Minden héten? - Na ne viccelj! Nálam a dilikormány hatására már évek óta a csapból is Soros meg migráncs folyik...!!!Ez a dilivonat most már minden héten elindul???
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Minden héten? - Na ne viccelj! Nálam a dilikormány hatására már évek óta a csapból is Soros meg migráncs folyik...!!!Ez a dilivonat most már minden héten elindul???
Komolyan ennyire nem érted?Ne haragudj, de ilyen hozzáállással semmiféle technikai újdonságot és hosszú kiképzést igénylő munkakört nem lenne szabad alkalmazni egyetlen országban sem, semmilyen feladatkörre!!! Nem lett volna szabad új harckocsikat és helikoptereket rendelni, nem lett volna szabad anno Gripeneket rendszeresíteni
Ha jelenleg nem a Magyar Honvédség kötelékében, és komoly nemzetbiztonsági átvilágítással rendelkező (bár ezt 1-2 állandó főpilóta esetén meg lehet oldani) pilóta a kapitánya ezeknek a gépeknek, azért a másodpilótának mindig is meg kell a fenti kritériumoknak felelni!
Hidd el! A Miniszterelnököt/Köztársasági Elnököt furikázó pilótákra lesz. Persze ez csak akkor érvényes, ha nem ügynökség küldi a "holnapi kocsist".Örülök, hogy nálam is vannak naívabb emberek.
Sokszor bebizonyosodott, hogy a "komoly" nemzetbiztonsági átvilágítás mennyit ér.
Képviselő urak többszáz milliós külföldi számlái vagy nagykövet urak 10000 darabos pedofil képgyüjteménye nem nagyon szúr nekik szemet.
Egyszerűen nincs rá aparátus évente több ezer embert leellenőrizni.
Azt hiszem ilyen szintű hülyeségekkel már csak olyanok jönnek elő akik végleg kifogytak az értelmes érvekből...Lécci hasonlítsátok már össze, hogy nem-e lenne sokkal olcsóbb bérelt teherautókkal furikáztatni alkalomadtán a pici zöld emberkéinket, mert tejesen felesleges a Rába H sorozatot megvenni, egész évben rájuk költeni ill. sofőröket alkalmazni,...stb. stb.
...túltoltátok a bicajt szerintem...
Szóval végre rájöttél, hogy fordítva ültél a lovon...már ezért megérte.Azt hiszem ilyen szintű hülyeségekkel már csak olyanok jönnek elő akik végleg kifogytak az értelmes érvekből...
Ez jellemző...Szóval végre rájöttél, hogy fordítva ültél a lovon...már ezért megérte.
Azt hiszem ilyen szintű hülyeségekkel már csak olyanok jönnek elő akik végleg kifogytak az értelmes érvekből...Lécci hasonlítsátok már össze, hogy nem-e lenne sokkal olcsóbb bérelt teherautókkal furikáztatni alkalomadtán a pici zöld emberkéinket, mert tejesen felesleges a Rába H sorozatot megvenni, egész évben rájuk költeni ill. sofőröket alkalmazni,...stb. stb.
...túltoltátok a bicajt szerintem...
Totálisan rossz példa. Mint írtam fent emel villamosos példájára, ezekre van magyar sofőr és gyakorlata is marad. Mert használja a technikát. A magyar pilóták a fasorba sem leszek és akkor is csak évek múlva. Rohadt drágán. Nem értem, hogy mit nem lehet ezen megérteni...Lécci hasonlítsátok már össze, hogy nem-e lenne sokkal olcsóbb bérelt teherautókkal furikáztatni alkalomadtán a pici zöld emberkéinket, mert tejesen felesleges a Rába H sorozatot megvenni, egész évben rájuk költeni ill. sofőröket alkalmazni,...stb. stb.
...túltoltátok a bicajt szerintem...
Ellenzéknek a bérelt gép sem tetszett annak idején, a saját gépnek pedig nem kényemi mint inkább biztonsági okai vannak.Totálisan rossz példa. Mint írtam fent emel villamosos példájára, ezekre van magyar sofőr és gyakorlata is marad. Mert használja a technikát. A magyar pilóták a fasorba sem leszek és akkor is csak évek múlva. Rohadt drágán. Nem értem, hogy mit nem lehet ezen megérteni...
X ór / év.
Hol lesz az olyan, mint a bérelhető gépes park évi sokezer órás pilótái? Azt majd jól odaverik a drága gépet a rutintalan pilóták a végén, csak hogy még olcsóbb legyen.
Rudinak igaza van. Ez nem ő tolja túl...
