Egy újabb adag fotó egy francia szpottertől...
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Helikopterek esetében mi a különbség a csúcsmagasság és a statikus csúcsmagasság között, és miért ilyen nagy az eltérés?
Na ez is körbeért... még szombaton linkeltem.
A képek is jól mutatják hogy ebben a színeben nagyon feltűnő. Kb. éjszaka rejt csak ez a sötétszürke...
Édesjóanyám... hogy @krisss szavait idézzem, "nektek a szar sem elég büdös"...?A képek is jól mutatják hogy ebben a színeben nagyon feltűnő. Kb. éjszaka rejt csak ez a sötétszürke...
Ha már itt tartunk nem eléggé illatos majdnem hogy parfüm minőségű és ez felháborítóÉdesjóanyám... hogy @krisss szavait idézzem, "nektek a szar sem elég büdös"...?
Igen nagyon jól monodod felháborító hogy a rotorlapátok nem rózsaszínűek, ez már több a soknál...A képek is jól mutatják hogy ebben a színeben nagyon feltűnő. Kb. éjszaka rejt csak ez a sötétszürke...
Érdekes egyébként, hogy ami itt volt festetlen tesztpéldányon pl a hajtómű burkolat szürke volt. Azt hittem, az már a végleges szín lesz, de szerintem ez sötétebb lett ahhoz képest.A képek is jól mutatják hogy ebben a színeben nagyon feltűnő. Kb. éjszaka rejt csak ez a sötétszürke...
A hajtómű burkolat színe az hőálló anyag (kompozit?) alapszíne volt. Sok festetlen gépen látni, hogy a hajtómű körül mindig sötétszürke a burkolat.Érdekes egyébként, hogy ami itt volt festetlen tesztpéldányon pl a hajtómű burkolat szürke volt. Azt hittem, az már a végleges szín lesz, de szerintem ez sötétebb lett ahhoz képest.
Úúú pazmeg!Elolvastam az Aranysasban a H225M/Mi-18-ról szóló összehasonlító cikket.
Azt írja, hogy egy helikopter fenntartási költsége hasonló egy egy osztállyal nagyobb szállító repülőgép költségéhez.
Szerinte a H225M összevethető a KC-130/C-130 repülőgépek fenntarttási/üzemeltetési költségével.
(Akkor pedig gondolom, hogy a H145M a C-295-tel)
Namost, képzeljük el, hogy van 18 dbKXC-390-esünk...
Mondtam, hogy pénztemető az egész.
És szerinted ezért kellene üzemeltetnünk 18 darab H225M-et???Úúú pazmeg!
Ma mindenkinek elmentek otthonról?
18db KC390-essel hogy fogsz sebesültet kimenteni a mezőről?
Ja megvan! Lelógat egy kötelet!
Összehasonlítasz 2 nem összehasonlítható eszközt, mindenféle paraméter és konkrét költségek nélkül, de szerinted pénztemető az egész.
Szerintem vegyünk helyettük Bugatti Veyront. Abba is befér - ugyan kicsit hajtogatva - egy sebesült, meg terepre sem kell menni vele, de még úgy is olcsóbb mint ez a "pénztemető".
Nézd, és még a színe is milyen kafa:
Úúú pazmeg!
Ma mindenkinek elmentek otthonról?
18db KC390-essel hogy fogsz sebesültet kimenteni a mezőről?
Ja megvan! Lelógat egy kötelet!
Összehasonlítasz 2 nem összehasonlítható eszközt, mindenféle paraméter és konkrét költségek nélkül, de szerinted pénztemető az egész.
Szerintem vegyünk helyettük Bugatti Veyront. Abba is befér - ugyan kicsit hajtogatva - egy sebesült, meg terepre sem kell menni vele, de még úgy is olcsóbb mint ez a "pénztemető".
Nézd, és még a színe is milyen kafa:
Szerintem egy kicsit elhamarkodtad, eléggé sarkosan vonsz párhuzamot egy ráadásul egyre szakmaiatlanabb lap irásából...Elolvastam az Aranysasban a H225M/Mi-18-ról szóló összehasonlító cikket.
Azt írja, hogy egy helikopter fenntartási költsége hasonló egy egy osztállyal nagyobb szállító repülőgép költségéhez.
Szerinte a H225M összevethető a KC-130/C-130 repülőgépek fenntarttási/üzemeltetési költségével.
(Akkor pedig gondolom, hogy a H145M a C-295-tel)
Namost, képzeljük el, hogy van 18 dbKXC-390-esünk...
Mondtam, hogy pénztemető az egész.
hasonlíthatták volna az orosz modern/izált szállító helikopterekhez is....az az összehasonlítás lehet jobban fájna nekünk....Elolvastam az Aranysasban a H225M/Mi-18-ról szóló összehasonlító cikket.
Azt írja, hogy egy helikopter fenntartási költsége hasonló egy egy osztállyal nagyobb szállító repülőgép költségéhez.
Szerinte a H225M összevethető a KC-130/C-130 repülőgépek fenntarttási/üzemeltetési költségével.
(Akkor pedig gondolom, hogy a H145M a C-295-tel)
Namost, képzeljük el, hogy van 18 dbKXC-390-esünk...
Mondtam, hogy pénztemető az egész.
Tudod mit?És szerinted ezért kellene üzemeltetnünk 18 darab H225M-et???
Hogy néhány sebesültet kihozzunk?
Nem elég rá a H145M?
Neked meg kikeresse @arcas a Veyron repült óra költségeit?hasonlíthatták volna az orosz modern/izált szállító helikopterekhez is....az az összehasonlítás lehet jobban fájna nekünk....
A négyes az Alstom. Nem a kettes-hármasra gondoltál?.
Ember a 4-es metró javítása, karbantartása is egy rémálom lesz a következő minimum 10 évben, nem egy halom katonai helikopteré!