1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

[HUN] Dassault Falcon 7X

Diskurzus a(z) 'Szállító repülőgépek' témában - Terminator által indítva @ 2018. október 14..

  1. formosa1

    formosa1 Active Member

    Minden héten? - Na ne viccelj! Nálam a dilikormány hatására már évek óta a csapból is Soros meg migráncs folyik...!!! :(
     
    fishbed and rudi like this.
  2. rudi

    rudi Well-Known Member

    Komolyan ennyire nem érted?
    A tank, a Gripen, stb.. katonai dolgok és nem tudod olcsóbban megúszni a dolgot bérléssel.
    A politikus reptetést meg meg lehet oldani olcsóbban, bérléssel.
    Ez ilyen marha egyszerű...
     
  3. Gyurma

    Gyurma Well-Known Member

    Melyik ország bérlel még és mennyiért?
     
    arcas and pöcshuszár like this.
  4. Ocses

    Ocses Well-Known Member


    Örülök, hogy nálam is vannak naívabb emberek. ;):D

    Sokszor bebizonyosodott, hogy a "komoly" nemzetbiztonsági átvilágítás mennyit ér.

    Képviselő urak többszáz milliós külföldi számlái vagy nagykövet urak 10000 darabos pedofil képgyüjteménye nem nagyon szúr nekik szemet.o_O

    Egyszerűen nincs rá aparátus évente több ezer embert leellenőrizni.
     
    formosa1, fishbed, rudi and 1 other person like this.
  5. pöcshuszár

    pöcshuszár Well-Known Member

    Hidd el! A Miniszterelnököt/Köztársasági Elnököt furikázó pilótákra lesz. Persze ez csak akkor érvényes, ha nem ügynökség küldi a "holnapi kocsist". ;)
     
  6. arcas

    arcas Well-Known Member

    Lécci hasonlítsátok már össze, hogy nem-e lenne sokkal olcsóbb bérelt teherautókkal furikáztatni alkalomadtán a pici zöld emberkéinket, mert tejesen felesleges a Rába H sorozatot megvenni, egész évben rájuk költeni ill. sofőröket alkalmazni,...stb. stb.
    ...túltoltátok a bicajt szerintem...
     
    svajcibeka, anonim999 and krisss like this.
  7. rudi

    rudi Well-Known Member

    Azt hiszem ilyen szintű hülyeségekkel már csak olyanok jönnek elő akik végleg kifogytak az értelmes érvekből...:(
     
  8. arcas

    arcas Well-Known Member

    Szóval végre rájöttél, hogy fordítva ültél a lovon...már ezért megérte.
     
    svajcibeka and megazez like this.
  9. Terminator

    Terminator Well-Known Member

  10. rudi

    rudi Well-Known Member

    Ez jellemző...
    Még egy egyszerű magyar mondatot sem tudsz értelmezni.o_O
    Próbáld meg lassan, hangosan felolvasni magadnak...

    Még egyszer:
    Azt hiszem ilyen szintű hülyeségekkel már csak olyanok jönnek elő akik végleg kifogytak az értelmes érvekből...:(
     
  11. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Totálisan rossz példa. Mint írtam fent emel villamosos példájára, ezekre van magyar sofőr és gyakorlata is marad. Mert használja a technikát. A magyar pilóták a fasorba sem leszek és akkor is csak évek múlva. Rohadt drágán. Nem értem, hogy mit nem lehet ezen megérteni...
    X ór / év.
    Hol lesz az olyan, mint a bérelhető gépes park évi sokezer órás pilótái? Azt majd jól odaverik a drága gépet a rutintalan pilóták a végén, csak hogy még olcsóbb legyen.

    Rudinak igaza van. Ez nem ő tolja túl...
    Ha X évig megfelelt a bérelt charter, akkor bakker a bérelt hasonló kategóriás VIP gép miért is nem jó? A kommunikációs bullshit helyett...?
     
    fishbed and formosa1 like this.
  12. Gyurma

    Gyurma Well-Known Member

    Ellenzéknek a bérelt gép sem tetszett annak idején, a saját gépnek pedig nem kényemi mint inkább biztonsági okai vannak.
     
  13. migfun

    migfun Well-Known Member

    Nem lehet a pilóták óraszámát nem a mi falconjainkon repültetve őket növelni? Nem ismerem a civil repülési-képzési lehetőségeket ilyen szinten, ezért kérdezem.
     
  14. rudi

    rudi Well-Known Member

    Ezt majd kérlek fejtsd ki hogy is kell ezt érteni?
    - repülés biztonság? A NetJet pilóták átlagos total repült óraszáma 6000 fölött van és évente 800 órákat repülnek. A mi Falcon pilótáink nulláról indulnak ezen a típuson és esély se nagyon van hogy évi 800 órát repüljenek.
    - személy védelem? a NetJetnek pl. saját biztonsági szolgálata van amely - mint írják - : "The company's latest addition to this, QS Security Services, will protect high-profile travelers by leveraging decades of unmatched security expertise gained from federal, state, and local law enforcement, as well the U.S. military. This new service will offer NetJets Owners access to an international network of safety experts that are available 24/7 to provide various levels of security services, such as secure ground transportation, close-protection agents, and medically trained personnel."
    Ez - és a hasonló társaságok - igen magas kaliberű emberek szállítására vannak specializálva. Nem hiszem hogy ne tudnák megvédeni a mi Viktorunkat..
    Olyan lehetőség is van hogy a bérbeadó a gépedet a bérbeadó cég üzemelteti és amikor neked nem kell akkor másnak bérbeadja és a bevételen osztozik veled.
    Olyan lehetőség is van hogy résztulajdont vásárolsz a gépben és a tulajdoni hányadod arányában kapsz lerepülhető óraszámot.

