azért ezt csak meg tudják oldani a gépészek, egy kicsivel nagyobb és komfortosabb ajtót eszkábálni. Azért az semmi.
Félreértetted.
A jelenlegi formában NEM LEHET rá nagyobb ajtót vágni, hiszen az ajtók a 2 kerék között helyezkednek el. Ezen nincs mit agyalni.
@Pogány elképzelése a fentebb betett platós megoldás.
A fő probléma, az, hogy ez egy nagyon nem értelmes megoldás. Ha az lenne, akkor az ukránok sorba vagdalnák szét a BTR-eiket, hogy a Dnyeper bal partját ezekkel lássák el. Ehhez képest apró gumicsónakokkal próbálkoznak, még akkor is, ha az oroszok aratnak közöttük az FPV-kkel.
A GAZ megoldása elsősorban expedíciós és katasztrófavédelmi céllal készültek. Volt nekik egy halom felesleges. Hát "ártani nem használ" alapon párat átalakítottak. Nekünk van még vagy 500-550db. Ennyi logisztikai jármű minek? Ráadásul rendes körülmények között egy jó nagy pazarlás lenne az egész, mivel a 8x8, nagy tömegű testtel sokkal többet fogyaszt, ráadásul a sokkal rövidebb karbantartási periodusokkal, mint egy normál teherautó.
Egy kerekes logisztikai jármű esetén nem az a legkomolyabb kihívás, hogy mindenhova eljusson, hanem az, hogy minél kevesebb időt töltsön a front közelében. Egy sima platós jármű óriási hátrányban van egy konténeres/raklapos önrakodó logisztikai járműhöz képest.