Ha X évig megfelelt a bérelt charter, akkor bakker a bérelt hasonló kategóriás VIP gép miért is nem jó? A kommunikációs bullshit helyett...?
Ezt majd kérlek fejtsd ki hogy is kell ezt érteni?a saját gépnek pedig nem kényemi mint inkább biztonsági okai vannak.
Olyan lehetőség is van hogy a bérbeadó a gépedet a bérbeadó cég üzemelteti és amikor neked nem kell akkor másnak bérbeadja és a bevételen osztozik veled.Nem lehet a pilóták óraszámát nem a mi falconjainkon repültetve őket növelni? Nem ismerem a civil repülési-képzési lehetőségeket ilyen szinten, ezért kérdezem.
Többi országból indulok ki, valamiért ők is így csinálják, gondolom meg vannak az okai.Ezt majd kérlek fejtsd ki hogy is kell ezt érteni?
- repülés biztonság? A NetJet pilóták átlagos total repült óraszáma 6000 fölött van és évente 800 órákat repülnek. A mi Falcon pilótáink nulláról indulnak ezen a típuson és esély se nagyon van hogy évi 800 órát repüljenek.
- személy védelem? a NetJetnek pl. saját biztonsági szolgálata van amely - mint írják - : "The company's latest addition to this, QS Security Services, will protect high-profile travelers by leveraging decades of unmatched security expertise gained from federal, state, and local law enforcement, as well the U.S. military. This new service will offer NetJets Owners access to an international network of safety experts that are available 24/7 to provide various levels of security services, such as secure ground transportation, close-protection agents, and medically trained personnel."
Ez - és a hasonló társaságok - igen magas kaliberű emberek szállítására vannak specializálva. Nem hiszem hogy ne tudnák megvédeni a mi Viktorunkat..
Merjümk nagyok lenni?
Vegyünk hozzájuk még 1 gépet.1marad "fényes".(Megjegyzem,az nem csak kormánygép kéne,hogy legyen.A sereg,az államigazgatás nem a kormányért,hanem a Hazáért kéne,hogy legyen.Le kéne már számolni a politikai kormányzat és az államszervezet pártállami összemosásával).2 pedig jóféle elint+reh géppé alakitani.Közülük 1et felajánlani NATO együtműködésre(talán még a költségekhez is hozzájárulnámak).És persze cserélgetni a felajánlott gépet.Na meg a pilótákat.Igy közben a pilóták is elég repórát szednének össze közben.
De merhetünk még nagyobbat is álmodni.Plusz további gépeket beszerezni,és azokat az izraeliekkel AWACS gépekké felfejleszteni.Ha memoriám nem csal,a taljánok is velük csináltatják.És a zsidó radar ráadásul földi felderitésre is jó.Ezekböl is lehetne NATO felajánlást csinálni,hátha beszálnak a költségekbe.(mert azt nemtudom,hogy a szaudiakat miképpen is lehetne rávenni,hogy fizessék)
Ez jó észrevétel...Tök jó h felemlíted.
Szigorúan elméleti szinten, (a valóságban persze nem reális) a falcon átalakítható aew géppé? "Elbírnà" a radart +a hozzátartozó cuccokat? A hátára pakolt radar gondolom zavarná a középső beömlőt.
Felderítő változata meg (elint, sigint)tudtommal valódi lehetőség.
Az irónia nem jött át látom,...meg úgy semmi sem, ha valamihez görcsösen ragaszkodsz. Majd feloldódik ne félj...ha semmit sem érnek az érveid akkor személyeskedsz. Ez megy.Ez jellemző...
Még egy egyszerű magyar mondatot sem tudsz értelmezni.
Próbáld meg lassan, hangosan felolvasni magadnak...
Nem "a jó példának" szántam, csak azt érzékeltettem vele, hogy marhaság egy honvédségi használatban lévő eszközt a civil versenyszférából kiemelt párjával számokkal ütköztetni. Vágom Rudi NetJet-es reklámját, de azt Neked is látnod kell, hogy más közép-eu-s országok hasonló flottájai akkor miért életképesek, mennyit repülnek, és azok gépeit miért nem "verik a földhöz" a kevés repült óra miatt...Totálisan rossz példa. Mint írtam fent emel villamosos példájára, ezekre van magyar sofőr és gyakorlata is marad. Mert használja a technikát.
Értem én a viccet, csak nem szeretem...Az irónia nem jött át látom
Nem tudom melyik K.Eu.i országokra gondolsz deVágom Rudi NetJet-es reklámját, de azt Neked is látnod kell, hogy más közép-eu-s országok hasonló flottájai akkor miért életképesek, mennyit repülnek, és azok gépeit miért nem "verik a földhöz" a kevés repült óra miatt...