Nem furcsa, sőt. Egész egyszerűen az írás arról szólt, hogy milyen légiforgalom volt - potenciálisan - Putyinnal összefüggésben (ha már az M1 azt közölte, hogy Putyin kísérete szerényebb volt a 2015-ös helyzethez képest).
Evidens, hogy a kormányzati-katonai orosz gépek ide értendők. Emellett meg nyilván érdekes lehet a magyar kormányzati-katonai gépmozgás (főleg, ha orosz útvonal is útba esett).
De lehet semmi köze nincs semminek semmihez. Nem írtam például a Budapestre az orosz Magnitogorsk felől 29-én érkező, 605-ös A319-ről (HuAF171) sem (mert gondolom a 7. CISM Katonai Világjáték visszatérő járata volt).
A mostani reakcióm pedig pusztán arra vonatkozott, hogy lényegében mindegy, hogy mikor voltak a toronyban, mert nem az időpont a lényeg, hanem abból következett minden további infó (a hívójelek) számomra (persze lehet, mindenkinek minden teljesen triviális).
Ha itt vagy az A319 topikban visszalapozol néhány oldalt, akkor biztos találsz néhány képernyőfotót vagy hozzászólást, amiből kiderül hogy mi szokott lenni a hívójel.
A katonasportolók kiutazását és hazaérkezését még a honvedelem.hu is megírta.
Magyar "küldöttség" októberben többször is volt kinn Moszkvában leegyeztetni hogy mit jelentenek majd be (hírekben szerepelt is hogy Szíjártó ott járt), de a Putyin látogatás közeli napokon már késő lett volna emiatt rohangálni, ezért szerintem a magyar gépek belekeverése egy tévút. És Ferihegy a bázisuk, így az sem hír hogy ott voltak.