Lehet, hogy hazai 800as karbantartásra gondolt a szerző.Ezt nem teljesen értem. Az első 800 órás karbantartások már 2021-ben megtörténtek, ha jól emlékszem. Pl. 02-es gépen...
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Lehet, hogy hazai 800as karbantartásra gondolt a szerző.Ezt nem teljesen értem. Az első 800 órás karbantartások már 2021-ben megtörténtek, ha jól emlékszem. Pl. 02-es gépen...
1 év alatt 418 órát letolt.
A negyedik gép nem volt vagy fért be? Vagy ennyi gépet akartunk Maliba küldeni, ezért lett csak három? Az Airbus azt mondta az ausztráloknak, hogy négy H145M fér be a C-17-esbe.Műszaki gyakorlat volt áprilisban. 1 C-17-esbe bepakoltak 3db 145-öst.1,5-3 óra alatt lehet utána újra működőképessé tenni. Csak a forgószárnylapátokat kell leszerelni.
Mi ennyit próbáltunk.A negyedik gép nem volt vagy fért be? Vagy ennyi gépet akartunk Maliba küldeni, ezért lett csak három? Az Airbus azt mondta az ausztráloknak, hogy négy H145M fér be a C-17-esbe.
????Meg van már miért olyan kicsi a belső terhelhetőség?
A hasznos tömegben benne van az üzemanyag is, azaz vagy sok embert visz és kevés üzemanyagot vagy sok üzemanyagot és kevés embert?Meg van már miért olyan kicsi a belső terhelhetőség?
A legtöbb így repül az utóbbi időben: azokról is leszerelték amik azzal érkeztek.Lendületben a New Challenge 2022 gyakorlat
Folytatódott az MH 86. Szolnok Helikopter Bázis kiválasztott hajózóinak intenzív különleges műveleti célfelkészítése az elmúlt héten.honvedelem.hu
Érdekes, hogy a 05-ös még mindig önvédelmi rendszer nélkül repül.
Nem erre gondolok. A szenzorok sincsenek rajta.A legtöbb így repül az utóbbi időben: azokról is leszerelték amik azzal érkeztek.
Igazából békeidőben, gyakorló repülésekhez valóban nem is kellenek...
ott van az orrán...le se lehet szedni...Nem erre gondolok. A szenzorok sincsenek rajta.
Nem erre gondolok. A szenzorok sincsenek rajta.
Komolyan nem értem min vitatkozunk...ott van az orrán...le se lehet szedni...
Nem tudom mit hiányolsz róla...
ott van az orrán...le se lehet szedni...
Nem tudom mit hiányolsz róla...
Oké, a cikkben lévő képeket néztem - ott volt nem tűnt fel.Komolyan nem értem min vitatkozunk...
Látod? Nincsenek fenn a szenzorok.