    Egyszóval van lehetőség optimalizálni a gépek költségeit.
    Persze ezt egy katonai lajtsromban lévő géppel elég körülményes (lehetetlen?) megtenni...
     
    fishbed, molnibalage and Negan like this.
  15. Negan

    Negan Well-Known Member

    Merjümk nagyok lenni?;)
    Vegyünk hozzájuk még 1 gépet.1marad "fényes".(Megjegyzem,az nem csak kormánygép kéne,hogy legyen.A sereg,az államigazgatás nem a kormányért,hanem a Hazáért kéne,hogy legyen.Le kéne már számolni a politikai kormányzat és az államszervezet pártállami összemosásával).2 pedig jóféle elint+reh géppé alakitani.Közülük 1et felajánlani NATO együtműködésre(talán még a költségekhez is hozzájárulnámak).És persze cserélgetni a felajánlott gépet.Na meg a pilótákat.Igy közben a pilóták is elég repórát szednének össze közben.
    De merhetünk még nagyobbat is álmodni.Plusz további gépeket beszerezni,és azokat az izraeliekkel AWACS gépekké felfejleszteni.Ha memoriám nem csal,a taljánok is velük csináltatják.És a zsidó radar ráadásul földi felderitésre is jó.Ezekböl is lehetne NATO felajánlást csinálni,hátha beszálnak a költségekbe.(mert azt nemtudom,hogy a szaudiakat miképpen is lehetne rávenni,hogy fizessék)
     
  16. Gyurma

    Gyurma Well-Known Member

    Többi országból indulok ki, valamiért ők is így csinálják, gondolom meg vannak az okai.
     
  17. HAndrás

    HAndrás Well-Known Member

    Tök jó h felemlíted.
    Szigorúan elméleti szinten, (a valóságban persze nem reális) a falcon átalakítható aew géppé? "Elbírnà" a radart +a hozzátartozó cuccokat? A hátára pakolt radar gondolom zavarná a középső beömlőt.
    Felderítő változata meg (elint, sigint)tudtommal valódi lehetőség.
     
  18. rudi

    rudi Well-Known Member

    Ez jó észrevétel...
    Nem véletlen hogy elsősorban a Gulfstream meg a Bombardier kéthajtóműves interkontinentális üzleti gépeit használják alapnak az ilyen átépítésekhez.
    A Brazilok természetesen saját Embraer gépüket használjàk de az kialakítàsra u.az mint az USA /kanadai gépek
     
    HAndrás likes this.
  19. arcas

    arcas Well-Known Member

    Az irónia nem jött át látom,...meg úgy semmi sem, ha valamihez görcsösen ragaszkodsz. Majd feloldódik ne félj...ha semmit sem érnek az érveid akkor személyeskedsz. Ez megy. :(

    Nem "a jó példának" szántam, csak azt érzékeltettem vele, hogy marhaság egy honvédségi használatban lévő eszközt a civil versenyszférából kiemelt párjával számokkal ütköztetni. Vágom Rudi NetJet-es reklámját, de azt Neked is látnod kell, hogy más közép-eu-s országok hasonló flottájai akkor miért életképesek, mennyit repülnek, és azok gépeit miért nem "verik a földhöz" a kevés repült óra miatt...
    Nem a leirt számokat vontam kétségbe, hanem a "szálat" amely mentén hasonlitani próbáljátok a dolgot. Más országok példái az életből ezek szerint nem "érvek", csak a NetJet számai a tuti...nem akarom elhinni, hogy nem látni "a zavart az erőben"...
    Magam sem hiszem, hogy ha minden Airbus és minden Falcon teljes személyzettel repül majd, akkor mindenkinek elég repült órája lesz a civil "táblához" képest, de kell-e egyáltalán annyi repült óra egy honvédség kötelékébe tartozó pilótának, mint a polgári repülésben szolgálóknak (a jogositásokhoz nyilván igen, de a szintentartáshoz?)...mert akkor más országok nem tudom hogyan csinálják :confused:
     
  20. rudi

    rudi Well-Known Member

    Értem én a viccet, csak nem szeretem...;)
    Nem tudom melyik K.Eu.i országokra gondolsz de
    - a Szlovákoknál is állandó probléma a VIP A319 rossz kihasználtsága, a rengteg "gyakorló repülés" meg hogy kik használják;
    - Lengyel kormánygép konkrétan odaverte magát úgyhogy talán őket se kéne jópéldának beállítani.

    Amúgy a Netjet mellett van még egy tucat másik közel hasonló méretű társaság. Lehet versenyeztetni és a leg olcsóbbat kiválasztani.
     

Ezen oldal megosztása