Ja ja, de azért nem árt tudni, hogy az EC225/EC725/H225 kategóriából közel 200 példány épült eddig, az közvetlen előd AS332L2 (Super Puma) 1000 feletti, az egész koncepció alapját adó SA 330 Puma-ból meg közel 700 példány. Ha csak ezek "csontvázát" nézzük és a többi Aiurbus, Eurocopters meg mindenféle előd/elágazás/leágazás-t ill. számos más modellt félreteszünk akkor azért nem egy ép most gányolt tapasztalatok nélkül összerakott légiszközről beszélünk.
A 225-ös szériánál azt is meg lehet nézni, hogy ki midnenki használja, katonai és rendvédelmi, meg persze civil felhasználású platformként is.
Ez a "rotor probléma" - amire bennfentesek magyar szempontból is finoman és körültekintően
már utaltak - nem tudom mennyire "általános" más üzemeltetőknél is, hiszen a gépek mindenhol napi szinten teljesitik a repüléseket
és nemigazán hallani szigoritásokról, korlátozásokról, földhöz ragadt gépekről meg pláne nem.
@tindalos , ha lehet Gyuláról még mindig inkább kolbász legyen ne alkatrész?