, más helyekről hallottam kettőt és hármat is.)
Nem rossz stratégia a Wizznek az Cargo felé nyitni.Azt beszélik, hogy nem egy gép lesz. Előtéri pletykák szerint 4. (Korábban, más helyekről hallottam kettőt és hármat is.)
Én ezzel a "jutányosan" történő repülőgép vásárlással kapcsolatban mindig szkeptikus vagyok: szerintem ez a piac nem egy használtautó kereskedés, ahol minden hájjal megkent nepperek és paradicsomszemű amatőr vevők, vagy válás miatt megszorult, esetleg az örökségtől minél hamarabb szabadulni akaró eladók alkudoznak. Itt mindkét oldalon profik vannak, akik tisztában vannak vele, hogy az adott gép pontosan mennyit ér a kereslet/kínálat/műszaki állapot/stb figyelembe vételével.Háát ha tényleg jutányosan hozzájutnak a katari csomaghoz, akkor hajrá. Csak legyen rá meló! Kiszervezik MALÉV néven!
Beindul a kínai légihíd?
Arra azért nem vennék mérget, hogy ez a A330 nem egy komplex csomag nagyon kis része a katariakkal. Jövőre jön onnan földgáz is.Én ezzel a "jutányosan" történő repülőgép vásárlással kapcsolatban mindig szkeptikus vagyok: szerintem ez a piac nem egy használtautó kereskedés, ahol minden hájjal megkent nepperek és paradicsomszemű amatőr vevők, vagy válás miatt megszorult, esetleg az örökségtől minél hamarabb szabadulni akaró eladók alkudoznak. Itt mindkét oldalon profik vannak, akik tisztában vannak vele, hogy az adott gép pontosan mennyit ér a kereslet/kínálat/műszaki állapot/stb figyelembe vételével.
Ebben az üzletben a Qatar szándéka egyértelmű...Én ezzel a "jutányosan" történő repülőgép vásárlással kapcsolatban mindig szkeptikus vagyok: szerintem ez a piac nem egy használtautó kereskedés, ahol minden hájjal megkent nepperek és paradicsomszemű amatőr vevők, vagy válás miatt megszorult, esetleg az örökségtől minél hamarabb szabadulni akaró eladók alkudoznak. Itt mindkét oldalon profik vannak, akik tisztában vannak vele, hogy az adott gép pontosan mennyit ér a kereslet/kínálat/műszaki állapot/stb figyelembe vételével.
Hja de azon a piacon, ahol százával állnak a betonon a leállított gépek, és a katariaknak már 2019 óta ketyeg a Boeingnél a megrendelésük a cseregépekre, azt gondolom igazán pofátlanul alacsonyra lőtt árakkal is lehet célt elérni. Pláne, HA többet is veszünk.Én ezzel a "jutányosan" történő repülőgép vásárlással kapcsolatban mindig szkeptikus vagyok: szerintem ez a piac nem egy használtautó kereskedés, ahol minden hájjal megkent nepperek és paradicsomszemű amatőr vevők, vagy válás miatt megszorult, esetleg az örökségtől minél hamarabb szabadulni akaró eladók alkudoznak. Itt mindkét oldalon profik vannak, akik tisztában vannak vele, hogy az adott gép pontosan mennyit ér a kereslet/kínálat/műszaki állapot/stb figyelembe vételével.
Remélem nem repülőn....Arra azért nem vennék mérget, hogy ez a A330 nem egy komplex csomag nagyon kis része a katariakkal. Jövőre jön onnan földgáz is.
Google a barátunk!Ebben az üzletben a Qatar szándéka egyértelmű...
Nekik (és még a többi nagybani játékosnak) az A330-200F kicsinek bizonyult és jönnek a még nagyobb B-777F-ek
https://centreforaviation.com/analy...0f-fleet-intensifies-price-competition-418691
Náluk flottacsere vann.
A mi részünkről kicsit homályosabb mit is akarunk kezdeni ezzel (ezekkel) a géppel (gépekkel)
Pontosan. - A Qatar és az Etihad pár éve - tehát még jóval a vírus előtt - úgy döntött, hogy az A332F teherszállítóit költséghatékonyabban üzemelő, vadiúj B772F-ekre cseréli. Tavasszal még úgy tűnt, hogy jó áron szabadulhatnak a feleslegessé vált Airbusoktól, de a piac közbeszólt, így most mi vásárolhattunk "jó áron". - Ezzel együtt nem tudjuk, hogy:Én ezzel a "jutányosan" történő repülőgép vásárlással kapcsolatban mindig szkeptikus vagyok: szerintem ez a piac nem egy használtautó kereskedés, ahol minden hájjal megkent nepperek és paradicsomszemű amatőr vevők, vagy válás miatt megszorult, esetleg az örökségtől minél hamarabb szabadulni akaró eladók alkudoznak. Itt mindkét oldalon profik vannak, akik tisztában vannak vele, hogy az adott gép pontosan mennyit ér a kereslet/kínálat/műszaki állapot/stb figyelembe vételével.
Azok akik ezt a gépet m egvasaroltak biztosan tisztában voltak az árakkal, azzal hogy mi mennyit ér. Talan több gépet is megnéztek es ez alapján döntöttek a legjobb mellett. A jutányos ár pedig mükodhet hiszen mostanában igen sok gép álldogál kihasználatlanul a világban itt-ott.Én ezzel a "jutányosan" történő repülőgép vásárlással kapcsolatban mindig szkeptikus vagyok: szerintem ez a piac nem egy használtautó kereskedés, ahol minden hájjal megkent nepperek és paradicsomszemű amatőr vevők, vagy válás miatt megszorult, esetleg az örökségtől minél hamarabb szabadulni akaró eladók alkudoznak. Itt mindkét oldalon profik vannak, akik tisztában vannak vele, hogy az adott gép pontosan mennyit ér a kereslet/kínálat/műszaki állapot/stb figyelembe vételével.
És ki fogja mindezt kifizetni...?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..