Szép és gyors munka volt, gratula (Ne változtassanak a szinein, ez így szép most. Igazi bálna )
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Teljesen jo igy felkatonai-polgari keverek kinezettel. A szurke arnyalataiban jatszo Wizz logot rakatnek ra meg egy HunGov feliratot aztan mehet utjaira......Szép és gyors munka volt, gratula (Ne változtassanak a szinein, ez így szép most. Igazi bálna )
Szemezgettem a face-s hírek kommentjei között, nos, még mindig nagyon sok agyatlan van.
Ami a gépet illeti, nekem nagyon bejön a "dudorjaival", kiváncsian várom az új festését és a részleteket az üzemeltetése körül.
Nacsak! Mészáros eerkárgót nyit?Azt beszélik, hogy nem egy gép lesz. Előtéri pletykák szerint 4. (Korábban, más helyekről hallottam kettőt és hármat is.)
Háát ha tényleg jutányosan hozzájutnak a katari csomaghoz, akkor hajrá. Csak legyen rá meló! Kiszervezik MALÉV néven!Azt beszélik, hogy nem egy gép lesz. Előtéri pletykák szerint 4. (Korábban, más helyekről hallottam kettőt és hármat is.)
Nem rossz stratégia a Wizznek az Cargo felé nyitni.Azt beszélik, hogy nem egy gép lesz. Előtéri pletykák szerint 4. (Korábban, más helyekről hallottam kettőt és hármat is.)
Én ezzel a "jutányosan" történő repülőgép vásárlással kapcsolatban mindig szkeptikus vagyok: szerintem ez a piac nem egy használtautó kereskedés, ahol minden hájjal megkent nepperek és paradicsomszemű amatőr vevők, vagy válás miatt megszorult, esetleg az örökségtől minél hamarabb szabadulni akaró eladók alkudoznak. Itt mindkét oldalon profik vannak, akik tisztában vannak vele, hogy az adott gép pontosan mennyit ér a kereslet/kínálat/műszaki állapot/stb figyelembe vételével.Háát ha tényleg jutányosan hozzájutnak a katari csomaghoz, akkor hajrá. Csak legyen rá meló! Kiszervezik MALÉV néven!
Beindul a kínai légihíd?
Arra azért nem vennék mérget, hogy ez a A330 nem egy komplex csomag nagyon kis része a katariakkal. Jövőre jön onnan földgáz is.Én ezzel a "jutányosan" történő repülőgép vásárlással kapcsolatban mindig szkeptikus vagyok: szerintem ez a piac nem egy használtautó kereskedés, ahol minden hájjal megkent nepperek és paradicsomszemű amatőr vevők, vagy válás miatt megszorult, esetleg az örökségtől minél hamarabb szabadulni akaró eladók alkudoznak. Itt mindkét oldalon profik vannak, akik tisztában vannak vele, hogy az adott gép pontosan mennyit ér a kereslet/kínálat/műszaki állapot/stb figyelembe vételével.
Ebben az üzletben a Qatar szándéka egyértelmű...Én ezzel a "jutányosan" történő repülőgép vásárlással kapcsolatban mindig szkeptikus vagyok: szerintem ez a piac nem egy használtautó kereskedés, ahol minden hájjal megkent nepperek és paradicsomszemű amatőr vevők, vagy válás miatt megszorult, esetleg az örökségtől minél hamarabb szabadulni akaró eladók alkudoznak. Itt mindkét oldalon profik vannak, akik tisztában vannak vele, hogy az adott gép pontosan mennyit ér a kereslet/kínálat/műszaki állapot/stb figyelembe vételével.
Hja de azon a piacon, ahol százával állnak a betonon a leállított gépek, és a katariaknak már 2019 óta ketyeg a Boeingnél a megrendelésük a cseregépekre, azt gondolom igazán pofátlanul alacsonyra lőtt árakkal is lehet célt elérni. Pláne, HA többet is veszünk.Én ezzel a "jutányosan" történő repülőgép vásárlással kapcsolatban mindig szkeptikus vagyok: szerintem ez a piac nem egy használtautó kereskedés, ahol minden hájjal megkent nepperek és paradicsomszemű amatőr vevők, vagy válás miatt megszorult, esetleg az örökségtől minél hamarabb szabadulni akaró eladók alkudoznak. Itt mindkét oldalon profik vannak, akik tisztában vannak vele, hogy az adott gép pontosan mennyit ér a kereslet/kínálat/műszaki állapot/stb figyelembe vételével.
Remélem nem repülőn....Arra azért nem vennék mérget, hogy ez a A330 nem egy komplex csomag nagyon kis része a katariakkal. Jövőre jön onnan földgáz is.
Google a barátunk!Ebben az üzletben a Qatar szándéka egyértelmű...
Nekik (és még a többi nagybani játékosnak) az A330-200F kicsinek bizonyult és jönnek a még nagyobb B-777F-ek
https://centreforaviation.com/analy...0f-fleet-intensifies-price-competition-418691
Náluk flottacsere vann.
A mi részünkről kicsit homályosabb mit is akarunk kezdeni ezzel (ezekkel) a géppel (gépekkel)
Pontosan. - A Qatar és az Etihad pár éve - tehát még jóval a vírus előtt - úgy döntött, hogy az A332F teherszállítóit költséghatékonyabban üzemelő, vadiúj B772F-ekre cseréli. Tavasszal még úgy tűnt, hogy jó áron szabadulhatnak a feleslegessé vált Airbusoktól, de a piac közbeszólt, így most mi vásárolhattunk "jó áron". - Ezzel együtt nem tudjuk, hogy:Én ezzel a "jutányosan" történő repülőgép vásárlással kapcsolatban mindig szkeptikus vagyok: szerintem ez a piac nem egy használtautó kereskedés, ahol minden hájjal megkent nepperek és paradicsomszemű amatőr vevők, vagy válás miatt megszorult, esetleg az örökségtől minél hamarabb szabadulni akaró eladók alkudoznak. Itt mindkét oldalon profik vannak, akik tisztában vannak vele, hogy az adott gép pontosan mennyit ér a kereslet/kínálat/műszaki állapot/stb figyelembe vételével.
Azok akik ezt a gépet m egvasaroltak biztosan tisztában voltak az árakkal, azzal hogy mi mennyit ér. Talan több gépet is megnéztek es ez alapján döntöttek a legjobb mellett. A jutányos ár pedig mükodhet hiszen mostanában igen sok gép álldogál kihasználatlanul a világban itt-ott.Én ezzel a "jutányosan" történő repülőgép vásárlással kapcsolatban mindig szkeptikus vagyok: szerintem ez a piac nem egy használtautó kereskedés, ahol minden hájjal megkent nepperek és paradicsomszemű amatőr vevők, vagy válás miatt megszorult, esetleg az örökségtől minél hamarabb szabadulni akaró eladók alkudoznak. Itt mindkét oldalon profik vannak, akik tisztában vannak vele, hogy az adott gép pontosan mennyit ér a kereslet/kínálat/műszaki állapot/stb figyelembe vételével.
És ki fogja mindezt kifizetni...?